Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Davy03 mar 2020, 21:32

Site Admin  1167  Uma
Vragen voor de kandidaten van dit seizoen? We verzamelen ze hier 🙌🏼

Afbeelding
Elodie en Gilles ontvangen wekelijks de afvaller in Café De Mol.
Ze komen hier vooraf ongetwijfeld ook een kijkje nemen op zoek naar interessante vragen van ons molforum.

Shoot! 🙂
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt04 mar 2020, 19:31

 90  Uma
Hoi,

is het de bedoeling dat we al vragen stellen voor we de aflevering gezien hebben (en dus de afvaller nog niet kennen)?

groeten

Renzo
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mar 2020, 19:39

 8153
Ik zou eigenlijk eens het fijne willen weten van die groepsfoto's die we krijgen nog voor de reeks start.
Waar, wanneer en hoe worden die foto's gemaakt?
De kandidaten ontmoeten elkaar pas als de boel begint en mogen elkaar na afloop niet meer zien tot ze samen naar de finale kijken. Nemen ze dan van iedereen apart een foto en monteren ze de bazaar tot 1 geheel of is er echt een moment dat ze allemaal samen poseren?
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 04 mar 2020, 19:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Cedric04 mar 2020, 19:41

 2834  Uma
renzo.verdonckt schreef:Hoi,

is het de bedoeling dat we al vragen stellen voor we de aflevering gezien hebben (en dus de afvaller nog niet kennen)?

groeten

Renzo
Ja en neen, vermoed ik?

JA, in de zin dat er altijd wel algemene vragen zijn die je kan stellen.
- Had je een bepaalde tactiek in gedachten?
- Wat vond je van de twist dat het spel al begon meteen toen je hoorde dat je meemocht?
- Hoe heb je je voorbereid op De Mol?
- ...

NEEN, in de zin dat er vanaf dit seizoen wat tijd voor is om vragen door te spelen na de uitzending, gezien Café De Mol niet meteen volgt op De Mol maar Influencers ertussen zit.
Enfin, dit zeg ik in het vermoeden dat Davy steeds aanwezig is bij Café De Mol en daar de kandidaten kort kan interviewen, wat ik niet zeker weet.
Het spreekt voor zich dat Davy of iemand anders hier NOOIT zal delen wie de afvaller is nog voor de aflevering werd uitgezonden hé. Maar misschien dat er tussen De Mol en Café De Mol tijd voor is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mar 2020, 19:49

 8153
Davy, ben je altijd aanwezig in Café De Mol of kan je hen ook vragen doorspelen als je er zelf niet bent?

Valt er dit jaar weer een echt molboekje te winnen of ga je het schenken aan het forumlid dat als eerste de kaap van 6000 berichten overschrijdt of het record van Nonline breekt? 😃
Gebruikersavatar

Davy04 mar 2020, 19:55

Site Admin  1167  Uma
Dit topic is gewoon een manier om onze vragen te bundelen zodat ze misschien makkelijker opgepikt worden.
Ook de forumleden zonder instagram bijvoorbeeld kunnen zo hun vragen ergens kwijt.

Vragen kunnen hier dus gerust doorlopend gepost worden 🙂
Leuke algemene vragen kunnen bij de voorbereidingen tijdens de week misschien al opgepikt worden.
Vragen voor specifieke afvallers kan je ook net na De Mol zondagavond plaatsen, wie weet worden ze ook nog opgemerkt.

Voor de nieuwsitems op wieisdemol.be zijn ze ook zeker welkom.

Thanks allemaal!
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt04 mar 2020, 20:00

 90  Uma
Dan heb ik alvast deze in petto voor de eerste afvaller:

1) De eerste afvaller is altijd wat de 'pechvogel' van de reeks. Heb je bij je thuiskomst na het avontuur nog veel slapeloze nachten gehad of ben je iemand die zoiets snel een plaatsje kan geven?

2) Wat ging er door je heen toen je in Vilvoorde (na de bevestiging van je deelname) in de aanwezigheid van 'de Mol' vertoefde?
Gebruikersavatar

Andreas05 mar 2020, 19:41

Molerator  113
Ik zou wel graag willen weten hoeveel mensen van de crew eigenlijk echt weten wie de mol is, voor/tijdens/na de opnames.
Gebruikersavatar

yevo08 mar 2020, 14:45

 281  Uma
Voor de afvaller:


Ben je sinds het moment dat je afviel tot nu al van hoofdverdachte veranderd door er thuis eens rustig over te kunnen nadenken?
Gebruikersavatar

MolWout08 mar 2020, 17:22

 348
Ik ben wel eens benieuwd hoe het zit met de secretie bij de kandidaten. Wat mag en wat mag niet?
In een voorbeeld: mag je iemand accepteren als vriend op Facebook of als volger op Instagram o.i.d.?

Nog eentje: ik als De Mol-liefhebber zou meteen door de mand vallen als ik in oktober/november plots 3 weken op vakantie zou gaan. Gebeurt het dan niet vaak dat men die vraag stelt? En hoe reageer je dan?
Gebruikersavatar

Jansen08 mar 2020, 17:45

 3423  Yens
Definitie van secretie: "Secretie is het afscheiden van lichaamsvocht. Hieronder valt: afscheiding of secretie van secreten door exocriene klieren, zoals: speeksel door speekselklieren talg op de huid door talgklieren melk door melkklieren zweet door zweetklieren afscheiding van hormonen door endocriene klieren".

Misschien beter volgende zin gebruikt: "Hoe goed kunnen kandidaten een geheim bewaren?" 😲
Gebruikersavatar

Vermoljoen08 mar 2020, 17:45

 2354  Uma
Waren de vragen in de test anders dan je had verwacht? Zo niet, waar lag het dan wel aan?