[Elisabet] Playlist mol

Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

jessica04 mei 2019, 18:25

 6
Op vier.be kun je " de heerlijke playlist van de mol" beluisteren. Als je even verder luistert dan de klassieke muziek, hoor je alle nummers die werden gespeeld met de muziekopdracht. Daar waar Joerie zo mooi Celine Dion zingt. Al die nummers komen uit de playlist van de mol en de enige overgebleven kandidaat van die opdracht is Elisabeth. (Joerie, kaat, bruno en Elisabeth namen deel)
Ik dacht altijd dat bas de mol was maar nu ga ik sterk twijfelen aan Elisabeth. Mss een verborgen tip...?!? :roll:
Gebruikersavatar

Jansen04 mei 2019, 18:41

 3423  Yens
Met " De Playlist van de Mol" bedoelen ze de playlist van het programma De Mol, en niet de playlist van de persoon die de mol is 🙂. De lijst is dus een overzicht van de liedjes die in het programma voorkwamen 🙂 .
Gebruikersavatar

Cedric04 mei 2019, 18:43

 2834  Uma
Over de playlist is hier al danig wat geschreven, maar je haalt daar wel iets anders aan waar ik nog niet bij stil had gestaan.. Elisabet is de enige overblijver van de silent disco... Damn.

Heel lang was ik ervan overtuigd dat de Mol zeker bij de silent disco zat (ik verdacht toen nog Kaat, met Elisabet als back-up, terwijl ik nog wat twijfelde aan Bruno).
Nu realiseer ik me dus dat 2 van de 3 finalisten dus bij het vissen zaten. Die opdracht die veel kans op mislukken had, maar wel perfect verliep uiteindelijk.

Je versterkt me in mijn tunnelvisie dat Elisabet de Mol is. Thanks!
Gebruikersavatar

jessica04 mei 2019, 18:46

 6
Ah oke Jansen, wat een blooper voor mij dan 😉

Graag gedaan Cedric lol
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mei 2019, 19:07

 8153
jessica.bracke schreef:Op vier.be kun je " de heerlijke playlist van de mol" beluisteren. Als je even verder luistert dan de klassieke muziek, hoor je alle nummers die werden gespeeld met de muziekopdracht. Daar waar Joerie zo mooi Celine Dion zingt. Al die nummers komen uit de playlist van de mol en de enige overgebleven kandidaat van die opdracht is Elisabeth. (Joerie, kaat, bruno en Elisabeth namen deel)
Ik dacht altijd dat bas de mol was maar nu ga ik sterk twijfelen aan Elisabeth. Mss een verborgen tip...?!? :roll:
Er doet toch geen Elisabeth mee?