Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen26 apr 2020, 22:50

 3423  Yens
IkBenDeMol schreef:Dit seizoen dan nog dat gedrocht van een Influencers ertussen heeft ook niet geholpen.
Inderdaad... ik was al zo blij als iets toen ik zag dat café de mol onmiddellijk na de mol kwam...
Ik ben eens benieuwd hoeveel kijkers Café De Mol vandaag had (Vermoljoentje, jij zorgt voor de kijkcijfertjes he 😉 ). Dat Influencers de vorige afleveringen er tussen zat, heeft Café De Mol zeker geen deugd gedaan.
Gebruikersavatar

Cedric26 apr 2020, 22:53

 2834  Uma
We moeten dat echt los zien van de inhoud van het programma.

Was ik fan van Influencers? Neen.
Was het goed dat er een programma tussen zat? JA, VOLMONDIG JA!

Net doordat er wat tijd tussen zat was er tijd om alles te structureren, om online te speuren naar wat mensen hadden opgemerkt, om mensen al te laten stemmen op hun Mol, et cetera.

Een programma tussen De Mol en Café De Mol steken was een heel goed idee en heeft bijgedragen tot de verhoogde kwaliteit van het programma. Of het dan Influencers is of iets anders, dat maakt voor mij geen reet uit. Ik heb dit keer meer dan ooit het gevoel gehad dat Café De Mol een meerwaarde kon zijn in plaats van gewoon wat cafépraat...

En zoals ik eerder al zei: Liever een kwalitatief sterk programma voor 250.000 mensen, dan wat toogpraat voor het dubbele.
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 apr 2020, 22:56

 2354  Uma
De cijfers zal ik hier morgen neerzetten zodra ze beschikbaar zijn. Ik vermoed wel dat vandaag een record was voor beide programma's.
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!26 apr 2020, 22:58

 60
Volg je wel in wat je zegt, Cedric. Voor de kijkcijfers beter om café de mol meteen achter De Mol te laten spelen, voor de kwaliteit is het idd goed dat er een pauze in zit. Maar vervang dan die influencers hé.. 🙂
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2020, 00:08

 2834  Uma
astridm schreef:En dan verliezer Bart toch nog een prijs geven, een zak Artispunten! 😃 😂 😃
Ik vond dat eigenlijk een ge-wel-dig cadeau. Geen idee hoe Bart erover denkt, maar zelf zou ik die zak Artispunten echt koesteren. De symbolische waarde daarvan is toch enorm? Iedereen die dit seizoen gezien heeft zal bij Bart aan Artispunten denken. Een manier zoeken om die zak als trofee te kunnen tentoon stellen, denk ik dan!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 10:45

 8153
masterveecee schreef:Ewel, ik heb nu toch iets positiefs gevonden van Corona:
Ik vond het wel bére leuk om de 3 finalisten aan het woord te horen. Anders gebeurt dat niet, is het de aflevering en voor de rest heb je de interview. Maar nu vond ik het leuk om ze alle 3 samen bezig te horen.

Misschien iets om mee te nemen volgende jaren
Dat vond ik ook! Voor hen is Kinepolis misschien leuker, maar voor ons vond ik deze Corona-oplossing echt de max!

Poirot schreef:Ik wist voor dit seizoen niet wat Artispunten waren 😂
Je zal wel niet de enige zijn. Artis (niet de dierentuin in Amsterdam maar die van de punten) bestaat al lang (een jaar of 18 denk ik) niet meer.
Gebruikersavatar

Social27 apr 2020, 10:47

 353  Uma
Vroeger keek ik, ik kijk nog steeds voor de mol, maar na de mol met dat afschuwelijke indluencers, haak ik volledig af. Enkel na de finale ben ik blijven kijken omdat het er vlak na is. Plaats het programma dus gewoon opnieuw NA de mol. It's so logical...
Gebruikersavatar

Paraceta27 apr 2020, 10:47

 717  Sven
chicawah.janssen schreef:Je zal wel niet de enige zijn. Artis (niet de dierentuin in Amsterdam maar die van de punten) bestaat al lang (een jaar of 18 denk ik) niet meer.
Die punten kan je toch terug verzamelen wel? In Knack staat er alleszins elke week eentje!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 10:48

 8153
Mollenspeurder schreef:Alleen Elodie haar kleren, astamblieft
Zij ontwerpt die wel zelf hé! :mrgreen:

Paraceta schreef:Die punten kan je toch terug verzamelen wel? In Knack staat er alleszins elke week eentje!
Ah, serieus? Ik dacht dat Artis failliet was.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11