Frolva schreef:Zie je Dorien echt nog in de andere richting stappen? Misschien staat ze gewoon in de schaduw van de boom?
Instinctief dacht ik ook eerst dat de groep gewoon achter die struik stond. Maar het is wel degelijk een terugstappende Dorien. Check hieronder. Ik heb mij verdiept in het maken van gifjes, wat mijn analyses misschien nog wat duidelijker zou maken in de toekomst.
Jansen schreef:Ik denk dat jullie te snel uitgaan van "foefelen" met de beelden. Het is al in elk seizoen zo geweest dat er montagefouten ontdekt zijn. Ik zou er niks achter zoeken en al zeker niet dat de productie de kijker zou willen misleiden.
Bekijk je het nu niet een beetje té optimistisch of door een roze bril in dit geval? Montagefouten zoals de sok van Joeri, de rugzak van Elisabet, en vele anderen... hebben normaal enkel invloed op continuïteit. Montagewijzigingen in een situatie zoals deze is vergelijkbaar met Pieter en de geldkoffers in de luchthaven. De volgorde waarin de mol komt, kan wel degelijk invloed hebben op het resultaat van de stemming (of keuze in het geval van Pieter). Ga je met de volgorde foefelen, dan doe ze dat mogelijks om iets te maskeren of om de mol "minder" verdacht te maken.
De makers hebben toch gezegd dat ze nooit bewust tips naar iemand anders dan de mol erin steken, dat dit louter toeval is. Ze hebben nooit beweerd dat ze anderen niet verdacht maken of de mol maskeren. Trouwens, ze beweerden ook dat de afleveringen al vele weken voor uitzending klaar zijn, maar in het HUMO artikel las ik toch dat aflevering 6 nog maar net gemonteerd was op moment van interview. Vele weken is dus relatief, want in het artikel wordt tevens over lockdown maatregelen gesproken.