Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 10:50

 8153
Ik heb je, mol! schreef:Volg je wel in wat je zegt, Cedric. Voor de kijkcijfers beter om café de mol meteen achter De Mol te laten spelen, voor de kwaliteit is het idd goed dat er een pauze in zit. Maar vervang dan die influencers hé.. 🙂
Goh, ik gebruikte die influencers altijd om iets te drinken te halen in de keuken en op het forum te surfen.

BeaVer schreef:Nu stel je me wel teleur. Artis is net enkele jaren terug opgegraven en opnieuw geintroduceerd.
https://www.artishistoria.be/
Ja zeg! Ik kan ook niet alles weten hé!
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!27 apr 2020, 11:09

 60
@chicawah.jansen
Ik keek dan maar even naar Blind getrouwd, om dan verder na Café De Mol terug naar Blind getrouwd te kijken 🙂
Gebruikersavatar

Jansen27 apr 2020, 11:13

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Je zal wel niet de enige zijn. Artis (niet de dierentuin in Amsterdam maar die van de punten) bestaat al lang (een jaar of 18 denk ik) niet meer.
Ze bestaan terug hoor, nog niet zo lang (een paar jaar) en wordt vooral gepromoot door Carrefour denk ik (ik heb de boeken daar al zien staan) 🙂. Dus op een lager pitje dan vroeger. Ik heb hier trouwens nog de originele "'s Lands Glorie" reeks staan... pure nostalgie (wel zwaar de waarheid geweld aandoend).
Website: https://www.artishistoria.be/

OESJE, enkele mensen waren me voor, hoe rap gaat dat hier 😉.
Gebruikersavatar

astridm27 apr 2020, 14:51

 287
Poirot schreef:Ik wist voor dit seizoen niet wat Artispunten waren 😂
Ik ook niet (Nederlander in Frankrijk 😉) maar Google doet wonderen. 😂
Gebruikersavatar

SherlockMolmes27 apr 2020, 15:25

 57
Hopelijk kiezen ze volgend jaar als mol dan maar een dierentuinmedewerker. 😂
Gebruikersavatar

Cedric03 mei 2020, 22:29

 2834  Uma
Credit where credit is due:

Kaat (kandidate vorig jaar) had door dat de Mol bij het skydiveverhoor gebrieft was over de keuze voor pasvragen ("zopas" vs. "zonet").

Verdomd knap gezien, Kaat!

(Niet dat ze hier meeleest, maar toch.)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mei 2020, 17:22

 8153
Ik moest ook onmiddellijk aan Kaat denken toen ik het gisteren hoorde. 😃
Gebruikersavatar

schotte.jelle04 mei 2020, 21:44

 143
Klopt het dat Axel al bij de voorstelling van de kandidaten Alina als mol naar voor schoof...?
Zo ja, dan moeten “we” hem hier aan boord halen voor de volgende jaargang...
Gebruikersavatar

Mol-Cooper04 mei 2020, 21:50

 2
Ja ik had net café de mol terug gekeken en hij zei inderdaad dat Alina de mol was zonder een aflevering gezien te hebben.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mei 2020, 16:08

 8153
Waarop baseerde hij zich?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11