Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

KevinL30 apr 2019, 22:34

 87
Er was nog geen Mol gekozen bij aankomst op de luchthaven, maar kan het nog toeval zijn dat net Elisabet, Bas en Axel als laatste aankomen bij de groep?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

EDIT: Eigenlijk merkwaardig ook dat Elisabet alleen aankomt, en Bas en Axel samen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2019, 22:40

 8153
KevinL schreef:Er was nog geen Mol gekozen bij aankomst op de luchthaven, maar kan het nog toeval zijn dat net Elisabet, Bas en Axel als laatste aankomen bij de groep?

EDIT: Eigenlijk merkwaardig ook dat Elisabet alleen aankomt, en Bas en Axel samen.
Ik zou zelfs meer zeggen: het ís toeval.
Gebruikersavatar

Vermoljoen30 apr 2019, 22:45

 2354  Uma
Hoe konden ze toen al weten wie de 3 finalisten zijn? Dit is, zoals Chicawah heeft gezegd, puur toeval. Ik vertrouw de productie er ook sowieso op dat De Mol pas écht is gekozen en op de hoogte is gebracht in de aflevering zelf. Ze konden toen ook nog niet weten wie de andere 2 finalisten zouden zijn.
Puur toeval dus.
Gebruikersavatar

jos.jansen30 apr 2019, 23:12

 328  Uma
chicawah.janssen schreef:Ik zou zelfs meer zeggen: het ís toeval.
Nah ze hebben gewoon alle mogelijke varianten opgenomen om dan deze te kiezen /sarcasm
Gebruikersavatar

Social30 apr 2019, 23:43

 353  Uma
Er zijn wel veel "toevalligheden"... maar gewoon aanvaarden en niet aan denken 😉.
Gebruikersavatar

Frolva01 mei 2019, 10:13

 2204
Is het ook niet logisch dat er veel 'toevalligheden' in zitten?

Het programma wordt zo geanalyseerd dat er ontelbare indelingen van kandidaten kunnen worden gemaakt:
- op welke volgorden komen ze aan op de luchthaven
- in welke volgorde komen ze eerst in beeld
- in welke volgorde doen ze de eerste proef
- in welke volgorde worden ze voorgesteld in de trailer
- hoe staan ze op de eerste groepsfoto
- hoe staan hun foto's / beeldjes in CDM
- ...

Zo zal je 'altijd' wel de drie finalisten (of de eerste vijf afvallers, of ...) kunnen terugvingen.

😉
Gebruikersavatar

mark.vandaele01 mei 2019, 12:31

 178
Tgoh toen hij het zei ging het over de tshirts van Jeffrey wat totaal niet logisch was.