Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh15 feb 2021, 11:32

 344  Sven
@Vier komt u maar, haha.
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 feb 2021, 12:31

 2354  Uma
De nieuwe campagne zal deze week wel beginnen denk ik. (kan toch bijna niet anders meer?)
Gebruikersavatar

MolWout15 feb 2021, 14:11

 348
Ik zie een bericht
Zou het dan toch?
Adrenaline door mijn lijf
Vals alarm
Ik slaak een diepe zucht.
Gebruikersavatar

bart.rat15 feb 2021, 20:57

 18  Sven
Er schuilt een echte poëet in jou. Ik voel het in mijn kleine, kille teen. Maar in mijn warme duim voel ik niets.
Wat vind je van mijn stijl😇😉
Gebruikersavatar

MolWout15 feb 2021, 22:17

 348
😂
Gebruikersavatar

koen.willen22 feb 2021, 19:56

 187  Uma
Wat als de startdatum van De Mol al die tijd gewoon al bekend was? Er staat dat De Mol terugkeert in de lente. De lente start 21 maart, op een zondag!
Afbeelding
Gebruikersavatar

Social23 feb 2021, 00:47

 353  Uma
Akkoord met de start op 21 maart, maar het teasen mag gaan beginnen 😃 .
Gebruikersavatar

Cedric23 feb 2021, 17:53

 2834  Uma
Ik ben hier echt zooooo hard naar aan het uitkijken. Laat dat seizoen er maar snel zijn.
Maart, lente, Mol, warmere temperaturen, langere dagen... Beste tijd van het jaar!
Gebruikersavatar

bart.rat23 feb 2021, 20:35

 18  Sven
Inderdaad, kben helemaal met je eens😉.
Gebruikersavatar

Vermoljoen24 feb 2021, 00:40

 2354  Uma
koen.willen schreef:Wat als de startdatum van De Mol al die tijd gewoon al bekend was? Er staat dat De Mol terugkeert in de lente. De lente start 21 maart, op een zondag!
Het zou zeker kunnen, maar dan wordt het wel tijd dat we wat gaan horen, want ze hebben ons nog nooit eerder zolang laten wachten, behalve in het zesde seizoen in 2018. We bevinden ons nu in een vergelijkbare situatie. Ik heb even alle data bij elkaar gezocht en dit overzicht gemaakt:
AfbeeldingHieruit concludeer ik dat tussen de start van de campagne en de eerste aflevering ALTIJD ongeveer een maand tussen zit. Als het op 21 maart zou starten, dan mogen we deze week meer nieuws verwachten. Zo zit ik dus al iedere week te denken sinds begin februari aangezien ik inschatte dat ze op 14 maart zouden starten 😂 Dit dacht ik omdat er 1. op dit moment enkel herhalingen op het uitzendmoment van De Mol worden uitgezonden en 2. het in de buurt komt rond de startdata van vorige 2 seizoenen. Ik snap dus niet zo goed waarom ze dit jaar langer wachten, want herhalingen kunnen makkelijk weggehaald of verplaatst worden, lijkt me? Ik gok alsnog op 21 of 28 maart, dus ik verwacht de komende week toch wel nieuws. Wachten tot Big Brother gedaan is, gaan ze ons hopelijk niet aandoen 😜
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9