Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen02 mar 2020, 23:26

 3423  Yens
Euh, dit lijkt inderdaad Bruno te zijn... En dit komt uit de finale van vorig jaar? Of uit de reveal aflevering? Kan je zeggen op welk tijdstip?
Vermoljoen schreef:Is dit Bruno? Dit fragment komt uit de laatste aflevering van het vorige seizoen.
Afbeelding
Gebruikersavatar

Klaartje02 mar 2020, 23:41

 2245  Uma
Vermoljoen schreef:Is dit Bruno? Dit fragment komt uit de laatste aflevering van het vorige seizoen.
Afbeelding
Die is dus vorig jaar al bij de laatste dertig geraakt in de selectieprocedure dan? Want hij is één van de dertig die in die camper zijn beland. Hoe toevallig zeg! En wij maar denken dat die mensen, die zo duidelijk in beeld kwamen (en die het niet gehaald hadden bij de laatste tien) nooit van z'n leven nog kans zouden maken om mee te kunnen doen aan een nieuw seizoen. Even bizar als toevallig.
Gebruikersavatar

Vermoljoen02 mar 2020, 23:47

 2354  Uma
We weten dus in ieder geval dat hij waarschijnlijk De Mol zou willen zijn.
Gebruikersavatar

Cedric03 mar 2020, 00:45

 2834  Uma
Sterk opzoekwerk, Vermoljoen!
Nuttige info alvast.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mar 2020, 07:10

 8153
Vermoljoen schreef:Is dit Bruno? Dit fragment komt uit de laatste aflevering van het vorige seizoen.
Afbeelding
Man, dat jij dat opgeduikeld hebt, waw! Super Vermoljoen! 🙌🏼
Gebruikersavatar

Jansen03 mar 2020, 07:32

 3423  Yens
Jansen schreef:Euh, dit lijkt inderdaad Bruno te zijn... En dit komt uit de finale van vorig jaar? Of uit de reveal aflevering? Kan je zeggen op welk tijdstip?
Knap Vermoljoen 🙂, ik was gisterenavond te moe om het nog verder op te zoeken, maar ik zie dat anderen dit ondertussen al gedaan hebben 😉.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mar 2020, 10:09

 8153
Vermoljoen schreef:We weten dus in ieder geval dat hij waarschijnlijk De Mol zou willen zijn.
En waarschijnlijk ook zou kunnen zijn. Het is in ieder geval iemand die ik extra in het oog ga houden.
Gebruikersavatar

elkemol03 mar 2020, 10:14

 654
Bruno zou misschien ook degene kunnen zijn die, doordat hij zelf heel graag de mol zou willen zijn, een goed inzicht heeft in hoe een mol te werk zou gaan en dus een ideale tegenspeler en dus mogelijke winnaar. Iemand die als strategie de verdenking naar zich toe zou kunnen trekken.

In ieder geval wel in de gaten te houden.
Gebruikersavatar

Cedric03 mar 2020, 12:57

 2834  Uma
Nu, hadden we hierop gelet indien Gilles De Coster NIET in Café De Mol had gezegd dat Bruno zich vorig jaar ook had ingeschreven?

Wat ik maar bedoel: heeft Gilles zélf de speculatie gevoed door dit te zeggen en ons zo richting Bruno te wijzen? De mindfuck blijft dan wel dat wij OF gaan denken dat we er rekening mee houden OF dat zij willen dat wij denken dat we er rekening mee moeten houden..
Gebruikersavatar

Dolly03 mar 2020, 23:18

 5  Sven
vorig seizoen had hij met geen woord gerept over zijn deelname. dus die laatste aflevering met terugblik van de kandidaten en selectie had ik dat eerst niet door. Bruno en t is een doorzetter als hij voor iets wil gaan doet hij het. Dus verbaast me niet dat hij terug een poging gewaagd heeft en t is hem mooi gelukt er bij te geraken. T is iemand die graag situaties naar zijn hand zet en uit situaties zijn eigen voordeel probeert te halen. Hij kan zijn eigen goed verkopen. Ben echt benieuwd naar zondag hoe hij zich in de groep gaat zetten.