Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

ex-molinator06 apr 2020, 17:48

 3483  Uma
ff toevoegen aan dat rijtje schitterende psychologische spelletjes: de aflevering waarin Bertrand zijn vel gered heeft ten koste van Marzena.
Daarmee zijn Argentinië, Zuid Afrika en Mexico gedekt (evenals Griekenland), en nu herinner ik me ook de yoghurt bom in Vietnam.
Gebruikersavatar

masterveecee12 apr 2020, 21:30

 3547  Sven
Prachtige opdrachten vandaag!
zoveel gelachen! 😂

En terug aan machtig drone shot!
ik moet nog wachen tot de aflevering online staat EN je die kan doorspoelen, maar het ging over het shot toen ze toekwamen in die school, en net uit de auto kwamen
Gebruikersavatar

Paraceta12 apr 2020, 21:34

 717  Sven
Ik heb me kapot gelachen tijdens deze aflevering, wow 😃 😃
Mooi beeld ook toen ze met 5 in die cirkel in de inkomhal van het gymnasium stonden!
Gebruikersavatar

masterveecee12 apr 2020, 21:41

 3547  Sven
Paraceta schreef:Ik heb me kapot gelachen tijdens deze aflevering, wow 😃 😃
Mooi beeld ook toen ze met 5 in die cirkel in de inkomhal van het gymnasium stonden!
ja, is dat dat ik bedoel 🙂

masterveecee schreef:Prachtige opdrachten vandaag!
zoveel gelachen! 😂

En terug aan machtig drone shot!
ik moet nog wachen tot de aflevering online staat EN je die kan doorspoelen, maar het ging over het shot toen ze toekwamen in die school, en net uit de auto kwamen
Ok, geen tijd om te wachten, was te goed 😛
Filmpje:
https://fc528748.000webhostapp.com/inde ... 214304.mp4
Gebruikersavatar

JBB12 apr 2020, 22:44

 439  Uma
Goed gelachen, maar ik vond het deze aflevering wel moeilijk om echt mol acties te zien...
Gebruikersavatar

Mateo12 apr 2020, 23:24

 870
Geweldig goed gemaakte aflevering weer!
Gebruikersavatar

Jansen12 apr 2020, 23:40

 3423  Yens
Ik heb vandaag, verschillende keren gedacht: hoe verzinnen ze het! Vooral dan in de laatste proef: die cactussen op het hoofd en die aperitief hapjes... hilarische tv 🙂.

En dan Dorien... wat ga ik haar missen, ze is zo een persoon naar mijn hart, en met het hart op de tong :cry: :cry:
Gebruikersavatar

Cedric12 apr 2020, 23:55

 2834  Uma
Die aperitiefhapjes van elkaars lijf eten, samen shotjes ouzo drinken terwijl je 'never have I ever' speelt, worstelen, een naakt stilleven...
Dit was de meest erotische aflevering in de geschiedenis van De Mol zeg!

(En dan was de dildo uit de archeologie-opdracht er nog niet eens bij!)
Gebruikersavatar

BeaVer13 apr 2020, 08:41

 1293  Uma
Jansen schreef:Ik heb vandaag, verschillende keren gedacht: hoe verzinnen ze het! Vooral dan in de laatste proef: die cactussen op het hoofd en die aperitief hapjes... hilarische tv 🙂.

En dan Dorien... wat ga ik haar missen, ze is zo een persoon naar mijn hart, en met het hart op de tong :cry: :cry:
Ook telkens die muziekkeuze er bij. Kapotlachen :mrgreen:
Gebruikersavatar

IkBenDeMol13 apr 2020, 14:44

 287
Voor mij iets te veel 'chirokamp' de vorige aflevering, een drinkspelletje, wat atletiek en een paar denk- en doe-opdrachten. Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk. Ik snap dat het ook al eens een keer wat gezelliger mag.

Volgende aflevering graag nog eens een psychologisch spelletje zoals de skydiveondervraging graag 😎
Gebruikersavatar

stef.vermeiren16 apr 2020, 08:32

 79  Uma
Het "probleem" met dit seizoen is denk ik dat het sensationele vaak overschaduwd wordt door iets anders. Proeven die normaal gezien als heel spannend worden gezien, zoals skydiven of weglopen van een wild beest in een bos, worden zodanig psychologisch gemaakt dat de eigenlijke actie niet meer van belang is. Raften, autorijden, de vradetotrappen, de aquaspeed, enz... waren al bij al ook nog actieve opdrachten, maar de nadruk werd daar bijna nooit op gelegd, meer op de kleine opdrachtjes ertussen. Er is bijna geen "durf-element" aanwezig.
Althans, zo interpreteer ik dit seizoen, maar ik merk dat er toch meer oppositie is dan gewoonlijk 😃
Gebruikersavatar

Anomolie16 apr 2020, 11:12

 64  Uma
stef.vermeiren schreef:Er is bijna geen "durf-element" aanwezig.
Althans, zo interpreteer ik dit seizoen, maar ik merk dat er toch meer oppositie is dan gewoonlijk 😃
Ze moeten het uiteindelijk ook maar doen natuurlijk.
Ik zie het eerder als. Het is wel aanwezig, dat 'durf-element'. Ze voegen er gewoon iets extra aan toe.
In seizoen 1 kon je nog wegkomen met een gewone bungeejump-opdracht van een brug. Vandaag de dag verwacht ik toch net dat tikkeltje meer (zonder het format te verloochenen natuurlijk).
Maar dat is mijn bescheiden mening 🙂.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9