Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

koen.willen21 feb 2020, 07:03

 187  Uma
Officieel bevestigd. Café De Mol wordt op 1 maart uitgezonden van 19.55 tot 20.20
Afbeelding
Gebruikersavatar

Klaartje21 feb 2020, 12:10

 2245  Uma
Café De Mol met GDC die de kandidaten komt voorstellen! Heel fijn. Ben zeer benieuwd wie er allemaal meedoet. Spannend ook, want wie weet zit er wel iemand bij die je kent.
Gebruikersavatar

Klaartje24 feb 2020, 21:22

 2245  Uma
Ik kan er niks aan doen he, maar nu vind ik het toch wel heel duidelijk: als die figuur die we in bovenstaand filmpje zien, echt de Mol is, dan ben ik er zo goed als zeker van dat het een man is, maar eentje met bijzonder slanke, zeg maar magere handen, en zeer lange vingers. Zo opvallend, die heel lange, dunne vingers. Die handen herken je straks toch direct? 😲

Maar waarschijnlijk doen ze dat om ons op een totaal verkeerd spoor te zetten, m.a.w. die figuur kan nooit de mol zijn, het moet een acteur zijn. Anders wordt het straks echt poepsimpel!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 feb 2020, 22:07

 8153
Magere Hein... 💡
Als we bij een volgend filmpje een zeis zien, dan is het meteen omega en uit :mrgreen:
Gebruikersavatar

Klaartje24 feb 2020, 22:16

 2245  Uma
Ne lange magere, inderdaad. Een van de grootste van de tien ook, vermoed ik. Ik zal even hieronder met een pijl aanduiden wie van de tien de Mol is. Om het niet al te makkelijk te maken, zet ik twee pijlen. 🙂
SPOILER
Gebruikersavatar

Cedric24 feb 2020, 23:20

 2834  Uma
De 8e in de rij als Mol.

Dan zijn 2 en 5 de andere finalisten, gezien de klok-aanduidingen in de eerdere trailer?

Op deze posts zullen we toch nog eens moeten terugkomen in de week van 20-26 april..
Gebruikersavatar

Taupe07725 feb 2020, 09:13

 767  Yens
Klaartje schreef:Ik kan er niks aan doen he, maar nu vind ik het toch wel heel duidelijk: als die figuur die we in bovenstaand filmpje zien, echt de Mol is, dan ben ik er zo goed als zeker van dat het een man is, maar eentje met bijzonder slanke, zeg maar magere handen, en zeer lange vingers. Zo opvallend, die heel lange, dunne vingers. Die handen herken je straks toch direct? 😲

Maar waarschijnlijk doen ze dat om ons op een totaal verkeerd spoor te zetten, m.a.w. die figuur kan nooit de mol zijn, het moet een acteur zijn. Anders wordt het straks echt poepsimpel!
Ja acteur!
Ik kan me niet direct een "fout" indenken bij De Mol die ons onmiddellijk veel ... te veel info geeft.
Bij WIDM hebben ze dat blijkbaar in verleden al eens voorgehad en ook dit jaar blijkbaar weeral. Een foto die geleakt was weken geleden van een opdracht in de aflevering die net geweest was en dus wisten de Hollandse molloten al wie zo ver nog mee deed ... :smurf:
Of nu mogelijk nog erger met rugnummers maar dat is een andere topic en ik wil hier niks spoilen.

Zou ook eens een verademing zijn bij de Mol dat het niet altijd man/vrouw/man/vrouw is ... vorig jaar had het gekund en dit jaar hoop ik er stiekem op.
Gebruikersavatar

Klaartje25 feb 2020, 12:38

 2245  Uma
ex-molinator schreef:Ow, ik dacht eerst dat dit iets van Tramptation of Love Ijsland of dergelijke was: nogal suggestief plaatje :oops:
Op het gevaar af hier serieus off-topic te gaan...
SPOILER
Daarom terug on topic: wat als GDC zondag in Café De Mol de kandidaten voorstelt en uit de volgorde blijkt dat de achtste die wordt voorgesteld toevallig een lange, magere, bleke man is, met opvallend magere handen en zeer lange vingers?

Als de makers van De Mol hier meelezen (en dat doen ze zeker): misschien kunnen jullie de volgorde van voorstellen voor zondag alsnog wijzigen? Het is maar een hint... 😉
Gebruikersavatar

Joeri.V25 feb 2020, 15:26

 6
Misschien is het gewoon GDC onder het gewaad 😃
Gebruikersavatar

Vermoljoen25 feb 2020, 15:35

 2354  Uma
Ik ga er vanuit dat het een model is of toch niet De Mol of een kandidaat.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11