Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Moldolly12 mei 2019, 21:48

 18
Hoi molloten,

Buiten de 13de shot en een (laat ons eerlijk wezen) subliem zangstuk in "ready or not" door mollin Elisabet, was het dit seizoen mager qua verborgen hints.
Eigenlijk dienen jullie dit als een compliment te beschouwen, daar de echte molloten onder jullie alles hebben opgemerkt!

Omdat het dit jaar een ongezien jaar was met een onvoorbereide mol, geloof ik dat ze zich niet wilden verbranden aan jullie alerte speurogen!

Eerste mollootseizoen voor mij en loved it all the way.
Dikke duim, gasten!
Neem het echt als een compliment!
Gebruikersavatar

jos.jansen12 mei 2019, 21:50

 328  Uma
Je vergeet hier de braille in de trailer.
Gebruikersavatar

Social12 mei 2019, 22:21

 353  Uma
het roze mol logo aan het einde van aflevering 1 was wel erg opvallene, de kunst is van de twijfel erin te houden.
Gebruikersavatar

yevo12 mei 2019, 22:22

 281  Uma
Ik zou het persoonlijk ook niet erg vinden als er meer hints in zouden zitten, ik vind het namelijk een heel leuk aspect van De Mol. Maar ik begrijp het 100% dat dit een zeer moeilijke taak is voor productie. Ze hebben daar denk ik al genoeg aan hun hoofd 😃.

Ook met een onvoorbereide mol was het natuurlijk NOG moeilijker.
Wel plezant dat er weer een hint was bij de eliminaties. Lijkt een traditie te worden. Dus kunnen wel onthouden waar we volgend jaar op moeten letten 😉.
Gebruikersavatar

masterveecee12 mei 2019, 22:40

 3547  Sven
Ik heb een déjà vu van vorig jaar. Had terug gehoopt op iets meer. Maar ah. Het blijft schitterende tv :geek:
Gebruikersavatar

Cedric12 mei 2019, 23:05

 2834  Uma
Maakt voor mij helemaal niks uit.
Misschien waren er meer hints, maar willen ze niet alles prijs geven.
Ofwel waren dit alle hints en hebben wij meer gezien dan er was.

Uiteindelijk is de enige conclusie dat er gewoon een heel leuke wisselwerking is tussen programmamakers en kijkers. En het is dan ook gewoon logisch dat het meer blijft bij een soort teasers. Ze tonen net voldoende om ons geboeid te houden, terwijl ze misschien ook niet het achterste van hun tong laten zien.

Zo blijft het leuk voor iedereen. De tips zijn voor mij gewoon een leuk extraatje, maar zelfs zonder verborgen hints zou ik het een topprogramma vinden.
Gebruikersavatar

annie.delen13 mei 2019, 15:01

 238  Uma
Ik had ook gehoopt op meer:

-waarom zwarte kleur in vovinam?
-elk dagboek van de mol.. had ik gelijk met benen en kleed?
-wie was nu eigenlijk hun eerste keuze als mol of heb ik dat gemist?

Enfin volgend jaar beginnen we weer met volle moed te zoeken.

groetjes aan iedereen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2019, 15:12

 8153
Als ik het goed begrepen heb was Bruno eerste keuze.
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 mei 2019, 18:33

 1690  Sven
Wij vinden er gewoon te veel. 😃
Hoeveel waren er vorig jaar? En bij Eline? Ook een stuk of 4, denk ik, en het moet bij het publiek ook nog overkomen als iets wat ze kunnen herkennen. Mijn dochter (ik heb noodgedwongen bij haar moeten gaan kijken want zaten sinds zaterdag zonder tv en internet. "paniek, paniek") trok grote ogen bij de verborgen hints, ik kan aannemen mochten ze met een hint in vele lagen afkomen dat de mensen niet meer kunnen volgen.
Dus ja, de gemiddelde hints die goed verborgen waren, want er is maar 1 gevonden, en 1 pretty close.
Gebruikersavatar

The hunter13 mei 2019, 18:39

 282  Uma
En hoe zat het nu met die 3 die een 2 werd?
Gebruikersavatar

Cedric13 mei 2019, 18:45

 2834  Uma
The hunter schreef:En hoe zat het nu met die 3 die een 2 werd?
Niks achter te zoeken dus.
Gewoon een foutje in de logistiek. Ze zullen een nieuwe stagiair moeten zoeken 😃