Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

annie.delen30 mar 2020, 08:30

238  Uma
De kamer die ze tijdens het eerste dagboek laten zien is in dit hotel gelegen.
Zie de speciale hoofdkussens met zwart stiksel. Ook het bed van Salim en Dorien hebben deze kussens.
Welk nut had het om in het eerste dagboek de kamer te laten zien?

Jimmy30 mar 2020, 09:40

197  Anke
P.I schreef:De "zware consequenties" waar De Mol in zijn dagboek over spreekt bij het openen van de doos, werd dit zo letterlijk door Gilles vermeld bij het bespreken van de opdracht? Anders is het wel zeer 'toevallig' dat Salim het even voordien in exact dezelfde bewoordingen over deze "zware consequenties" heeft.
Frolva schreef:Werd eerder zo gezegd door GDC. 😉
Ben je zeker hiervan? Ik kon niet terugvinden dat iemand anders dan Salim het over "zware" consequenties had. GDC had het over "grote" consequenties.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hoewel de mol kan beïnvloed geweest zijn door de uitspraak van Salim, blijft het toch verdacht

Frolva30 mar 2020, 10:29

2204
jimmy.dedauw schreef:Ben je zeker hiervan? Ik kon niet terugvinden dat iemand anders dan Salim het over "zware" consequenties had. GDC had het over "grote" consequenties.
Het woord "zware" kan ik inderdaad niet bevestigen. Waarschijnlijk is Salim de eerste die dat zegt.

😉

Jansen30 mar 2020, 11:00

3423  Yens
Iedereen heeft die uitspraak gehoord en heeft het misschien onbewust overgenomen. Of het kan ook een tactiek zijn om Salim verdacht te doen overkomen.

bart.vanraemdonck30 mar 2020, 11:08

1
Misschien slaagt die "NIEMAND" op "nie man", dus dat de mol een vrouw is?
Misschien wat ver gezocht, maar je moet ergens zoeken 🙂

Paraceta30 mar 2020, 11:13

717  Sven
Als we nu terug in Zuid-Afrika zaten, zou ik dat nog realistisch vinden ook 😂

JBB30 mar 2020, 11:35

439  Uma
Het is misschien al gezegd hier, maar ik vind dat de stem van de mol dit seizoen wel héél hard vervormd wordt...
Misschien zouden we anders een duidelijk accent herkennen?

Mola Lisa30 mar 2020, 13:05

328  Uma
Cedric schreef:Ik dacht eerst dat het iets ging zijn zoals vorig jaar van het genre "morgen krijgen ze te horen dat de familie niet afkomt" of zo.
Ik vond het eigenlijk vreemd dat GDC niet sprak over familie maar wel over "hoog bezoek". Ik weet niet hoe het met jullie familie zit maar ik zou mijn familie niet bestempelen als hoog bezoek. ( Hoop dat ze niet meelezen. 😉 )

Paraceta30 mar 2020, 13:14

717  Sven
Dat kan natuurlijk ook een stukje informatie zijn, aangezien hij zei: "Bezoek, hoog bezoek". Ik dacht alleszins alweer spontaan aan iets met hoogtes.

brecht.verschuere30 mar 2020, 16:58

1
elkemol schreef:Afbeelding
Afbeelding

Mijn eerste associatie die misschien volledig uit de lucht is gegrepen: het grapje van 'Hoe lang is een Chinees?' of 'Hoelang (als voornaam) is een Chinees.
Dus 'niemand' weet wie ik ben...

Ik zou op dit moment niet weten met wie ik 'niemand' moet associëren, maar het kwam gewoon in mij op...vooral omdat de nadruk zo op 'niemand' ligt.
Ik dacht eerder aan repelsteeltje. Niemand weet dat ik repelsteeltje heet.

Miere....30 mar 2020, 17:24

2
Ik vind dat de mol het woordje echt heel vaak gebruikt. Toch eens op letten wie dat nog doet...

Jansen30 mar 2020, 17:28

3423  Yens
anika.vindevogel schreef:Ik vind dat de mol het woordje echt heel vaak gebruikt. Toch eens op letten wie dat nog doet...
Echt joh 😉 Dan zou ik eerder richting Kempisch of Limburgs gaan zoeken 💡
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14