maxime.schaffers schreef:Ik weet niet of het hier al gezegd is of niet, maar wou het toch delen.
Voor mij persoonlijk is Jolien de mol, maar ben wel beginnen twijfelen aan Alina. De rest is voor mij uitgesloten.
Als we terug naar de eliminatie van aflevering 2 gaan kijken zegt de afvaller (Bruno) dat voor hem de mol bij de opdracht van de taarten stond (gespeeld door Alina en Laure). Als hij slim is geweest heeft hij dus niet 1 van deze 2 dames gekozen, maar gespreid over deze 2 (en misschien nog anderen).
Wat ik dus wil weggen is het volgende:
Stel dat Alina de mol is.
Als Bruno hier slim is geweest heeft hij dus gespreid over Alina en Laure (en misschien anderen). Maar hierdoor zou hij wel zeker een aantal vragen juist hebben, want Alina is in dit scenario de mol. Als hij dus over deze 2 gespreid zou hebben vind ik het onmogelijk dat hij als 2e afvalt aangezien anderen niet op het juiste molspoor zouden zitten.
Hierdoor blijf ik bij mijn mol, Jolien.
Bruno gaf achteraf aan dat hij wel degelijk nog op meerdere kandidaten had gespreid. Zijn hoofdverdachte zat bij de taarten. Ik denk dat hij vooral op Alina doelde hiermee, aangezien Jolien zei dat Bruno haar had verteld dat Alina steeds wilde gokken bij de trappen en dat niet wilde afgeven.
Els daarentegen zei dat ze al vanaf aflevering 2, waar Bruno afviel, op 1 iemand heeft gestemd. Uit haar verdenking in afl.2 lijkt het er heel sterk op dat dat Salim was, in aflevering 3 was ze ook steeds in de buurt van Salim te zien.
Misschien kunnen we eens nagaan met wie Salim opdrachten deed en overeenkomsten heeft in aflevering 2, daaruit kan dan misschien, heel misschien iets gevonden worden waardoor Els er daar niet uit lag. En Bruno wel, hoewel hij nog spreidde.