Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Social02 mar 2020, 01:17

 353  Uma
De vaart zat er wel goed in daar in Cafe de Mol, ik dacht dat ze het lang gingen rekken, maar we wisten vrij snel wie al de kandidaten waren, fijn! Het zijn stuk voor stuk weer zeer goed gecaste figuren, je ziet zo dat dit een tof seizoen gaat worden. Ze vallen wel enorm in herhaling met de typetjes, maar ik neem dat er graag bij.

Laure lijkt mij de typische eerste afvaller.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh02 mar 2020, 09:03

 344  Sven
Cedric schreef:- Dat er al voor de tweede keer info gelekt wordt is echt schandalig. Hopelijk was het ook ineens de laatste keer.
- Aan mensen die nu al afkomen met "tips" uit die filmpjes van de sollicitatiegesprekken... NEEN.
- Over de promofoto in de eerste trailer, met die staande klok... Dat waren dus figuranten, want anders zou Christian veel meer zijn opgevallen. Bijgevolg mag Klaartje haar grote magere kerel ook vergeten worden waarschijnlijk.
Wat is er nog meer gelekt? Ik weet dat er een trailer was gelekt maar ik heb het andere niet meegekregen. Ben nu wel nieuwsgierig.
Gebruikersavatar

Jansen02 mar 2020, 09:28

 3423  Yens
Op Twitter stond er gisteren een post met de namen van de kandidaten voordat Café De Mol werd uitgezonden.
Hier vind je de info terug:
viewtopic.php?f=79&t=4043
Gebruikersavatar

arthur.vanobost02 mar 2020, 10:01

 29
Bij het filmpje waar de kandidaten samen met de mol in de kamer zitten zegt Gilles: 'We zijn in aanwezigheid van de Mol, is het goed als ik jullie even alleen laat?'

Dan zie je een shot van Bart dat recht in de lens kijkt. In dit hele filmpje is Bart ook de enige die recht in de lens kijkt.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Klaartje02 mar 2020, 10:39

 2245  Uma
Wat ik wel opvallend vond, gisteren in de stukjes van de selectiegesprekken met de kandidaten, is dat kandidaat Gilles (de horeca-uitbater uit Antwerpen) in zijn selectiegesprek heel anders overkwam dan in zijn voorstellingsinterviewtje dat je kan zien bij zijn profiel (op de site van VIER).

Het is natuurlijk maar een eerste indruk, maar in het selectiegesprekje, waar hij het "busje-verhaal" doet, lijkt hij mij onrustiger over te komen. Een heel groot verschil met zijn stijl die ik meen te zien in het interview bij zijn profiel. Komt dat omdat hij een kandidaat is, die tijdens de selectiegesprekken nog wat zenuwachtig is en wat onrustiger of misschien te gemotiveerd? En nadien, als hij weet dat hij erbij gaat zijn als één van de kandidaten die mee mogen op reis, lijkt hij me veel kalmer, daarom? Ik vond het toch een opvallend verschil.
Gebruikersavatar

koen.willen08 mar 2020, 22:09

 187  Uma
Andere vraag: kan je je dit jaar niet inschrijven voor in café de mol te zitten? Ik heb nergens iets gezien ervoor.
Gebruikersavatar

Vermoljoen09 mar 2020, 21:34

 2354  Uma
Ik heb de aflevering juist pas gezien en ik vond het een goede aflevering met goede theorieën en overzichten, maar spijtig dat het enorm is ingekort en geen oud-deelnemer meer mee aan tafel schuift. Ik heb persoonlijk liever een oud-deelnemer dan een BV.
Fijn dat onze Davy ook even in beeld kwam en mijn vraag stelde! Bedankt, Davy!
Gebruikersavatar

masterveecee09 mar 2020, 22:11

 3547  Sven
Vermoljoen schreef:Ik heb de aflevering juist pas gezien en ik vond het een goede aflevering met goede theorieën en overzichten, maar spijtig dat het enorm is ingekort en geen oud-deelnemer meer mee aan tafel schuift. Ik heb persoonlijk liever een oud-deelnemer dan een BV.
Fijn dat onze Davy ook even in beeld kwam en mijn vraag stelde! Bedankt, Davy!
en proficiat met de vermelding van je naam, met de vraag die gesteld werd 😉
Gebruikersavatar

MolWout09 mar 2020, 22:28

 348
koen.willen schreef:Andere vraag: kan je je dit jaar niet inschrijven voor in café de mol te zitten? Ik heb nergens iets gezien ervoor.
Inderdaad, ik heb er ook nog niets van gezien... :cry:
Verwachtte ik wel bij aflevering 1, maar nu ook weer niet. Ach, we zien wel zeker...
Gebruikersavatar

The hunter10 mar 2020, 14:27

 282  Uma
Ben ik de enige die het vervelend vind dat er een programma zit tussen De Mol en Café De Mol? En dan nog een programma met naar mijn mening slappe comedy dat ondanks het onderwerp toch wel zeer gedateerd is.
Gebruikersavatar

Cedric10 mar 2020, 14:37

 2834  Uma
The hunter schreef:Ben ik de enige die het vervelend vind dat er een programma zit tussen De Mol en Café De Mol? En dan nog een programma met naar mijn mening slappe comedy dat ondanks het onderwerp toch wel zeer gedateerd is.
Goh, zo erg vind ik het niet.
Behalve dan dat Influencers inderdaad een erg slecht programma is.. Ik kan me met de beste wil van de wereld niet inbeelden dat Bart De Pauw dat zou hebben bedacht. Iedereen die Buiten De Zone, Willy's en Marjetten en vrijwel elk Woestijnvisprogramma kent weet dat Bart De Pauw heel veel beter kan dan dit.

Maar ik vind het niet erg dat er een programma tussen zit, neen. Ik vind Café De Mol kwalitatief sterker op die manier. Ze hebben iets meer tijd om sociale media en forums te checken om bepaalde opvallendheden/aanwijzingen/tips op te zoeken die zelf mogelijk niet hadden opgemerkt.
Bovendien ook top dat de afvaller van de week ook gewoon mee aan tafel schuift.

Bovendien zorgt het programma tussen De Mol en CDM er ook voor dat je nog even kan terugspoelen en wat zaken van De Mol herbekijken als je wil, zonder dat je Café De Mol hoeft te missen.

Enkel voordelen dus, wat mij betreft, ook al beantwoordt Influencers niet aan de verwachtingen. (Tenzij het net de bedoeling was om aan te tonen hoe irritant echte zelfverklaarde influencers zijn. In dat geval slaagt het programma weergaloos in haar opzet.)
Gebruikersavatar

Jansen10 mar 2020, 14:37

 3423  Yens
Enerzijds is het leuk dat de kijkers van de mol nu de tijd hebben om hun vragen te posten voor de afvaller (in Café de Mol). Anderzijds ben ik volkomen akkoord dat het vervelend is, en... als dit een tactiek is om een programma meer kijkcijfers te bezorgen dan het verdient, dan is het toch niet aan mij besteed. Voor mij mogen ze deze onnozele, absurde en irritante "humor" 's avonds na elf uur programmeren. Volgende week zal het in elk geval hier niet meer opstaan, dan nog liever wat rondzappen of nog beter: een half uurtje hier op het forum doorbrengen 😉.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11