Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric08 mar 2020, 23:58

 2834  Uma
Of net wel hé...
Gilles zei net in Café De Mol dat hij meteen al alles op 1 persoon had ingevuld. Misschien Jolien dan?

Ik vermoed dat het om één van twee opties kan gaan:
(1) Jolien vermoed dat Gilles De Coster daar staat
(2) Fout in de montage en de kandidaten hebben al even snel hun namen gezegd, maar het is fout gemonteerd waardoor Alina's vraag naar de namen uitgezonden werd nadat Jolien de naam Gilles vermeldde, terwijl het eigenlijk omgekeerd was
Gebruikersavatar

Zico09 mar 2020, 05:34

 30
LeuMas-69 schreef:https://imgur.com/a/H5zBR6b
Of het verspreken is op met opzet, het ging heel snel toen Jolien, Dorien & Alina daar bij Gilles stonden.
Let op wie elkaar met naam al lijkt te kennen. :roll:
Jolien stelt Gilles blind voor aan Alina. hadden ze elkaar al gesproken waar de anderen bij staan of gewoon als mol goed wetende wie je daar bij je hebt staan.
Hier valt het toch ook wel op hoe vreemd Dorien geplaatst staat en niets zegt. Een beetje creepy zelfs.
Gebruikersavatar

LeuMas-6909 mar 2020, 17:50

 6
Zico schreef:Hier valt het toch ook wel op hoe vreemd Dorien geplaatst staat en niets zegt. Een beetje creepy zelfs.
En dat is nu net wat ik ook raar aan vind. idd creepy als Alina vraagt "met hoeveel zijn we? " en "Nog iemand". Dorien zwijgt gewoon.
Gebruikersavatar

tom.vanratingen15 mar 2020, 11:52

 50
Persoonlijk denk ik dat ze elkaars namen al eens snel overlopen hadden (dus niet in deze montage).
Aangezien Alina vraagt "nog iemand?" wil toch zeggen dat er al interactie is geweest tussen de personen.
Bovendien praat Dorien in de verleden tijd met "hoe WAS uw naam"; maar kan ook haar manier van spreken zijn. Ze vragen waarschijnlijk gewoon nog eens voor een tweede keer iedereens naam wanneer de blinddoeken af zijn.

Afbeelding

Voor mijn gevoel is Jolien (of deze uitspraak van Jolien) dus onschuldig, maar schiet me niet af als dit toch een hint zou zijn 😃