Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

JBB28 feb 2020, 12:58

 439  Uma
Dat van 'het spel is al veel langer begonnen':

Misschien hebben de programmamakers in België een soort van verborgen camera gedaan met de kandidaten (die misschien nog niet wisten dat ze effectief geselecteerd waren)?

Misschien heeft de mol al in België bepaalde dingen uitgehaald met de andere kandidaten? Of online (aangezien ze precies veel focussen op social media)?

Misschien denken ze alle 10 dat ze de mol zijn, maar wordt er toch opnieuw maar 1 gekozen tijdens de eerste aflevering?


Nog een week aftellen! (of het moet zijn dat CDM al iets prijs geeft)
Laten we alleen maar oprecht hopen dat het niet het laatste seizoen is, want het programma blijft te goed om ermee te stoppen...
Gebruikersavatar

Jansen28 feb 2020, 14:08

 3423  Yens
Absoluut, maar als ik het goed lees verandert er weinig aan de formule van het programma en toch is het volgens het uitzendschema veel korter dan de vorige jaren? Benieuwd hoe ze dat gaan doen 😃 . Ik vind het wel een top idee om de vragen van de molloten voor te leggen aan de afgevallen kandidaat. Misschien een idee om naast een Facebookpagina van dit forum ook een Instagram pagina op te starten? Dan kunnen we van daar uit de vragen voorleggen aan Café De Mol?

't Is maar een ideetje 😉
Gebruikersavatar

MolWout28 feb 2020, 14:19

 348
Davy schreef:Elodie en Gilles heropenen Café De Mol
"Ongelooflijk hoe De Mol een hele beleving is"

➡️ https://www.wieisdemol.be/nieuws/111/el ... %A9-de-mol

Afbeelding
Wat een mooi interview! Ik krijg alvast kriebels om nog een keer Café De Mol bij te wonen. Zeker nu met het Griekse thema, supertof! In plaats van kroepoek vorig jaar (Azië) nu souvlaki, feta, tzatziki en moussaka als hapjes? (Oké, dat wordt eerder een heel diner dan) 😂

Maar terug on-topic: het lijkt mij ook logisch dat de mol inbreng heeft gekregen in de keuze van de kandidaten. Of begon hun avontuur al op het vliegtuig, zonder dat ze het wisten? Pff, geen idee, maar als ik kon zou ik de klok eventjes 54 uur vooruitzetten. Ik kijk ernaar uit!
Gebruikersavatar

BeaVer28 feb 2020, 14:26

 1293  Uma
Het antwoord op die vraag hebben we pas over een week en 54 uur, jammergenoeg :(
Gebruikersavatar

koen.willen28 feb 2020, 15:22

 187  Uma
Hier trouwens het nieuwe logo van Café De Mol, heb deze van de Woestijnvis site!
Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 feb 2020, 22:12

 8153
Davy schreef:Elodie en Gilles heropenen Café De Mol
"Ongelooflijk hoe De Mol een hele beleving is"

➡️ https://www.wieisdemol.be/nieuws/111/el ... %A9-de-mol

Afbeelding
Ha die Elodie! Een gewillige prooi voor Klaartje! :mrgreen:
Onze forummolumniste zal, als een achterstevoren Ariadne, Elodie het labyrint inloodsen met haar prachtige (non) hints. Van omega naar alfa :twisted:
Gebruikersavatar

Cedric01 mar 2020, 12:51

 2834  Uma
This is it.
Today is the day.
It's finally happening again.
Een stuk of 10 weken genialiteit!

BRING IT ON, I'M READY!

Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen01 mar 2020, 12:59

 3423  Yens
Inderdaad, de tijd deze namiddag opvullen met naar de koers te kijken en dan om 19:55 omschakelen naar Vier 😃. Sorry VRT maar de volgende 10 zondagavonden wint Vier het pleit 😉
Gebruikersavatar

Davy01 mar 2020, 14:22

Site Admin  1167  Uma
Jansen schreef:Misschien een idee om naast een Facebookpagina van dit forum ook een Instagram pagina op te starten? Dan kunnen we van daar uit de vragen voorleggen aan Café De Mol?
Ik zorg er zeker voor dat de vragen van het forum bij de uitbaters van Café De Mol terecht komen 👍🏻
Gebruikersavatar

Jansen01 mar 2020, 14:31

 3423  Yens
De max, Davy!!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11