Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2019, 11:03

 8153
Jansen schreef:Juist, maar waarom Bas niet werd afgeschoten dat begrijp ik echt niet? Hij loopt naar de Jeep in volle zicht van minstens 1 sniper, en die schiet(en) dan niet? Ik begrijp daar helemaal niets van. Als hij gewoon een kandidaat was, dan was hij toch gewoon bij Joeri en Elisabet gebleven zodat die hem konden dekking geven. Het enige wat dan nog kan is dat het een echte wanhoopspoging was omdat hij Elisabet niet vertrouwde en hij er haar van verdacht dat hij door haar zou afgeschoten worden? In dat geval is Elisabet de mol, maar blijft het nog steeds de vraag waarom is Bas daar niet afgeschoten. Waarschijnlijk stond de sniper dan te slapen of zo.

Wat betreft Elisabet en de silent disco, waarom doet ze dat als ze de mol is? Ook het blijven slapen met de slang terwijl dat toch totaal niet verdacht zou geweest zijn om er daar uit te trekken, is zoiets dat ik niet begrijp.
Ik snap dat ook niet. Bas is zelfs niet meteen in de jeep gedoken maar er nog even naast blijven staan. Ik denk echt dat het de bedoeling was dat hij afgeschoten zou worden. Dus waar was die sniper in godsnaam mee bezig? Weggelopen om te proberen Joeri en Elisabet neer te knallen? Ik hoop dat ze die brave mens de 4000 euro niet doen ophoesten 😉
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 mei 2019, 11:53

 1690  Sven
Vorig jaar Pieter, 500 door uit de kist te komen, 300 bij de wie is het, waar hij het nota bene was die aanduidde waar de opdracht was, ze waren er los voorbij gelopen, de homerun, Holy Pieter, daar draaide Pascale het in de soep. Nu kan je achteraf zeggen, dat waren maar kleine bedragen, maar ja, daar waar weinig geld wordt verdiend zit dikwijls de mol.
Gebruikersavatar

marc.roose05 mei 2019, 12:50

 193  Sven
Moldedju schreef:Dat zou kunnen.
Sorry zeggen tegen de gastheer als hij pas bovenkwam en de gastheer daar staat zou zelfs logisch zijn. Want de gastheer stond inderdaad recht.

Alleen horen we die sorry pas als de gastheer al aan tafel op zijn plaats zit en op het moment dat Gilles zegt dat de 700€ binnen is.

Afbeelding

Hij zegt (en er staat ook ) "Sorry hè". Dat is dan toch in het Nederlands? Waarom Nederlands spreken tegen de gastheer? Vlak erna zegt hij wel "en lekker?" tegen Elisabet, dat kan natuurlijk.

Daarom denk ik dus dat hij het niet tegen de gastheer zegt.

Soit. We zien het vanavond wel 😉
ik vind niets verdachts aan die "sorry".
als je in gezelschap bent en je doet een "stommiteit" dan moet je je niet alleen verontschuldigen bij de gastheer ,maar tegenover iedereen dus een "sorry" in het algemeen.