Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

tom.kleine14 apr 2020, 16:21

49
Ja dat klopt inderdaad, ik heb het me verkeerd herinnerd

Ik heb je, mol!16 apr 2020, 17:42

60
Wat mij eigenlijk al seizoenenlang opvalt, is dat er tips verscholen zitten in de verdenkingen.

Geen tips voor wie de mol zou kunnen zijn, maar wie de afvaller is in die aflevering.

De kandidaten noemen in elke aflevering specifieke kandidaten (1) en sommige kandidaten (2)noemen geen specifieke kandidaten of noemen er meerdere. Wat opvalt is, dat steeds degene die in categorie 2 zitten ook de afvaller is van de aflevering.

Aflevering 2:
Bart noemt niemand specifiek bij naam
Jolien noemt Alina
Els noemt Salim
Alina noemt Jolien en Laure
Salim noemt Dorien
Dorien noemt Bruno
Bruno noemt niemand specifiek bij naam
Laure noemt Christian
Christian noemt Els

Bruno er uit...

Aflevering 3:
Els noemt niemand specifiek bij naam
Laure noemt Jolien
Christian noemt Bart
Bart noemt Salim
Alina noemt noemt Laure
Jolien noemt Alina
Salim noemt Laure
Dorien noemt niemand specifiek bij naam

Els er uit...

Aflevering 4:
Bart noemt Jolien
Christian noemt niemand specifiek bij naam
Alina noemt Jolien
Salim noemt Laure
Laure noemt niemand specifiek bij naam
Dorien noemt Salim
Jolien noemt niemand specifiek bij naam

Laure valt eruit.

Aflevering 5:
Salim noemt niemand specifiek bij naam
Jolien noemt niemand specifiek bij naam
Alina noemt Jolien
Christian noemt Alina
Bart noemt niemand specifiek bij naam
Dorien noemt Christian

Aangezien Salim groen had, gaat het tussen Jolien en Bart. Aangezien via de bril duidelijk werd dat Jolien ook groen had, was volgens mij Bart dus met rood.

Aflevering 6:
Dorien en Alina noemen 2 specifieke namen, niet 1.

Dorien ligt er uit.

IkBenDeMol16 apr 2020, 19:47

287
Dit is natuurlijk zo gedaan omdat je anders makkelijk kan uitsluiten wie het zeker niet is. Maar zeker interessant om in het oog te houden, en ik denk dat veel mensen dit ook al doen.

emielvsb19 apr 2020, 21:25

6
Dan is de vraag nog wie de verdachte van Christian was..., Hij was er heel zeker van zij hij
We weten alles sinds dat Jolien Christian verdacht, dus of zij is de mol, of ze weet net als Christian niet wie de mol is

Mollenspeurder19 apr 2020, 21:25

47
'Dat hij goed bezig is'

Zo ondertitelen ze Christian zijn boodschap aan de mol. Als je goed luistert, hoor je hem toch echt zeggen: 'dat ze goed bezig is'.

Raar dat ze er dan een 'hij' van maken.

IkBenDeMol19 apr 2020, 21:26

287
Ik denk dat het uit alles wel duidelijk is dat zowel Bart als Christian op Alina zitten/zaten.

Denk ik.

stef.vermeiren19 apr 2020, 21:29

79  Uma
Geslachten worden in het Nederlands vaak verwaarloosd, "mol" is een mannelijk woord dus wordt het veranderd naar "hij", vermoed ik althans. Kwestie van zo objectief mogelijk te blijven zou ik zeggen.

Vermoljoen19 apr 2020, 21:36

2354  Uma
Ik vind vooral de uitspraak van Jolien interessant, want zij dacht dat het Christian was... Toen dacht ik al dat hij zou afvallen, want zoiets laten ze niet zomaar zien.

Jay-Lo19 apr 2020, 21:39

1690  Sven
Ik ook. Ofwel is zij dan de mol, en maakt ze Christian verdacht, ofwel zit ze verkeerd en heeft ze veel geluk met haar vrijstelling.

Vermoljoen19 apr 2020, 21:52

2354  Uma
Ik ben er heel zeker van dat Jolien en Bart denken dat het Alina is. het valt op hoe ze allebei vaak een proef samen met haar willen doen 🙂

Zico19 apr 2020, 21:53

30
emielvsb schreef:Dan is de vraag nog wie de verdachte van Christian was..., Hij was er heel zeker van zij hij
We weten alles sinds dat Jolien Christian verdacht, dus of zij is de mol, of ze weet net als Christian niet wie de mol is
Als Alina de mol is, dan zaten Bart en Christian juist en heeft Jolien (volgens haar interview) heel veel geluk gehad met de vrijstelling. Hoe ze tot de halve finale is geraakt met Christian als hoofdverdachte is dan wel een vraagteken voor mij. Er is toch geen enkele reden voor haar om te liegen in dat interview?

Als Jolien de mol is dan zaten ze misschien alle drie juist en scoorde Christian gewoon het minste op de test.

Mollenspeurder schreef:'Dat hij goed bezig is'

Zo ondertitelen ze Christian zijn boodschap aan de mol. Als je goed luistert, hoor je hem toch echt zeggen: 'dat ze goed bezig is'.

Raar dat ze er dan een 'hij' van maken.
Volgens mij zei hij: "dat em goed bezig is".

Vermoljoen19 apr 2020, 21:55

2354  Uma
Zou Christian hebben gedacht dat Bart de Mol is?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14