Bij de varkens viel me plots de volgende conversatie op. Als ze het "niet weten" moeten ze de emoticon hiervan intoetsen.
Wat me deed denken aan Axel zijn wederkerende beweging op het bed met de armen open, die we allemaal al gezien hebben
En toen schoot er mij iets te binnen. Het was mij (en anderen) al opgevallen dat Axel heel veel rare bewegingen maakt (vallen op bed met armen open, handgebaren bij eliminatie Kaat, vingers over ogen vlak voor konijnenbriefing, handen met gezicht bedekken bij eliminatie, "de denker" op het balkon, handen gevouwen, thumbs up na jeep ...) Ga zo maar door zou ik zeggen. Ik ga ze niet allemaal weergeven want zijn er gewoon veel.
En wie maakte er nog de hele tijd gebaren met zijn handen. Gilles tijdens de video "niet naar Luxemburg". Het konijnenteken is al veel over gepraat maar Gilles doet de hele tijd dingen met zijn handen.
Gilles tijdens de "niet naar Luxemburg" video en Axel doen volgens mij de hele tijd emoticons na.
En de emoticon die Axel het meest nadoet na elke evaluatie is "Ik weet het niet" of "Jij weet niets"