De kamer die ze tijdens het eerste dagboek laten zien is in dit hotel gelegen.
Zie de speciale hoofdkussens met zwart stiksel. Ook het bed van Salim en Dorien hebben deze kussens.
Welk nut had het om in het eerste dagboek de kamer te laten zien?
P.I schreef:De "zware consequenties" waar De Mol in zijn dagboek over spreekt bij het openen van de doos, werd dit zo letterlijk door Gilles vermeld bij het bespreken van de opdracht? Anders is het wel zeer 'toevallig' dat Salim het even voordien in exact dezelfde bewoordingen over deze "zware consequenties" heeft.
Frolva schreef:Werd eerder zo gezegd door GDC.Ben je zeker hiervan? Ik kon niet terugvinden dat iemand anders dan Salim het over "zware" consequenties had. GDC had het over "grote" consequenties.
jimmy.dedauw schreef:Ben je zeker hiervan? Ik kon niet terugvinden dat iemand anders dan Salim het over "zware" consequenties had. GDC had het over "grote" consequenties.Het woord "zware" kan ik inderdaad niet bevestigen. Waarschijnlijk is Salim de eerste die dat zegt.
Cedric schreef:Ik dacht eerst dat het iets ging zijn zoals vorig jaar van het genre "morgen krijgen ze te horen dat de familie niet afkomt" of zo.Ik vond het eigenlijk vreemd dat GDC niet sprak over familie maar wel over "hoog bezoek". Ik weet niet hoe het met jullie familie zit maar ik zou mijn familie niet bestempelen als hoog bezoek. ( Hoop dat ze niet meelezen.
elkemol schreef:Ik dacht eerder aan repelsteeltje. Niemand weet dat ik repelsteeltje heet.
Mijn eerste associatie die misschien volledig uit de lucht is gegrepen: het grapje van 'Hoe lang is een Chinees?' of 'Hoelang (als voornaam) is een Chinees.
Dus 'niemand' weet wie ik ben...
Ik zou op dit moment niet weten met wie ik 'niemand' moet associëren, maar het kwam gewoon in mij op...vooral omdat de nadruk zo op 'niemand' ligt.
anika.vindevogel schreef:Ik vind dat de mol het woordje echt heel vaak gebruikt. Toch eens op letten wie dat nog doet...Echt joh