Een beeldje uit aflevering 1… “Het spijt ons, jongens.”
thomas.e schreef:Een beeldje uit aflevering 1… “Het spijt ons, jongens.”Axel zegt in aflevering 1 inderdaad "het spijt ons jongens" bij het niet behalen van de opdracht. Dat is wat je normaal doet als je de opdracht NIET haalt.
Moldedju schreef:Na zijn kunstje onder tafel waarbij hij 700€ VERDIEND zegt hij ook "Sorry". Waarom zou hij dat doen?Niet om zich te excuseren tegenover de gastheer voor zijn onbeleefde gedrag? Die is gedurende deze episode van zijn plaats rechtgestaan, en komen kijken wat er aan de hand is (en staart hem maar bedenkelijk aan op het moment dat Axel zijn hoofd terug boven tafel steekt).
thomas.e schreef: Niet om zich te excuseren tegenover de gastheer voor zijn onbeleefde gedrag? Die is gedurende deze episode van zijn plaats rechtgestaan, en komen kijken wat er aan de hand is (en staart hem maar bedenkelijk aan op het moment dat Axel zijn hoofd terug boven tafel steekt).Het blode feit dat Axel dit net doet, is voor mij een reden om hem niet meer te verdenken. Als hij de mol zou zijn, waarom is dat hele circus van onder de tafel kruipen dan nodig? Toen hij nieuwe chopsticks kreeg, had hij zich er gewoon van kunnen afmaken met de melding: "sorry guys, maar ik heb geprobeerd" en daarmee zou de kous af geweest zijn. Maar nee, Axel wil ten koste van alles, toch die chopsticks van onder de tafel halen: toch een bewijs dat hij er alles voor over had om die 700 € binnen te halen? Allez, dat is mijn interpretatie van de feiten.
thomas.e schreef:Niet om zich te excuseren tegenover de gastheer voor zijn onbeleefde gedrag? Die is gedurende deze episode van zijn plaats rechtgestaan, en komen kijken wat er aan de hand is (en staart hem maar bedenkelijk aan op het moment dat Axel zijn hoofd terug boven tafel steekt).Dat zou kunnen.
Jansen schreef:Juist, maar waarom Bas niet werd afgeschoten dat begrijp ik echt niet? Hij loopt naar de Jeep in volle zicht van minstens 1 sniper, en die schiet(en) dan niet? Ik begrijp daar helemaal niets van. Als hij gewoon een kandidaat was, dan was hij toch gewoon bij Joeri en Elisabet gebleven zodat die hem konden dekking geven. Het enige wat dan nog kan is dat het een echte wanhoopspoging was omdat hij Elisabet niet vertrouwde en hij er haar van verdacht dat hij door haar zou afgeschoten worden? In dat geval is Elisabet de mol, maar blijft het nog steeds de vraag waarom is Bas daar niet afgeschoten. Waarschijnlijk stond de sniper dan te slapen of zo.Was telkens wel voor lage bedragen dacht ik. Een mol mag af en toe ook iets verdienen. Maar of Elisabet daardoor de mol is . Ze kunnen het alledrie zijn en niet-zijn.
Wat betreft Elisabet en de silent disco, waarom doet ze dat als ze de mol is? Ook het blijven slapen met de slang terwijl dat toch totaal niet verdacht zou geweest zijn om er daar uit te trekken, is zoiets dat ik niet begrijp.
Mola Lisa schreef:Was telkens wel voor lage bedragen dacht ik. Een mol mag af en toe ook iets verdienen. Maar of Elisabet daardoor de mol is . Ze kunnen het alledrie zijn en niet-zijn.Het klopt inderdaad dat het voor lage bedragen was, maar ik denk niet dat ze er verdachter was uitgekomen als ze bv. de persoon niet meer in de cirkel had getrokken, en zeker niet als ze beslist had om niet bij de slang te willen slapen. Volgens mij zouden dat maar heel weinig mensen doen.
Jansen schreef: Het klopt inderdaad dat het voor lage bedragen was, maar ik denk niet dat ze er verdachter was uitgekomen als ze bv. de persoon niet meer in de cirkel had getrokken, en zeker niet als ze beslist had om niet bij de slang te willen slapen. Volgens mij zouden dat maar heel weinig mensen doen.Maar mss wel onverdachter