Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen06 feb 2020, 07:57

 2354  Uma
https://m.hln.be/showbizz/tv/dit-jaar-o ... ~a4d7984a/
Zou me niks verbazen als ze gewoon terug naar maandag verhuizen. Op zondag blijven zou natuurlijk ook kunnen. Of ze gaan naar een totaal andere dag.

En dit vond ik opmerkelijk:
“Of de zender nu meteen mee op de zondagtrein springt, wordt vandaag bekend gemaakt.”
Gebruikersavatar

koen.willen06 feb 2020, 08:07

 187  Uma
Vermoljoen schreef:https://m.hln.be/showbizz/tv/dit-jaar-o ... ~a4d7984a/
Zou me niks verbazen als ze gewoon terug naar maandag verhuizen. Op zondag blijven zou natuurlijk ook kunnen. Of ze gaan naar een totaal andere dag.

En dit vond ik opmerkelijk:
“Of de zender nu meteen mee op de zondagtrein springt, wordt vandaag bekend gemaakt.”
Ik wilde het ook net posten.
Toen men die koppels bekend maakte met datum wordt later bekend gemaakt ging bij mij de bel al ringen dat het een zondag zou worden. Maar had gedacht dat het pas zou starten op het moment dat de mol met een datum ging komen.
Ik denk niet dat ze 16 februari gaan starten, dan was de mediacampagne nu allang op gang getrapt. Ze blijven gewoon netjes op zondag waarbij ik 15 maart als uiterste datum zie. Als ze terug naar maandag gaan dan duurt het tot eind maart/begin april vanwege topdokters.
Gebruikersavatar

MolWout06 feb 2020, 08:09

 348
Euh? Hoe komen zij aan die info? Er staat zelfs in dat de kans groot is het programma begint op 15 maart of vroeger... Geen idee...

EDIT/

Ik snap nu waarom ze 15 maart noemen. Dus vandaag wordt er, volgens Het Nieuwsblad, meer info bekend gemaakt?
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT06 feb 2020, 09:06

 767  Yens
Waarom noemen ze dan 15 maar? Want ik ben nog altijd niet mee... 😃

Zo lijkt het toch niet meer zo zeker dat ze het programma dit jaar ook op zondag zullen blijven uitzenden, al denk ik nog altijd dat dat hun eerste keuze is. Zou alleen spijtig zijn voor de live-kijkcijfers waarschijnlijk en dat weten ze zelf ook, al vind ik 'De Mol' toch eerder een programma dat je live met gezien hebben meer dan 'Blind Getrouwd'. Maar daar denken vele mensen waarschijnlijk anders over.
Gebruikersavatar

koen.willen06 feb 2020, 09:31

 187  Uma
Mollenjager-DT schreef:Waarom noemen ze dan 15 maar? Want ik ben nog altijd niet mee... 😃
Zaterdag 14 maart is de laatste aflevering van De Mol in Nederland dus 15de maart sluit perfect aan. 😃
Gebruikersavatar

Jansen06 feb 2020, 10:36

 3423  Yens
koen.willen schreef:Zaterdag 14 maart is de laatste aflevering van De Mol in Nederland dus 15de maart sluit perfect aan. 😃
Lijkt me een zeer aannemelijke theorie 😉
Gebruikersavatar

Cedric03 mar 2020, 00:44

 2834  Uma
Dank voor het delen, SALB!
(Al zal ik het morgen pas lezen. Enfin, 'straks', want het is al morgen.)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21