Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee29 apr 2020, 09:00

 3547  Sven
chicawah.janssen schreef:Eigenlijk had ik zoiets verwacht.
aja! Dat heb ik ook gedacht, ging de max geweest zijn
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 apr 2020, 09:07

 8153
Mollenjager-DT schreef:Ik ook, maar uit de vooruitblik naar volgende week kan ik precies opmaken dat Alina zichzelf aan haar medekandidaten zal onthullen als mol in dezelfde kamer in Vilvoorde als waar de deal met de mol doorging. En dat ze daar wel plots haar kap zal afzetten. Mooi alternatief wel vind ik.
Dat zou inderdaad leuk zijn. Ik blijf het nog steeds erg vinden voor de groep dat ze niet samen naar de finale konden kijken. Ze hebben eerst maandenlang moeten zwijgen en keken ernaar uit om eindelijk elkaar terug te zien en dan krijgen ze dat virus op hun dak. Ik heb echt met hen te doen.
Gebruikersavatar

Delirivm29 apr 2020, 09:12

 101  Sven
Hopelijk krijgen ze hun echte reünie nog na heel dit gebeuren, al dan niet gefilmd.
Gebruikersavatar

masterveecee29 apr 2020, 10:36

 3547  Sven
Mollenjager-DT schreef:Het was misschien inderdaad niet de spectaculairste onthulling. Ik miste vooral een beetje goede oude rook, zou Alina ook zo goed gestaan hebben 😉
Zo dus:

Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 apr 2020, 11:40

 2354  Uma
Dat geeft wel al een magischer gevoel, maar dat is ook maar een kwestie van details hé 😉
Gebruikersavatar

IkBenDeMol29 apr 2020, 19:20

 287
Ik had toch verwacht dat ze in dat gewaad tevoorschijn ging komen, beetje rook erbij, en dan die kap afnemen zoals in de trailer 😉
Gebruikersavatar

Poirot29 apr 2020, 20:11

 299
Dat zou ook vet geweest zijn!
Gebruikersavatar

ex-molinator04 mei 2020, 14:39

 3483  Uma
astridm schreef::cry: :cry: :cry: Het is weer voorbij.
Maar wat heb ik weer genoten. 😃 😃 😃
Ik heb ook genoten, net zoals de vorige 4 seizoenen.
Geen enkel ander programma heeft mij ooit zo bezig gehouden als De Mol.

De 1 e reeks heb ik niet gezien.
De 2de reeks pas halfweg opgepikt en ik had Hugo meteen door
De 3de reeks Marc door vanaf de eerste aflevering.
Dit gezegd zijnde was het voldoende om 100% fan het programma te worden (en blijven) maar het is pas vanaf Argentinië dat ik echt bijna alles zou uitstellen om het programma te kunnen zien en ja, vanaf Argentinië ben ik ook echt beginnen te speuren.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9