Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 feb 2020, 10:53

 8153
:evil: Getver! Steken ze nu toch wel tussen De Mol en CDM een ander programma! En dan nog iets dat mij echt geen barst interesseert. :roll:

MolWout schreef:Wat mijn aandacht nog meer trekt, is opnieuw de beschrijving die er geplaatst wordt: “of is het spel al veel eerder begonnen?”

Geen idee, maar ik word er nog enthousiaster van.
Afbeelding
Mysterieus he? Ik heb geen flauw idee wanneer en hoe het zou begonnen zijn.
Gebruikersavatar

Klaartje28 feb 2020, 10:56

 2245  Uma
Twintig minuutjes is ook niet lang. Als ze dat dan nog eens onderbreken voor een reclameblokje, schiet er niet veel tijd meer over. Dat wordt nijpen om al die theorieën van de forummers te behandelen. We zullen moeten afwachten hoe ze die korte tijd gaan invullen. Kort maar krachtig, wat mij betreft mag dat. Misschien doen ze enkel een gesprek met de afvaller of zo, ofwel skippen ze dat en beperken zich enkel tot een nabespreking van de aflevering. We zullen zien.
Gebruikersavatar

Jansen28 feb 2020, 10:56

 3423  Yens
Inderdaad... heb hetzelfde gevoel. Zo verzekeren ze ook dat de kijkers blijven hangen op Influencers.
chicawah.janssen schreef::evil: Getver! Steken ze nu toch wel tussen De Mol en CDM een ander programma! En dan nog iets dat mij echt geen barst interesseert. :roll:
Gebruikersavatar

Klaartje28 feb 2020, 11:00

 2245  Uma
MolWout schreef:Wat mijn aandacht nog meer trekt, is opnieuw de beschrijving die er geplaatst wordt: “of is het spel al veel eerder begonnen?”

Geen idee, maar ik word er nog enthousiaster van.


Afbeelding
Ja, zeer intrigerend die uitspraak. Misschien heeft de Mol zelf wel inspraak gehad in de keuze van de negen kandidaten, of heeft hij ze gewoon zelf mogen kiezen? Zou de Mol al gemold hebben tijdens de selectieprocedure? Spannend!!
Gebruikersavatar

ex-molinator28 feb 2020, 11:06

 3483  Uma
MolWout schreef: Afbeelding
Ik volg het eigenlijk niet en kom pas volgende zondag in actie 😉

Maar dit is echt mysterieus en op een typische De Mol wijze : iets van informatie geven, net genoeg om te kriebelen en hopla, Mollievend Vlaanderen begint met analyses, stilstaande beelden, alle vuinisbakken te onderzoeken, Wikipedia overbelasten, enz..
Ik ken geen enkel ander programma dat zo "interactief" is (in de positieve zin wat het zet aan tot onderzoek).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 feb 2020, 11:22

 8153
Klaartje schreef:Twintig minuutjes is ook niet lang. Als ze dat dan nog eens onderbreken voor een reclameblokje, schiet er niet veel tijd meer over. Dat wordt nijpen om al die theorieën van de forummers te behandelen. We zullen moeten afwachten hoe ze die korte tijd gaan invullen. Kort maar krachtig, wat mij betreft mag dat. Misschien doen ze enkel een gesprek met de afvaller of zo, ofwel skippen ze dat en beperken zich enkel tot een nabespreking van de aflevering. We zullen zien.
Ik zal die 20 minuten dan maar gebruiken om héél langzaam een glas wijn in te schenken. Of bier, dat duurt langer.
En eens naar de WC gaan (maar daar doe ik liefst geen kwartier over, er bestaan leukere plekken om je tijd te verdrijven).

Jansen schreef:Inderdaad... heb hetzelfde gevoel. Zo verzekeren ze ook dat de kijkers blijven hangen op Influencers.
Inderdaad mijn beste. Vier is en blijft een commerciële zender.
Persoonlijk zou ik CDM vóór De Mol programmeren, met een snelle herhaling van enkele cruciale zaken. Het geeft de makers van CDM een week de tijd om grondig het forum uit te pluizen. Nu gebruiken ze alleen enkele reacties van wie snel reageert. De gefundeerde en beargumenteerde reacties komen meestal pas later.
Gebruikersavatar

koen.willen28 feb 2020, 11:27

 187  Uma
MolWout schreef:Wat mijn aandacht nog meer trekt, is opnieuw de beschrijving die er geplaatst wordt: “of is het spel al veel eerder begonnen?”
Geen idee, maar ik word er nog enthousiaster van.
Afbeelding
Ik had dit hier niet gepost omdat ik dit al in het persbericht in Januari had gelezen. Dus is geen nieuw nieuws.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 feb 2020, 11:29

 8153
Klaartje schreef:Ja, zeer intrigerend die uitspraak. Misschien heeft de Mol zelf wel inspraak gehad in de keuze van de negen kandidaten, of heeft hij ze gewoon zelf mogen kiezen? Zou de Mol al gemold hebben tijdens de selectieprocedure? Spannend!!
Daar zeg je zowat. De mol betrokken bij de selectieprocedure zou weer iets nieuws zijn.
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 feb 2020, 11:33

 1690  Sven
Spannend weer. Maar als de mol mee betrokken is bij de selecties, kunnen ze dat pas in de laatste aflevering tonen.
Ze zouden wel kunnen zeggen: Dit jaar is er wel een mol gekozen, meer nog, de mol heeft jullie gekozen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen28 feb 2020, 11:35

 2354  Uma
Kan ook perfect in de eerste aflevering in combinatie met een opdracht, want dat tekstje staat bij de omschrijving van aflevering 1.
Gebruikersavatar

isabelle.DS28 feb 2020, 11:55

 50
Klaartje schreef:Twintig minuutjes is ook niet lang. Als ze dat dan nog eens onderbreken voor een reclameblokje, schiet er niet veel tijd meer over. Dat wordt nijpen om al die theorieën van de forummers te behandelen. We zullen moeten afwachten hoe ze die korte tijd gaan invullen. Kort maar krachtig, wat mij betreft mag dat. Misschien doen ze enkel een gesprek met de afvaller of zo, ofwel skippen ze dat en beperken zich enkel tot een nabespreking van de aflevering. We zullen zien.
We kunnen natuurlijk ook zelf "mollen" en niets posten op het forum tot aan CDM... 💡
Gebruikersavatar

Cedric28 feb 2020, 12:52

 2834  Uma
MolWout schreef:Wat mijn aandacht nog meer trekt, is opnieuw de beschrijving die er geplaatst wordt: “of is het spel al veel eerder begonnen?”

Geen idee, maar ik word er nog enthousiaster van.


Afbeelding
Of het zijn gewoon alle producers en makers zélf die dit keer meedoen aan het programma.
Land gekozen, kandidaturen ontvangen, proeven vastgelegd... "Wete wa, we doen zélf mee". En Gilles De Coster kiest onder hen De Mol. Iedereen op de bureau wist het al, maar niemand wist wie. Maanden van intriges en wantrouwen op de bureaus van VIER. Iedereen kende wel nog voor vertrek al alle proeven en locaties vanbinnen en vanbuiten, inclusief moltactieken, wat het des te moeilijker maakt om te Mollen, maar tegelijk ook makkelijker voor diegene die zichzelf verdacht willen maken. En "Dag vrienden, welkom in Griekenland" wordt "Dag collega's, welkom in Griekenland". Ruzies, bedrog, op den duur niemand die nog met elkaar wil samenwerken. Vandaar "het einde" van De Mol. Maar eerst... terug naar het begin.


(kidding of course)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11