Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 mar 2020, 18:23

 2354  Uma
Toffe interviews!
Gebruikersavatar

salb28 mar 2020, 08:51

 352  Sven
HN 28 maart 2020

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee28 mar 2020, 08:57

 3547  Sven
salb schreef:HN 28 maart 2020

Afbeelding
Afbeelding
Joeri is mijnen maat, ik volg hem met zijn verdachten 😎
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2020, 09:38

 3423  Yens
masterveecee schreef:Joeri is mijnen maat, ik volg hem met zijn verdachten 😎
Joeri is de max 🙂. Ik volg hem wat betreft zijn mening over de kandidaten maar nog niet met zijn keuze van de mol. Jolien toch niet (hoop ik toch) 😉.
Gebruikersavatar

Davy29 mar 2020, 22:12

Site Admin  1167  Uma
Tunnelvisie werd ook vierde afvaller fataal
"Ik heb al mijn geld op een paard verwed. Het verkeerde"

➡️ https://www.wieisdemol.be/nieuws/120/tu ... ler-fataal

Afbeelding

Het skydiven en bijhorende spel om de pasvragen was er eentje dat ongetwijfeld zijn sporen zou nalaten in de groep. In tegenstelling tot Bart, Dorien en Salim moest Laure het zonder pasvragen stellen bij de test. En toch is dat volgens haar niet de enige reden waarom we net haar vanavond als vierde het spel zagen verlaten.

Meer lezen
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 mar 2020, 22:21

 2354  Uma
Waarom blijven kandidaten zo vroeg in het spel op één iemand invullen... Dat is het domste wat je kan doen.
Gebruikersavatar

Cedric29 mar 2020, 22:39

 2834  Uma
Goh, ik vind dat altijd een moeilijke afweging.

Aflevering 1 moet je spreiden.
De laatste eliminatie moet je eigenlijk al de juiste Mol hebben (en dus enkel op hem/haar inzetten).

Maar ertussen... Waar ligt de grens? We zitten al halfweg intussen hé. Dit is de fase waar zowel spreiden als op één iemand inzetten nefast kan zijn.
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 mar 2020, 22:40

 2354  Uma
In deze fase moet je spreiden op 2 of misschien zelfs nog 3. Ik zou pas vanaf aflevering 6 op één iemand gaan.
Gebruikersavatar

salb29 mar 2020, 22:43

 352  Sven
Davey zei deze week in een podcast dat hij vanaf aflevering 3 volledig inzette op Eline als mol. Soms levert deze "domme" tactiek dus wel de winst op omdat je door die tunnel zowat alle details kent die nodig zijn voor de vragen.
Gebruikersavatar

Cedric29 mar 2020, 22:46

 2834  Uma
salb schreef:Davey zei deze week in een podcast dat hij vanaf aflevering 3 volledig inzette op Eline als mol. Soms levert deze "domme" tactiek dus wel de winst op omdat je door die tunnel zowat alle details kent die nodig zijn voor de vragen.
Davey (en Annelies ook trouwens) had alles op Eline gezet in die opdracht waar niet de slechtst scorende kandidaat maar de op één na slechtste kandidaat zou afvallen. (De slechtste kreeg een rood scherm, maar kon door bluf er toch in blijven.)
Davey en Annelies hebben dan het risico genomen om alles op Eline in te zetten in de wetenschap dat ze een rood scherm zouden krijgen als ze fout waren. Doordat ze dat niet kregen, waren ze dan zeker.

Andere situatie dus, want nu heeft men de mogelijkheid niet om het zo te gaan testen.
Gebruikersavatar

salb29 mar 2020, 22:48

 352  Sven
Je bent nooit zeker want iemand anders kan ook volledig fout zijn en dus het rood scherm krijgen. Het blijft een risico.
Kijk naar Bruno en vooral Els dit seizoen.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 21