Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

BeaVer27 apr 2019, 13:00

 1293  Uma
lajato schreef:Ze krijgen allemaal op zijn minst "eigenaardige" kadootjes. Ik ga er dus van uit dat de productie redelijk specifiek geweest is naar de partners en ze dus ook wisten wie wat ging krijgen.
Wat vind je er dan zo eigenaardig aan? Ik denk dat ze eerder gevraagd hebben naar iets vertrouwd van thuis/werk of wat ze wel eens zouden kunnen missen ginder.

Axel zijn vrouw weet waarmee zij hem blij kan maken. Een simpele gevulde koek kan dus al veel doen. Zijn dat trouwens geen koeken die ze op het vliegtuig in hun assortiment zitten hebben?

Bas was ook content met zijn maskertje, en zijn zus heeft hem goed ingeschat, want "tnx, want mijn hooofd ziet er mega shiny uit"
Bruno had gewoon niet door dat zijn vrouw letterlijk een stukje van thuis wou brengen, want hij had het niet meteen herkend.
Kaat kreeg haar tekengerief (van mama) maar ook een cha cha, ook zij was megacontent met haar tekengerief.
Joeri kreeg een update van zijn dochter(s) (foto's). Ik moet alweer bleiten als ik er aan denk.
En ook Elisabet kreeg nieuwe fotos van haar zoontjes
Gebruikersavatar

lajato27 apr 2019, 13:05

 69
BeaVer schreef:
Wat vind je er dan zo eigenaardig aan? Ik denk dat ze eerder gevraagd hebben naar iets vertrouwd van thuis/werk of wat ze wel eens zouden kunnen missen ginder.

Axel zijn vrouw weet waarmee zij hem blij kan maken. Een simpele gevulde koek kan dus al veel doen. Zijn dat trouwens geen koeken die ze op het vliegtuig in hun assortiment zitten hebben?

Bas was ook content met zijn maskertje, en zijn zus heeft hem goed ingeschat, want "tnx, want mijn hooofd ziet er mega shiny uit"
Bruno had gewoon niet door dat zijn vrouw letterlijk een stukje van thuis wou brengen, want hij had het niet meteen herkend.
Kaat kreeg haar tekengerief (van mama) maar ook een cha cha, ook zij was megacontent met haar tekengerief.
Joeri kreeg een update van zijn dochter(s) (foto's). Ik moet alweer bleiten als ik er aan denk.
En ook Elisabet kreeg nieuwe fotos van haar zoontjes
Ja, dat is waar, het is een subjectieve beoordeling. Maar dat neemt niet weg dat de productie wellicht op voorhand wist wat ze meegaven (en voor zover ik me herinner zat het bij iedereen in een gelijkaardige bruine enveloppe. Ik zou er een mooi kadootje van maken als ik iets mocht meegeven...)
Gebruikersavatar

lajato27 apr 2019, 13:11

 69
mea culpa! amai, ik heb duidelijk geen fotgrafisch geheugen :oops:
Gebruikersavatar

BeaVer27 apr 2019, 13:18

 1293  Uma
Er zijn te veel details in dit spel om rekening mee te houden, dus je kan moeilijk alles onthouden 😃
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT27 apr 2019, 13:54

 767  Yens
BeaVer schreef:Bas was ook content met zijn maskertje, en zijn zus heeft hem goed ingeschat, want "tnx, want mijn hooofd ziet er mega shiny uit"
Nicht, bedoel je 😉
Gebruikersavatar

BeaVer27 apr 2019, 13:57

 1293  Uma
Inderdaad!!!! zoals ik hierboven al zei: te veel details.

En ge moet hier duidelijk opletten: De meeste van de keren wil ik Elisabeth schrijven, maar ik wil echt Chicawah nie op mijn dak krijgen 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

astridm27 apr 2019, 14:25

 287
Cedric schreef:Dit alles dan wel in de veronderstelling dat alles wat in die schuif zit voor de Mol bedoeld is.
Voor hetzelfde geld is alles behalve de gsm gewoon iets wat toevallig in die bewuste lade lag, zonder meer..
Ik vond het er nou niet bepaald 'toevallig' uitzien, eerder 'expres', alsof het op moest vallen. Ik heb trouwens nog nooit zo'n lade gezien in een hotel, maar ik ben ook nog nooit in Vietnam geweest. 😉
Gebruikersavatar

Taupe07727 apr 2019, 15:25

 767  Yens
Mollenjager-DT schreef:Nicht, bedoel je 😉
Je mag dat denken maar zeggen 😲

Los ervan, ik vind dat dit filmpje net naar Elisabet wijst:
De fake tip van koekjes van Axel
Het toilet waar de gsm wordt verstopt, daar zie je een urinoir dus mol is een man
GDC zegt “ dag tuut” korte naam opdat we niet zouden denken aan Elisabet ... maar was misschien gewoon dag mol!
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT27 apr 2019, 16:25

 767  Yens
Taupe077 schreef:Je mag dat denken maar zeggen 😲
Wat bedoel je hiermee, want ik begrijp het niet zo goed? :?
Gebruikersavatar

Frolva27 apr 2019, 16:31

 2204
Bas - nicht.

'k Denk dat ik 'm snap. :mrgreen: