Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

thomas.e04 mei 2019, 12:16

 91
Een beeldje uit aflevering 1… “Het spijt ons, jongens.” 😉

Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric04 mei 2019, 12:33

 2834  Uma
Best dat er geen Italiaan meedoet aan dit seizoen. Het zou al helemaal vol staan hier met zogezegde gebaren.
Gebruikersavatar

Mateo04 mei 2019, 22:45

 870
Volgend jaar wel. En dan weten we meteen dat hij/zij de Mol is.
Gebruikersavatar

Moldedju04 mei 2019, 23:12

 507  Yens
thomas.e schreef:Een beeldje uit aflevering 1… “Het spijt ons, jongens.” 😉

Afbeelding
Axel zegt in aflevering 1 inderdaad "het spijt ons jongens" bij het niet behalen van de opdracht. Dat is wat je normaal doet als je de opdracht NIET haalt.
Na zijn kunstje onder tafel waarbij hij 700€ VERDIEND zegt hij ook "Sorry". Waarom zou hij dat doen?
Gebruikersavatar

thomas.e05 mei 2019, 00:09

 91
Moldedju schreef:Na zijn kunstje onder tafel waarbij hij 700€ VERDIEND zegt hij ook "Sorry". Waarom zou hij dat doen?
Niet om zich te excuseren tegenover de gastheer voor zijn onbeleefde gedrag? Die is gedurende deze episode van zijn plaats rechtgestaan, en komen kijken wat er aan de hand is (en staart hem maar bedenkelijk aan op het moment dat Axel zijn hoofd terug boven tafel steekt).

Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen05 mei 2019, 07:51

 3423  Yens
thomas.e schreef: Niet om zich te excuseren tegenover de gastheer voor zijn onbeleefde gedrag? Die is gedurende deze episode van zijn plaats rechtgestaan, en komen kijken wat er aan de hand is (en staart hem maar bedenkelijk aan op het moment dat Axel zijn hoofd terug boven tafel steekt).

Afbeelding
Het blode feit dat Axel dit net doet, is voor mij een reden om hem niet meer te verdenken. Als hij de mol zou zijn, waarom is dat hele circus van onder de tafel kruipen dan nodig? Toen hij nieuwe chopsticks kreeg, had hij zich er gewoon van kunnen afmaken met de melding: "sorry guys, maar ik heb geprobeerd" en daarmee zou de kous af geweest zijn. Maar nee, Axel wil ten koste van alles, toch die chopsticks van onder de tafel halen: toch een bewijs dat hij er alles voor over had om die 700 € binnen te halen? Allez, dat is mijn interpretatie van de feiten.

Het feit dat Axel op dat moment zou gebrieft zijn door berichten op zijn serviet geschreven, lijken mij toch wel heel onrealistisch? Er is dan toch een reële kans dat die berichten gezien worden door de andere kandidaten.

Hetgeen wat je achter op de rug van Axel ziet, dat kan ik niet goed uitmaken, maar ik volg hier wat anderen al gezegd hebben, hoogstwaarschijnlijk een of ander zendertje voor de opname van zijn stem.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2019, 09:40

 8153
En als Bas de mol is, had hij zich kunnen laten afknallen ipv in de jeep te stappen.
En als Elisabet de mol is, had ze de dansers niet hoeven te wisselen bij de silent disco.
Gebruikersavatar

Jansen05 mei 2019, 09:54

 3423  Yens
Juist, maar waarom Bas niet werd afgeschoten dat begrijp ik echt niet? Hij loopt naar de Jeep in volle zicht van minstens 1 sniper, en die schiet(en) dan niet? Ik begrijp daar helemaal niets van. Als hij gewoon een kandidaat was, dan was hij toch gewoon bij Joeri en Elisabet gebleven zodat die hem konden dekking geven. Het enige wat dan nog kan is dat het een echte wanhoopspoging was omdat hij Elisabet niet vertrouwde en hij er haar van verdacht dat hij door haar zou afgeschoten worden? In dat geval is Elisabet de mol, maar blijft het nog steeds de vraag waarom is Bas daar niet afgeschoten. Waarschijnlijk stond de sniper dan te slapen of zo.

Wat betreft Elisabet en de silent disco, waarom doet ze dat als ze de mol is? Ook het blijven slapen met de slang terwijl dat toch totaal niet verdacht zou geweest zijn om er daar uit te trekken, is zoiets dat ik niet begrijp.
Gebruikersavatar

Moldedju05 mei 2019, 10:02

 507  Yens
thomas.e schreef:Niet om zich te excuseren tegenover de gastheer voor zijn onbeleefde gedrag? Die is gedurende deze episode van zijn plaats rechtgestaan, en komen kijken wat er aan de hand is (en staart hem maar bedenkelijk aan op het moment dat Axel zijn hoofd terug boven tafel steekt).

Afbeelding
Dat zou kunnen.
Sorry zeggen tegen de gastheer als hij pas bovenkwam en de gastheer daar staat zou zelfs logisch zijn. Want de gastheer stond inderdaad recht.

Alleen horen we die sorry pas als de gastheer al aan tafel op zijn plaats zit en op het moment dat Gilles zegt dat de 700€ binnen is.

Afbeelding

Hij zegt (en er staat ook ) "Sorry hè". Dat is dan toch in het Nederlands? Waarom Nederlands spreken tegen de gastheer? Vlak erna zegt hij wel "en lekker?" tegen Elisabet, dat kan natuurlijk.

Daarom denk ik dus dat hij het niet tegen de gastheer zegt.

Soit. We zien het vanavond wel 😉
Gebruikersavatar

Mola Lisa05 mei 2019, 10:29

 328  Uma
Jansen schreef:Juist, maar waarom Bas niet werd afgeschoten dat begrijp ik echt niet? Hij loopt naar de Jeep in volle zicht van minstens 1 sniper, en die schiet(en) dan niet? Ik begrijp daar helemaal niets van. Als hij gewoon een kandidaat was, dan was hij toch gewoon bij Joeri en Elisabet gebleven zodat die hem konden dekking geven. Het enige wat dan nog kan is dat het een echte wanhoopspoging was omdat hij Elisabet niet vertrouwde en hij er haar van verdacht dat hij door haar zou afgeschoten worden? In dat geval is Elisabet de mol, maar blijft het nog steeds de vraag waarom is Bas daar niet afgeschoten. Waarschijnlijk stond de sniper dan te slapen of zo.

Wat betreft Elisabet en de silent disco, waarom doet ze dat als ze de mol is? Ook het blijven slapen met de slang terwijl dat toch totaal niet verdacht zou geweest zijn om er daar uit te trekken, is zoiets dat ik niet begrijp.
Was telkens wel voor lage bedragen dacht ik. Een mol mag af en toe ook iets verdienen. Maar of Elisabet daardoor de mol is :?: :?: :?: . Ze kunnen het alledrie zijn en niet-zijn.
Gebruikersavatar

Jansen05 mei 2019, 10:46

 3423  Yens
Mola Lisa schreef:Was telkens wel voor lage bedragen dacht ik. Een mol mag af en toe ook iets verdienen. Maar of Elisabet daardoor de mol is :?: :?: :?: . Ze kunnen het alledrie zijn en niet-zijn.
Het klopt inderdaad dat het voor lage bedragen was, maar ik denk niet dat ze er verdachter was uitgekomen als ze bv. de persoon niet meer in de cirkel had getrokken, en zeker niet als ze beslist had om niet bij de slang te willen slapen. Volgens mij zouden dat maar heel weinig mensen doen.
Gebruikersavatar

Mola Lisa05 mei 2019, 10:56

 328  Uma
Jansen schreef: Het klopt inderdaad dat het voor lage bedragen was, maar ik denk niet dat ze er verdachter was uitgekomen als ze bv. de persoon niet meer in de cirkel had getrokken, en zeker niet als ze beslist had om niet bij de slang te willen slapen. Volgens mij zouden dat maar heel weinig mensen doen.
Maar mss wel onverdachter :?