Jansen schreef:Juist, maar waarom Bas niet werd afgeschoten dat begrijp ik echt niet? Hij loopt naar de Jeep in volle zicht van minstens 1 sniper, en die schiet(en) dan niet? Ik begrijp daar helemaal niets van. Als hij gewoon een kandidaat was, dan was hij toch gewoon bij Joeri en Elisabet gebleven zodat die hem konden dekking geven. Het enige wat dan nog kan is dat het een echte wanhoopspoging was omdat hij Elisabet niet vertrouwde en hij er haar van verdacht dat hij door haar zou afgeschoten worden? In dat geval is Elisabet de mol, maar blijft het nog steeds de vraag waarom is Bas daar niet afgeschoten. Waarschijnlijk stond de sniper dan te slapen of zo.Ik snap dat ook niet. Bas is zelfs niet meteen in de jeep gedoken maar er nog even naast blijven staan. Ik denk echt dat het de bedoeling was dat hij afgeschoten zou worden. Dus waar was die sniper in godsnaam mee bezig? Weggelopen om te proberen Joeri en Elisabet neer te knallen? Ik hoop dat ze die brave mens de 4000 euro niet doen ophoesten
Wat betreft Elisabet en de silent disco, waarom doet ze dat als ze de mol is? Ook het blijven slapen met de slang terwijl dat toch totaal niet verdacht zou geweest zijn om er daar uit te trekken, is zoiets dat ik niet begrijp.