Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Jansen05 mei 2019, 12:38

 3423  Yens
Het klopt natuurlijk wel dat mensen veel dingen weggeven op Facebook. Persoonlijk ga ik ook geen dingen delen waarvan ik niet wil dat iedereen het weet. Maar anderzijds denk ik niet dat de teloorgang van privacy nog tegen te gaan is. Verder is het ook heel duidelijk dat de kandidaten andere instructies hebben gekregen dan de voorgaande jaren en meer mogen delen via social media en de traditionele media. Maar ik denk niet dat er iets is prijsgegeven dat voor mij de zoektocht minder spannend maakt. Ik weet nog steeds niet zeker wie de mol is, ook al heb ik een lichte voorkeur. Alleen Axel lijkt me net niet de mol te zijn. We zullen straks zien, ze hebben alvast woord gehouden dat er "volledige transparantie" is, dat kan niemand ontkennen 😉.
Gebruikersavatar

Klaartje05 mei 2019, 12:41

 2245  Uma
Ah, het is alleen een tekst bij zijn profielfoto? Dat is al iets anders, ik dacht dat het een bericht was dat gepost was op zijn facebookpagina.

Je ziet, ik gebruik zelf geen FB. 🙂 En dat is misschien maar goed ook! 😂

Jansen schreef:Het klopt natuurlijk wel dat mensen veel dingen weggeven op Facebook. Persoonlijk ga ik ook geen dingen delen waarvan ik niet wil dat iedereen het weet. Maar anderzijds denk ik niet dat de teloorgang van privacy nog tegen te gaan is. Verder is het ook heel duidelijk dat de kandidaten andere instructies hebben gekregen dan de voorgaande jaren en meer mogen delen via social media en de traditionele media. Maar ik denk niet dat er iets is prijsgegeven dat voor mij de zoektocht minder spannend maakt. Ik weet nog steeds niet zeker wie de mol is, ook al heb ik een lichte voorkeur. Alleen Axel lijkt me net niet de mol te zijn. We zullen straks zien, ze hebben alvast woord gehouden dat er "volledige transparantie" is, dat kan niemand ontkennen 😉.
En alles is te hacken he. Mijn filosofie is: als de info er niet is, kan die ook niet gehackt worden.

Maar inderdaad, de regels ivm praten met de media (kranten, tijdschriften, websites) zijn blijkbaar veranderd voor de kandidaten in De Mol. Die evolutie betreur ik, ook al wordt er misschien niks essentieels "weggegeven" wat de zoektocht minder spannend zou maken.
Gebruikersavatar

Moldedju05 mei 2019, 13:22

 507  Yens
Klaartje schreef:Sorry dat ik me wat sterk uitdruk, maar berichten op facebook door kandidaten zouden toch gewoon not done mogen zijn?
Zelfs als het de bedoeling was van Axel om zijn "tactiek" toe te lichten, dan zou ik dat, indien ik de maker van het programma was, helemaal niet kunnen appreciëren.

Blijf toch als kandidaat in de mol alsjeblief weg van FB. Wat denkt Axel daar eigenlijk mee te bereiken? Ik snap dat niet. Miljoenen mensen gooien heel hun privé-leven te grabbel op dat FB, waar alles bereikbaar is voor hackers en mensen met slechte bedoelingen. Als kandidaten of zelfs de mol zelf al via FB dingen gaan verspreiden, dan mogen ze van mij allemaal naar de pomp lopen he. Waar zijn we dan in godsnaam mee bezig?
Als Axel kandidaat is kan ik je volgen. Als hij de mol is, dan heeft hij dat niet gekozen maar de redactie?

Klaartje schreef:Dan konden ze het even goed op de voorpagina van de gazetten zetten he,in dikke vette letters: Axel is de Mol
Misschien heeft hij wel op voorpagina gestaan. Als hij zelf in dat vliegtuigje zat ...