Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Nonline27 apr 2020, 15:14

Molerator  6547  Uma
Ik denk niet dat het als een opgestoken middenvinger bedoeld is. Ik denk dat ze gewoon echt niet verwacht hadden dat op enkele uren alles vol zou zitten. Ik zou een weekje verwacht hebben eigenlijk. Maar dit was zoals het hamsteren natuurlijk.

Maar ik ben dus wel voor het eerst in 15 jaar zeer triest dat ik geen televisie heb (waardoor ik uitgesteld gekeken heb en dus ook te laat was).
Gebruikersavatar

Paracetamol27 apr 2020, 15:25

 40
_T_ schreef:Ik vind het vooral een uitgestoken middenvinger naar de uitgestelde kijker. Kon door omstandigheden niet live kijken en met paar uur vertraging had je gewoon al de kans niet meer. Het is zeker eerlijk en te begrijpen maar voelt heel zuur
Direct na de aflevering vind ik de enige logische keuze, hadden ze een startdatum op voorhand aangekondigd was dat nog een groter fiasco geweest. Gilles zei duidelijk "snel zijn is de boodschap" en "meteen inschrijven", de makers kunnen zich alleen maar aanpassen aan hun eigen zendtijd hé iedere uitgestelde kijker kijkt op een ander moment. En uiteraard kan dat zuur zijn maar een middelvinger zeker niet
Gebruikersavatar

DBR27 apr 2020, 15:50

 2
Als je bij de eerste 10000 kandidaten was krijg je een herkansing tot 1 mei om je alsnog in te schrijven. Dat vind ik wel een mooie geste. Want ik was een van de ongelukkigen die zich niet kon inschrijven door de servers die plat lagen 🙂
Gebruikersavatar

Mola Lisa27 apr 2020, 15:51

 328  Uma
Paracetamol schreef:
Direct na de aflevering vind ik de enige logische keuze, hadden ze een startdatum op voorhand aangekondigd was dat nog een groter fiasco geweest. Gilles zei duidelijk "snel zijn is de boodschap" en "meteen inschrijven", de makers kunnen zich alleen maar aanpassen aan hun eigen zendtijd hé iedere uitgestelde kijker kijkt op een ander moment. En uiteraard kan dat zuur zijn maar een middelvinger zeker niet
Maar er zijn ook mensen die werken en die niet rechtstreeks kunnen kijken. Mocht men deze werkwijze toegepast hebben toen men kandidaten zocht voor de mol 2019 en Elisabet stond op dat moment op de spoedafdeling mensenlevens te redden, dan hadden wij nooit zo’n schitterende, niet voorbereide mol gehad.
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2020, 16:11

 2834  Uma
Goh, de Eerste Wet van De Mol moet blijven gelden hé mensen.. Of je het nu leuk vindt of niet. "Er zitten geen leugens in de berichtgeving naar de kijker toe". Dat gaat om het feit dat er geen valse hints in het programma worden gestoken, dat er niet gelogen wordt in de uitleg van opdrachten, et cetera. Maar dus ook in het feit dat als men nu zei dat er slechts 5000 inschrijvingen mogelijk zouden zijn, dat men daar later niet op zal terugkomen.

De situatie is wat ze is..
Het zou ergens ook niet fair zijn tegenover diegenen die zich wel al inschreven om dan later opnieuw mensen te laten inschrijven, want die zouden dan meer tijd gehad hebben voor hun inschrijving. Nu was het op zijn minst voor alle inschrijvers gelijk: weinig tijd, nu of nooit, snel zijn of niet zijn.

Wie zich gisteren heeft kunnen inschrijven, proficiat. En enkelen onder hen hadden hun filmpje misschien al gemaakt, dus slim bekeken.
En wie zich niet heeft kunnen inschrijven, jammer maar helaas, er volgen nog wel kansen.
Laatst gewijzigd door Cedric op 27 apr 2020, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Paracetamol27 apr 2020, 16:12

 40
mola lisa schreef:Maar er zijn ook mensen die werken en die niet rechtstreeks kunnen kijken. Mocht men deze werkwijze toegepast hebben toen men kandidaten zocht voor de mol 2019 en Elisabet stond op dat moment op de spoedafdeling mensenlevens te redden, dan hadden wij nooit zo’n schitterende, niet voorbereide mol gehad.
Zo gaat iedereen altijd commentaar hebben op eender welk tijdstip, vind het ook maar raar dat De Mol hun eigen programmering niet zou mogen volgen omdat niet iedereen live kan kijken. Daar kunnen zij ook niet aandoen, maar ongetwijfeld dachten ze niet dat het zo snel volzet zou zijn, vind het ook wat vreemd om Elisabet haar inschrijving hier bij te betrekken, indien jou idee van een loting toegepast zou worden kon ze even goed ook niet gekozen worden.
Laatst gewijzigd door Paracetamol op 27 apr 2020, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!27 apr 2020, 16:12

 60
Klaartje schreef:Tja, zie je het al voor je: Gilles De Coster die op het einde van de revealaflevering nog even komt zeggen dat het bericht van vorige zondag maar om te lachen was en dat je je vanaf nu maandag tot 15 mei kan inschrijven voor een nieuw seizoen. 🙂


Dat is wellicht ook gedeeltelijk waar, maar de 5000 snelsten zijn daarom nog niet de 5000 meest gemotiveerden.


Inderdaad, dat is het idee dat ik erachter zie, maar ja, zoals dikwijls speelt mijn fantasie hier weer eens een hoofdrol. 🙂

PS: zouden ze eigenlijk al een mol gekozen hebben? Misschien kiezen ze mij wel. 😂


Ah, heb jij je gisterenavond al ingeschreven, Paracetamol? 🙂
Haha, ik heb je nu al door, mol 🙂
Gebruikersavatar

Klaartje27 apr 2020, 16:28

 2245  Uma
Wat ik me afvraag: hierboven las ik ergens dat de interviews van de kandidaten, die bij de laatste 120 zitten, worden afgenomen door een duo, onder wie Gunter D., bekend van Studio Brussel.

Op de radio vind ik dat een enorm onbeschofte vent, die mensen volkomen respectloos bejegent, op het irritante af zelfs. Zou die zich in die selectiegesprekken ook zo gedragen?
Gebruikersavatar

BeaVer27 apr 2020, 16:35

 1293  Uma
Mola Lisa schreef:Maar er zijn ook mensen die werken en die niet rechtstreeks kunnen kijken. Mocht men deze werkwijze toegepast hebben toen men kandidaten zocht voor de mol 2019 en Elisabet stond op dat moment op de spoedafdeling mensenlevens te redden, dan hadden wij nooit zo’n schitterende, niet voorbereide mol gehad.
Dan hadden we een andere niet voorbereide schitterende mol gehad he :mrgreen:
Gebruikersavatar

Poirot27 apr 2020, 16:36

 299
Ik denk dat hij zich anders gedraagd bij de gesprekken dan op de radio. Hij werkt al langer bij de radio, dus daar zal hij zich wat meer op zijn gemak voelen, en dus zich ook wat losser gedragen.

Ik denk ook dat er bij de gesprekken met de kandidaten meer gedragsregels zijn dan bij de radio.
Gebruikersavatar

koen.willen27 apr 2020, 16:37

 187  Uma
Dit zag ik in een Facebook groep van De Mol verschijnen! Echt netjes!
Aksook 30.000 man! 😲
Afbeelding
Gebruikersavatar

BeaVer27 apr 2020, 16:48

 1293  Uma
Is dat echt?
I call fake news!!!

DBR schreef:Als je bij de eerste 10000 kandidaten was krijg je een herkansing tot 1 mei om je alsnog in te schrijven. Dat vind ik wel een mooie geste. Want ik was een van de ongelukkigen die zich niet kon inschrijven door de servers die plat lagen 🙂
ah, dus toch...
Ik vind het dan wel straf dat je een herkansing krijgt tot 1 mei. Dat is 5 dagen extra tijd...
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16