Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

mariosandra.valckesimoen26 apr 2019, 20:20

 11
Ik weet niet of het wat zou kunnen betekenen, maar bij het herbekijken van de afleveringen merk ik op dat er iets op het handvat van de beitel geschreven staat. Het lijkt er op dat er een E en ik denk een W? op staat. Sowieso begint het met een E. Kent er iemand de familienaam van Elisabet? Zouden dit haar initialen of handtekening kunnen zijn? Ik kan het niet voldoende vergroten om duidelijk te zijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 apr 2019, 20:26

 2354  Uma
Elisabet haar achternaam is Haesevoets. Dit kan je ook terug vinden op wikipedia.
Het is raar dat er E W op die beitel staat, maar het is niet omdat het geen initialen zijn dat het geen hint kan zijn. We gaan het dus m.a.w. iets verder moeten zoeken als het een hint zou zijn.
Gebruikersavatar

Mauricepizza26 apr 2019, 20:45

 4  Emanuelle
Elisabet wint?
Gebruikersavatar

lajato26 apr 2019, 20:55

 69
preben.laton schreef:Elisabet wint?
Dat konden ze nog niet weten op dat moment.
Lijkt me een beitel van East Work te zijn. Ik vind niet meteen dezelfde maar komt in de buurt...


Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric26 apr 2019, 21:06

 2834  Uma
Die EW staat er gewoon op geschreven, is volgens mij niet het merk.
Ik vermoed dat het de initialen zijn van iemand van de productie of een kennis van iemand van de productie. Meer niet.
Gebruikersavatar

lajato26 apr 2019, 21:13

 69
Cedric schreef:Die EW staat er gewoon op geschreven...
ah ja, inderdaad. Had ik niet gezien (klein schermpje :roll: )
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2019, 01:08

 8153
Echt Waar?
Gebruikersavatar

masterveecee27 apr 2019, 08:56

 3547  Sven
Da's de beitel van Eric Wijnendaele van de productie
:mrgreen:

Niks achter zoeken.
Tenzij je nog zo'n geschreven letter vindt!
Gebruikersavatar

Frolva27 apr 2019, 15:28

 2204
Of Bas houdt de bijtel 'ondersteboven' vast en er staat 'M3' op? 😉

Dat staat natuurlijk voor ... euh ... 'misschien 3', de derde die het misschien scherm te zien kreeg. :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 apr 2019, 18:33

 8153
Frolva schreef:Of Bas houdt de bijtel 'ondersteboven' vast en er staat 'M3' op? 😉

Dat staat natuurlijk voor ... euh ... 'misschien 3', de derde die het misschien scherm te zien kreeg. :mrgreen:
Bijtel???
:mrgreen: