Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

emielvsb19 apr 2020, 21:56

6
Ik ga ervan uit dat christian ook op de juiste mol zat, en het dus op tijd is aangekomen, dit aangezien hij in café de mol zegt dat hij al vanaf aflevering 1 in een tunnel zat

Vermoljoen19 apr 2020, 21:58

2354  Uma
Ik ben nu nog zekerder over de piste Jolien:
Jolien zegt dat ze nog niet all-in is gegaan. Ze zegt heel duidelijk dat het voor haar duidelijk was: het is Christian. De andere persoon zou dan Alina moeten zijn, want anders was ze toch nooit zover geraakt?

Ik besef opeens dat je dit ook kan bedenken bij een andere kandidaat, dus dit bewijst dat ik in een tunnel zit waarvan ik de weg terug niet meer zal vinden 😂

Jay-Lo19 apr 2020, 22:10

1690  Sven
Vermoljoen schreef:Zou Christian hebben gedacht dat Bart de Mol is?
Zou Bart de mol zijn? Heeft Jolien heel veel geluk gehad? Christian werd in deze aflevering toch als (hoofd)verdachte van alle 3 neer gezet, en hij valt af. In de vorige afleveringen werd de nadruk vooral bij Jolien gelegd, en Jolien leek Alina te verdenken. Bart werd nauwelijks genoemd. Bart werd ook niet aangeduid als "rode scherm verdachte".
Ik weet het niet meer.

deefie.dalton19 apr 2020, 22:14

4
Als Jolien niet liegt dat ze echt Christian verdacht kan toch enkel Bart de mol zijn ... of ben ik mis

Elrond19 apr 2020, 22:29

84  Sven
Vond Bart's uitspraak tijdens het napraten ook wel opvallend: dat hij dacht dat Christian en hij op de juiste mol zaten, maar Christian gwn 1 à 2 vragen minder juist had ingevuld en hij daarom doorging...

Over Alina zegt hij niks? Zij heeft nochtans ook aan de computer gezeten om al dan niet de test in te vullen. Dus zij is dan zijn mol of wat? Weet niet goed wat je er van kan maken. Bart is alleszins een kei in mysterieuze uitspraken

deefie.dalton schreef:Als Jolien niet liegt dat ze echt Christian verdacht kan toch enkel Bart de mol zijn ... of ben ik mis
Hoezo denk je dat? Volgens mij kan ze naast Christian ook Alina verdenken, toch?

IkBenDeMol19 apr 2020, 22:45

287
Ja, dat vind ik nu ook vreemd. Die geschrokken reactie van Bart bij het rode scherm van Christian. Als ze echt op Alina zitten dan was het één van beiden die naar huis gingen.

Andy Lemmens19 apr 2020, 23:06

70  Bert
Als GDC aan Christian iets vraagt over de mol zegt Christian duidelijk dat HIJ(de mol) het goed speelt 😲

JBB19 apr 2020, 23:32

439  Uma
Ik vond het gek wat Bart zei na de eliminatie: "Ik denk dat Christian en ik op dezelfde mol zaten. Je kunt juist zitten, maar 1 of 2 vragen minder juist invullen".
En eerder in de aflevering zegt Christian, nadat Jolien de vrijstelling had bemachtigd: "ik ben genaaid, let's face it".

Ik krijg hier sterk de indruk dat Bart en Christian wisten dat het tussen hun 2 zou gaan (na vrijstelling Jolien), en dat m.a.w. Alina de mol is (anders zou zij ook nog af kunnen vallen). Christian weet hoe sterk Bart is als kandidaat, en achteraf beseft Bart dat het waarschijnlijk heel nipt was.

Natuurlijk kan je dit ook anders interpreteren, als je denkt dat Bart of Jolien de mol is, maar ik vermoed van niet...

Jansen19 apr 2020, 23:34

3423  Yens
Andy Lemmens schreef:Als GDC aan Christian iets vraagt over de mol zegt Christian duidelijk dat HIJ(de mol) het goed speelt 😲
Mol is een mannelijk woord dus naar de mol verwijzen als HIJ is de enige correcte grammaticale keuze.

Mollenspeurder19 apr 2020, 23:34

47
Bovendien zegt hij overduidelijk 'ze'. Snap echt niet waarom ze dat fout ondertitelen.

Vermoljoen19 apr 2020, 23:39

2354  Uma
Ik hoor er geen 'ze' in, maar dat is interpretatie...

Vermoljoen19 apr 2020, 23:40

2354  Uma
Dit is dus exact wat ik denk!
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14