Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Elrond27 apr 2020, 13:18

 84  Sven
In de aankondigingsvideo voor het nieuwe seizoen zei Gilles gisteren dat de maximum leeftijd 70 jaar is geloof ik, maar het zou wat zijn ja!

Denk dat de filmpjes die ze tonen van mensen die niet meegingen op reis misschien wel mee hebben gedaan aan de selectiegesprekken, of dat ze tenminste wel de toestemming vragen om dat op tv te tonen?
Gebruikersavatar

Klaartje27 apr 2020, 13:44

 2245  Uma
Ze hebben toch keuze genoeg, zelfs indien er nu niemand zich zou inschrijven.

Voor dit seizoen hadden ze 14.000 inschrijvingen, daar zitten wellicht nog voldoende leuke mensen tussen die net uit de boot zijn gevallen voor dit jaar. Kijk naar Bruno: die zat vorig jaar ook bij de laatste dertig en die hebben ze als het ware 'gerecycleerd' voor dit seizoen, omdat hij beter in de groep paste nu dan vorig jaar (omdat ze wellicht kozen voor die andere Bruno, een zeer gelijkend profiel qua leeftijd en professionele achtergrond als de Bruno van dit jaar).

En wie weet komen ze straks met een twist: die eerste 5000 die zich nu al hebben ingeschreven, komen juist niet in aanmerking om mee te gaan, omdat ze veel te enthousiast waren en zonder veel nadenken gisterenavond laat nog een filmpje hebben gemaakt en ingestuurd. Misschien willen ze nu mensen die langer nadenken over de vraag of ze zich zouden inschrijven. Bij de latere inschrijvers zitten soms heel leuke mensen: kijk naar Axel, die had echt te elfder ure zijn filmpje gemaakt en heel laat ingeschreven.

Ah ja hé, alles is mogelijk, het is en blijft De Mol. 🙂
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2020, 13:46

 2834  Uma
Maar dat zou dan moeten betekenen dat er nog een tweede inschrijvingsronde komt volgens jou?
Gebruikersavatar

JBB27 apr 2020, 13:54

 439  Uma
Cedric schreef:Ik hoop alleen dat ze, net zoals na Mexico, uitsluitend de filmpjes tonen van de 10 kandidaten. Want die zijn relevant. Wanneer ze echter ook filmpjes tonen van andere mensen die zich kandidaat stellen, dan komt dat bij mij altijd over alsof ze die belachelijk maken..
Hier ben ik het ook mee eens eigenlijk (al zaten daar ook wel écht belachelijke filpmjes tussen 😂 ).
Gebruikersavatar

Paracetamol27 apr 2020, 13:54

 40
Klaartje schreef:
En wie weet komen ze straks met een twist: die eerste 5000 die zich nu al hebben ingeschreven, komen juist niet in aanmerking om mee te gaan, omdat ze veel te enthousiast waren en zonder veel nadenken gisterenavond laat nog een filmpje hebben gemaakt en ingestuurd..
Dat zou ik dan weet ”oneerlijk” vinden. 😛
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!27 apr 2020, 13:56

 60
Zou wel geniaal zijn, moest dit zijn om die impulsieve en de minder impulsieve mensen te kunnen onderscheiden idd.
Gebruikersavatar

JBB27 apr 2020, 13:58

 439  Uma
Klaartje schreef:En wie weet komen ze straks met een twist: die eerste 5000 die zich nu al hebben ingeschreven, komen juist niet in aanmerking om mee te gaan, omdat ze veel te enthousiast waren en zonder veel nadenken gisterenavond laat nog een filmpje hebben gemaakt en ingestuurd. Misschien willen ze nu mensen die langer nadenken over de vraag of ze zich zouden inschrijven. Bij de latere inschrijvers zitten soms heel leuke mensen: kijk naar Axel, die had e...
Haha, jouw fantasie kent soms geen grenzen 😃
Dan zouden ze ook 5000 zeer enthousiaste fans keihard teleurstellen he 😉
Gebruikersavatar

Klaartje27 apr 2020, 14:07

 2245  Uma
Cedric schreef:Maar dat zou dan moeten betekenen dat er nog een tweede inschrijvingsronde komt volgens jou?
Tja, zie je het al voor je: Gilles De Coster die op het einde van de revealaflevering nog even komt zeggen dat het bericht van vorige zondag maar om te lachen was en dat je je vanaf nu maandag tot 15 mei kan inschrijven voor een nieuw seizoen. 🙂

JBB schreef:Haha, jouw fantasie kent soms geen grenzen 😃
Dan zouden ze ook 5000 zeer enthousiaste fans keihard teleurstellen he 😉
Dat is wellicht ook gedeeltelijk waar, maar de 5000 snelsten zijn daarom nog niet de 5000 meest gemotiveerden.

Ik heb je, mol! schreef:Zou wel geniaal zijn, moest dit zijn om die impulsieve en de minder impulsieve mensen te kunnen onderscheiden idd.
Inderdaad, dat is het idee dat ik erachter zie, maar ja, zoals dikwijls speelt mijn fantasie hier weer eens een hoofdrol. 🙂

PS: zouden ze eigenlijk al een mol gekozen hebben? Misschien kiezen ze mij wel. 😂

Paracetamol schreef:Dat zou ik dan weet ”oneerlijk” vinden. 😛
Ah, heb jij je gisterenavond al ingeschreven, Paracetamol? 🙂
Gebruikersavatar

JBB27 apr 2020, 14:15

 439  Uma
Klaartje schreef: PS: zouden ze eigenlijk al een mol gekozen hebben? Misschien kiezen ze mij wel. 😂
Hahaha :mrgreen:


P.S.: Klaartje, het is hier GDC incognito, om te zeggen dat je erbij bent. Wil je onze mol zijn? 😛
Gebruikersavatar

Paracetamol27 apr 2020, 14:33

 40
Klaartje schreef: Ah, heb jij je gisterenavond al ingeschreven, Paracetamol? 🙂

Ik ben eens op de site gaan kijken naar meer info maar die werkte niet, en toen hij het weer deed waren de plaatsen opeens volzet. Al zou ik willen het lot laat het niet toe. De mensen die zich wel hebben kunnen inschrijven hebben hun plaats zeker verdiend, want dat was precies al een hele opdracht.
Gebruikersavatar

Poirot27 apr 2020, 14:36

 299
Ik denk dat een hoop mensen al een paar dagen van tevoren hun voorstelfilmpje hebben opgenomen, zodat ze die al meteen kunnen opsturen.
Gebruikersavatar

_T_27 apr 2020, 15:07

 9  Uma
Ik vind het vooral een uitgestoken middenvinger naar de uitgestelde kijker. Kon door omstandigheden niet live kijken en met paar uur vertraging had je gewoon al de kans niet meer. Het is zeker eerlijk en te begrijpen maar voelt heel zuur
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 16