Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Frolva04 mei 2019, 15:55

 2204
Klaartje schreef:Iets wat me deze ochtend te binnen schoot over het feit dat (een gedeelte van) deze vragenronde/koffertjes wegnemen nog eens hernomen werd: zou het ook niet kunnen dat Gilles per ongeluk een verkeerd koffertje heeft weggenomen bij de tweede of derde vraag, zodanig dat bleek dat niet de 5000 euro koffer overbleef na de drie juist benatwoorde vragen?

Dat kan uiteraard. Maar dat zou voor mij geen reden zijn om het wegnemen van de koffertjes opnieuw te filmen. Het enige wat dan opnieuw moet worden gefilmd is het openen van het 5000-koffertje. 😉
Gebruikersavatar

zwartemol04 mei 2019, 18:02

 121
Wou hiervoor geen topic apart openen,ook omdat het hierop aansluit wat ik wil zeggen, maar volgens mij is DE hint al duidelijk in de eerste aflevering...
Het begint met een shot van de avond van de finale,
Dit seizoen van De Mol begint dus omgekeerd....
Later in het seizoen komt boven water dat Axel easy alles kan omkeren,
( waarmee hij ook nog es de anderen verwart in het onthouden van hun zinnen en tijd rekt)
Is toch mooie verwijzing daar naar ?
Dit zou dus mooi kunnen verwijzen ook er naar.

Zou eigenlijk na alle afleveringen geen andere reden zien waarom het ZO zou beginnen ...
Los daarvan, is Axel mijn Mol vooral door wat ik doorheen alles hem heb zien doen,
Hij is eigenlijk ook heel goed in de groep geweest en meelevend met iedereen,
Woordje hier, schouderklopje daar, ook gevoelig, zie maar bij Liesbeth over haar man,
Volgens mij lag hij echt wel heel goed in de groep .
Ik denk dat hij velen een rad voor de ogen heeft gedraaid en vertrouwd werd ,
Meer dan Bas en Elisabet!
En toch heeft hij in the face gemold , juist door dat vertrouwen ... zie maar naar Joerie ...

En schitterend beeld van hem vind ik in de opdracht waar ze ,
Op de bezeepte piste omhoog moesten kruipen....
Hij lag daar wel mooi met die zware bol erachter geklampt ,de bol achter het obstakel?
Geraak maar es vooruit zo :mrgreen:

Enfin, we zien het morgen !
Can't wait 😎
Gebruikersavatar

zwartemol04 mei 2019, 19:28

 121
Afbeelding

Dit was wat ik bedoelde bij m'n vorig bericht ....
Axel Mol live ... :mrgreen: