Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

masterveecee28 apr 2019, 17:21

 3547  Sven
FlightWolf23949 schreef:033 is blijkbaar van Nederland. Was Axel niet van Nederland?
Nederland is 31, frankrijk 33
Gebruikersavatar

Jansen28 apr 2019, 18:12

 3423  Yens
Jansen schreef:Heb de zak uitgesneden en daarna wat filters in Photoshop er op los gelaten:

Afbeelding

Meer kan ik er niet uit maken: de eerste cijfers lijken me 033 (1? ) / ....
Geen idee of het een betekenis heeft.
Taupe077 schreef:Nu enkel ter info, deze tip stond al sinds begin van de week op Facebook.
We verwijten hun dat er hier gepikt wordt maar hier halen we onze mosterd ook daar 😉
Voor de rest, ik zie er niks in.
Waar de oorspronkelijke topic owner zijn mosterd heeft gehaald, daar kan ik niet over oordelen, wat ik wel weet is dat bovenstaande post van mezelf zeker niet van Facebook komt. Ik heb de oorspronkelijke foto zo goed als mogelijk bewerkt in Photoshop om iets meer info uit het nummer te halen. Uit de foto is duidelijk zichtbaar dat er 033(1?) en dan een / daarna een nummer dat niet leesbaar is, staat. Voor mij was het onmiddellijk duidelijk dat het niet om een internationaal telefoonnummer ging, en ik twijfel er zelfs over of het een nationaal nummer uit Vietnam gaat... Eerder een artikelnummer of zo.
Gebruikersavatar

jim-bob.desreumaux28 apr 2019, 19:32

 85  Sven
Volgens mij staat er gewoon xxx FEED, zoals in chicken feed.

Jullie zien allemaal 033, draai jullie hoofd eens om :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen28 apr 2019, 19:37

 3423  Yens
jim-bob.desreumaux schreef:Volgens mij staat er gewoon xxx FEED, zoals in chicken feed.

Jullie zien allemaal 033, draai jullie hoofd eens om :mrgreen:
LOL, je hebt waarschijnlijk gelijk. Het is ook logischer als je de zak rechtop houdt dat je dan van links naar rechts leest 😉.
Gebruikersavatar

koen.willen29 apr 2019, 20:55

 187  Uma
Taupe077 schreef:Nu enkel ter info, deze tip stond al sinds begin van de week op Facebook.
We verwijten hun dat er hier gepikt wordt maar hier halen we onze mosterd ook daar 😉
Voor de rest, ik zie er niks in.
Als eerste heb ik dit nergens van 'gepikt', ik was de aflevering aan het herbekijken en het viel op..
En als het al op facebook heeft gestaan, ik ga geen en ik heb ook niet de kracht voor 1001 pagina's te gaan volgen voor alles mee te krijgen... :roll:
Gebruikersavatar

Taupe07730 apr 2019, 08:34

 767  Yens
koen.willen schreef:Als eerste heb ik dit nergens van 'gepikt', ik was de aflevering aan het herbekijken en het viel op..
En als het al op facebook heeft gestaan, ik ga geen en ik heb ook niet de kracht voor 1001 pagina's te gaan volgen voor alles mee te krijgen... :roll::
Héy, herlees eens rustig wat ik zeg. Dat we HIER zeggen dat er gepikt wordt bij ons. Ik heb NIET gezegd dat jij dat gedaan hebt. Ik kan ook nergens afleiden dat je dat zelf gevonden hebt. Feit is dat er op Facebook dit al direct na de aflevering stond en of jij bent de persoon die het daar hebt gezet of ik nam aan iemand die zijn mosterd daar had gehaald.
Dus nogmaals GEEN verwijt naar jou!

En zoals gezegd IK zie er geen tip in 😉
Gebruikersavatar

anja.mathijs30 apr 2019, 10:26

 391  Uma
Ik snap niet welke hint er in kippenvoedsel zou moeten zitten? 😉
Of mis ik iets?