Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2020, 17:47

 8153
Vermoljoen, welke test bedoel je? De vragenlijst voor de eliminatie?
Gebruikersavatar

Vermoljoen08 mar 2020, 18:32

 2354  Uma
Ja dat bedoel ik ja, was even in de war met WIDM 😂
Gebruikersavatar

MolWout08 mar 2020, 19:38

 348
Jansen schreef:Definitie van secretie: "Secretie is het afscheiden van lichaamsvocht. Hieronder valt: afscheiding of secretie van secreten door exocriene klieren, zoals: speeksel door speekselklieren talg op de huid door talgklieren melk door melkklieren zweet door zweetklieren afscheiding van hormonen door endocriene klieren".

Misschien beter volgende zin gebruikt: "Hoe goed kunnen kandidaten een geheim bewaren?" 😲

Toch ook een interessante vraag? 😂 😂 😂
Maar dat bedoelde ik dus inderdaad...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2020, 21:32

 8153
Op wie hij gestemd had, maar daar zal hij niet mogen op antwoorden.
Gebruikersavatar

Nonline08 mar 2020, 21:33

Molerator  6547  Uma
Is het toevallig dat jij nogal hard op Gilles van Bouwel trekt?
Gebruikersavatar

yevo08 mar 2020, 21:35

 281  Uma
Zoals ik eerder vroeg, is de hoofdverdachte van Gilles sinds de opnames veranderd? Ik begrijp natuurlijk dat hij niet mag zeggen op wie hij gegokt heeft.
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt08 mar 2020, 21:36

 90  Uma
Zou jij geneigd zijn om de kist te openen, Gilles?
Gebruikersavatar

romy.pauwels08 mar 2020, 21:38

 1
Heb jij alles ingevuld op 1 persoon of heb je zo algemeen mogelijk proberen antwoorden tijdens de vragenlijst?
Gebruikersavatar

yevo08 mar 2020, 21:38

 281  Uma
Je koos voor 0 euro voor een vrijstelling. Wat verwachtte je zelf op dat moment dat andere kandidaten maximum aan een vrijstelling zouden geven? Had je ooit een bedrag van 10.200 euro verwacht? Heb je van dat moment met de mol wakker gelegen?
Gebruikersavatar

Cedric09 mar 2020, 00:04

 2834  Uma
Even de beantwoorde vragen noteren/oplijsten
yevo schreef:Voor de afvaller:

Ben je sinds het moment dat je afviel tot nu al van hoofdverdachte veranderd door er thuis eens rustig over te kunnen nadenken?
Die vraag werd niet letterlijk gesteld, maar wel in de zin dat Gilles Van Bouwel wou vragen wie hij verdacht maar meteen zei "je mag niks zeggen zeker", wat ook zo bleek.
Vermoljoen schreef:Waren de vragen in de test anders dan je had verwacht? Zo niet, waar lag het dan wel aan?
Gilles was dus blijkbaar best geschrokken van hoe specifiek/gedetailleerd de vragen waren. Hij gaf het voorbeeld van de vraag "waar stond de Mol op de groepsfoto?".
chicawah.janssen schreef:Op wie hij gestemd had, maar daar zal hij niet mogen op antwoorden.
Mag hij inderdaad niet zeggen. MAAR hij zei wel dat hij al meteen vol voor 1 persoon is gegaan... Dat kan niet onbelangrijk zijn, maar ik zal de aflevering nog eens moeten herbekijken om te zien of er iemand is die zich in het bijzijn van Gilles extra verdacht zou kunnen hebben gemaakt.
romy.pauwels schreef:Heb jij alles ingevuld op 1 persoon of heb je zo algemeen mogelijk proberen antwoorden tijdens de vragenlijst?
Alles op 1 persoon dus. (Wat mij eigenlijk echt geen goed idee lijkt bij de eerste 2-3 eliminaties.)
yevo schreef:Je koos voor 0 euro voor een vrijstelling. Wat verwachtte je zelf op dat moment dat andere kandidaten maximum aan een vrijstelling zouden geven? Had je ooit een bedrag van 10.200 euro verwacht? Heb je van dat moment met de mol wakker gelegen?
Zoals ik het begreep wilde hij niet bieden, zou hij sowieso nooit tot zo'n hoog bedrag zijn gegaan, maar verwachtte hij wel dat anderen zouden hebben geboden.
Of hij ervan wakker gelegen heeft weten we niet.
Gebruikersavatar

ben.vandenbroeck15 mar 2020, 21:19

 1
Dag beste Bruno,

Zou het kunnen dat je even vergeten was de mol te zijn en zo per ongeluk bent afgevallen? Want jij bent wel echt de mol.

Groetjes Ben