Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Jim28 apr 2019, 22:14

 2
Even geleden las ik op dit forum dat er ostentatief getoond werd dat Elisabet tijdens de proef met de fotokaders zei dat ze naar de WC ging. In aflevering 8 gebeurt dat opnieuw, na een woordenwisseling met Bas tijdens de opdracht met de modeshow. Aangezien het al ongebruikelijk is dat dit één keer wordt getoond, vind ik het nu toch wel zeer opvallend dat dit voor de tweede keer gebeurt.
Is dit niet te linken aan de smartphone die verstopt wordt op de wc?
Gebruikersavatar

Cedric28 apr 2019, 23:46

 2834  Uma
Nope. Of toch niet deze keer, lijkt me. Bij de eerste keer (de sociale media-opdracht) kan het zeker, maar dit keer had ik eerder het gevoel dat Elisabet wegging bij wijze van 'time-out' omdat Bas dat commentaar gaf..
Gebruikersavatar

melissa29 apr 2019, 00:29

 9  Uma
Zou het ook niet heel opvallend zijn van de makers? Bovendien wint Elisabet er weinig tot niks mee, of toch niet voor de opdracht die bezig was.
Gebruikersavatar

lajato29 apr 2019, 00:47

 69
De makers konden niet op voorhand weten dat ze in dergelijke discussie zouden belanden. Er was op dat moment ook niet echt een reden om te briefen (ik ga ervan uit dat ze briefen vóór de opdrachten en niet tijdens), en als dat dan al had gemoeten zouden ze dat niet zo ostentatief in beeld brengen. Niks achter zoeken dus, ik vond het logisch dat ze even een timeout wou en voor de makers een leuke 'anekdote' om eens in beeld te brengen, twee kandidaten die even in elkaars haar zitten...
Gebruikersavatar

wouter.vandecasteele30 apr 2019, 09:40

 8  Uma
tijdens het etentje moest Joerie om de eerste opdracht, toen hij terug binnenkwam zei hij tegen Elisabet dat ze naar het toilet moest. Op die manier zat ze zeker als eerste in dat toilet voor de gsm..

voila. Elisabet is de mol.
Gebruikersavatar

Taupe07730 apr 2019, 10:14

 767  Yens
wouter.vandecasteele schreef:tijdens het etentje moest Joerie om de eerste opdracht, toen hij terug binnenkwam zei hij tegen Elisabet dat ze naar het toilet moest. Op die manier zat ze zeker als eerste in dat toilet voor de gsm..

voila. Elisabet is de mol.
WTF???
Joeri is eerst naar toilet geweest en is dus de mol volgens deze stelling...
Gebruikersavatar

wouter.vandecasteele30 apr 2019, 10:32

 8  Uma
Taupe077 schreef:WTF???
Joeri is eerst naar toilet geweest en is dus de mol volgens deze stelling...
nee, joerie werd als eerste gevraagd om een opdracht te lezen, daarna hebben de makers tegen hem gezegd dat hij tegen E moest zeggen dat ze naar het toilet moest.. duidelijk toch. 🙂 😃
Gebruikersavatar

Taupe07730 apr 2019, 10:34

 767  Yens
Dus mis ik mij als Joeri als eerste gevraagd heeft om naar toilet te gaan?
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2019, 10:41

 3423  Yens
Taupe077 schreef:Dus mis ik mij als Joeri als eerste gevraagd heeft om naar toilet te gaan?
Neen, iemand van het personeel is hem komen halen, vermits hij als eerste aan de deur zat waar die persoon uitkwam.
Allemaal vrij normaal denk ik.