Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

lajato09 mar 2020, 00:08

 69
Ik maak me toch twee bedenkingen bij deze uitspraak van Bart bij het eerste kennismakingsgesprek op de berg tussen Bart en Christian.
- Als je iemand hoort praten die naast jou staat en veel kleiner is, maar niet kan zien, dan lijkt het toch onwaarschijnlijk dat je vindt dat het geluid van hoger blijkt te komen en er dus iemand die veel groter is naast jou staat?
- Waar slaat de eerste reaktie ´volgens mij zie je er groot uit' op bij een eerste kennismaking, zelfs als je geblinddoekt bent?

Je zou het ook eerder sarcastisch (als grap bedoeld) kunnen interpreteren, maar dan moet er toch enige voorkennis zijn? maw: wist Bart dat Christian klein is en wou hij met een grappige twist het ijs breken?
...of Christian is de mol en Bart de saboteur (In de theorie van Elkemol kent hij dus de mol).
Gebruikersavatar

noor.kerstens09 mar 2020, 01:27

 23
Ik dacht net hetzelfde. Als mol heb je voorkennis en vind ik het ook Raar dat je meteen over iemands lengte begint bij een eerste kennismaking... :?:
Gebruikersavatar

shanna.saey09 mar 2020, 02:07

 2
lajato schreef:Ik maak me toch twee bedenkingen bij deze uitspraak van Bart bij het eerste kennismakingsgesprek op de berg tussen Bart en Christian.
- Als je iemand hoort praten die naast jou staat en veel kleiner is, maar niet kan zien, dan lijkt het toch onwaarschijnlijk dat je vindt dat het geluid van hoger blijkt te komen en er dus iemand die veel groter is naast jou staat?
- Waar slaat de eerste reaktie ´volgens mij zie je er groot uit' op bij een eerste kennismaking, zelfs als je geblinddoekt bent?

Je zou het ook eerder sarcastisch (als grap bedoeld) kunnen interpreteren, maar dan moet er toch enige voorkennis zijn? maw: wist Bart dat Christian klein is en wou hij met een grappige twist het ijs breken?
...of Christian is de mol en Bart de saboteur (In de theorie van Elkemol kent hij dus de mol).

Heb op hetzelfde uur als u gepost ivm dit...
Weet niet of mijn verbeelding op hol slaat... Bij de eerste opdracht waar ze nog geblinddoekt zijn en elkaar dus nog niet hebben gezien vond ik het eerst bizar van Bart dat hij net tegen Christian zei dat hij er groot uit klonk. Daarna dacht ik mss echoot die stem door de hoogte en locatie waar ze staan en viel mij op dat terwijl hij dat zegt Els gelijk toch wat naar beneden haar hoofd richt naar Christian, nog steeds geblinddoekt, ook vind ze het zeer grappig als hij antwoord nr Bart dat hij gaat verschieten als die blinddoek afgaat. Christian vernoemde de eerste indruk die hij meestal bij mensen ziet als ze hem voor het eerst ontmoeten en dat er 1 persoon was die hem precies vr de tweede keer ontmoette. Els reageert totaal niet op Christian als de blinddoeken afgingen... Hmmm :roll: Of toch wat ver gezocht... Ze is wel de underdog dus zou wel kunnen!??
En we zijn vertrokken voor de komende 2 maand 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2020, 20:12

 8153
lajato schreef:Ik maak me toch twee bedenkingen bij deze uitspraak van Bart bij het eerste kennismakingsgesprek op de berg tussen Bart en Christian.
- Als je iemand hoort praten die naast jou staat en veel kleiner is, maar niet kan zien, dan lijkt het toch onwaarschijnlijk dat je vindt dat het geluid van hoger blijkt te komen en er dus iemand die veel groter is naast jou staat?
- Waar slaat de eerste reaktie ´volgens mij zie je er groot uit' op bij een eerste kennismaking, zelfs als je geblinddoekt bent?

Je zou het ook eerder sarcastisch (als grap bedoeld) kunnen interpreteren, maar dan moet er toch enige voorkennis zijn? maw: wist Bart dat Christian klein is en wou hij met een grappige twist het ijs breken?
...of Christian is de mol en Bart de saboteur (In de theorie van Elkemol kent hij dus de mol).
Latajo, je opent best geen nieuw topic over iets waarover op een andere plaats al geschreven werd/wordt. Bovendien is jouw topic geen verborgen hint maar iets dat thuishoort bij "Algemeen".
Gebruikersavatar

lajato10 mar 2020, 01:09

 69
hmm Cicawah... bij mij staan er timestamps bij de alle posts. Ik postte mijn bericht om 00.08, shannah om 01.27 ( Het ´andere' topic werd dus pas anderhalf uur later gemaakt).
Maar hoorde idd niet thuis bij verborgen hints.