Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen21 apr 2020, 18:22

 3423  Yens
Ik denk dat hij met "meer volk" bedoelde dat de 3 finalisten gingen aanwezig zijn 🙂.
Gebruikersavatar

Elrond21 apr 2020, 18:49

 84  Sven
Toch ook opmerkelijk. Als ze met vijf aan tafel zitten in cdm ben ik benieuwd of ze het gaan wagen om met tien toch een reünie -etentje te houden. Misschien dat ze iedereen testen?
Gebruikersavatar

Jansen22 apr 2020, 06:51

 3423  Yens
Als het reünie etentje doorgaat, dan heeft dat nu vrijdag plaats. De kandidaten krijgen de finale altijd het eerst te zien. Maar ik vermoed dat het een "digitale" reünie zal zijn. En de finalisten in CDM ik ben benieuwd. Je ziet toch in de meeste tv-programma's dat ze maximaal met 3 of zo aan tafel zitten. In Vandaag bv. gaan de gasten een rij naar achter zitten als er andere mensen geïnterviewd worden.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT22 apr 2020, 08:04

 767  Yens
Misschien digitaal met alle vorige afvallers en enkel de finalisten wel live op het etentje ofzo? Dat zou ik ook een goede oplossing vinden. We hebben gezien hoe de makers het vorig jaar op een fantastische manier hebben kunnen aanpakken met de bezoekers die niet naar Vietnam mochten komen, maar waarmee wel een digitaal etentje werd georganiseerd. Dat was eigenlijk mijn eerste gedacht: Gilles De Coster aan een tafel met allemaal schermen errond en eventueel de finalisten wel in het echt bij hem. Ik heb er alleszins wel een goed oog in dat er bij de kandidaten apart thuis wel gefilmd mag worden, want dat wordt nog altijd gedaan in andere programma's nu ook. De makers zijn zeker creatief genoeg om hier een passende en leuke oplossing voor te vinden. Daar moet je bij dit programma zeker niet aan twijfelen...

Jansen schreef:Als het reünie etentje doorgaat, dan heeft dat nu vrijdag plaats. De kandidaten krijgen de finale altijd het eerst te zien. Maar ik vermoed dat het een "digitale" reünie zal zijn. En de finalisten in CDM ik ben benieuwd. Je ziet toch in de meeste tv-programma's dat ze maximaal met 3 of zo aan tafel zitten. In Vandaag bv. gaan de gasten een rij naar achter zitten als er andere mensen geïnterviewd worden.
Is het reünie etentje niet zaterdag dan? Of de opnames in ieder geval.
Gebruikersavatar

Jansen22 apr 2020, 11:06

 3423  Yens
Mollenjager-DT schreef:Is het reünie etentje niet zaterdag dan? Of de opnames in ieder geval.
Ik meen me van de vorige edities te herinneren dat het vrijdag was, niet dat het veel uitmaakt 🙂. Ze krijgen het in elk geval als eerste te zien, zoveel is zeker 😉.
Gebruikersavatar

masterveecee26 apr 2020, 21:57

 3547  Sven
Ewel, ik heb nu toch iets positiefs gevonden van Corona:
Ik vond het wel bére leuk om de 3 finalisten aan het woord te horen. Anders gebeurt dat niet, is het de aflevering en voor de rest heb je de interview. Maar nu vond ik het leuk om ze alle 3 samen bezig te horen.

Misschien iets om mee te nemen volgende jaren
Gebruikersavatar

Jansen26 apr 2020, 22:09

 3423  Yens
Ik vond dit seizoen Café De Mol gewoon de max! Voor mij mag het elk jaar zo zijn: to the point, niet al te veel gekke BV's. Zelfs James Cooke was dit jaar veel rustiger dan normaal 😂 .
Gebruikersavatar

IkBenDeMol26 apr 2020, 22:43

 287
Ik ga eerlijk zijn, ik heb zelden naar Café De Mol gekeken omdat dat soort 'gesponsorde' omkadering mij echt irriteert. Dit seizoen dan nog dat gedrocht van een Influencers ertussen heeft ook niet geholpen.

Maar bij de aflevering van vandaag vond ik het programma wel gewoon een meerwaarde. 👍🏻
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!26 apr 2020, 22:46

 60
Café De Mol was inderdaad op niveau dit jaar. Knap gedaan, Gilles en Elodie. Dit programma meteen achter De Mol laten spelen en ze hebben direct ook meer kijkcijfers.

No nonsense, gezellig en actief meedenken met iedereen 🙂
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11