Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

elkemol16 apr 2020, 12:24

 654
Anomolie schreef:Vandaag de dag verwacht ik toch net dat tikkeltje meer (zonder het format te verloochenen natuurlijk).
noem eens iets dat wel aan je verwachtingen zou voldoen en dat veilig en haalbaar is?
Gebruikersavatar

Taupe07716 apr 2020, 13:24

 767  Yens
Toch eerder teleurgesteld in dit seizoen. De opdrachten zijn soms wat minder gelukkig sommige echt top!
Echter de Mol valt of staat met de kandidaten en met alle respect voor de eigenheid van ieder individu ... is vind dit jaar een zwakke lichting.
Als ik een lijst moet maken van de beste kandidaten van de 5 seizoenen op 4 en ik moet komen op 10 dan is het meestal moeilijk kiezen om er maar 2 te pakken de vorige jaren en dit jaar kan ik er maar 2 pakken die gelukkig er nog in zitten: Bart en Christian... zonder hun :roll:
Als ik dan kijk naar WIDM 20 waar de opdrachten veel minder waren en ze geboycot werden door de Chinese autoriteiten zijn de kandidaten toch van een ander niveau... ok het zijn bekende koppen en dus meer ervaring maar als je zo'n Nathan of Buddy bezig ziet dat is gewoon "wow"!
Misschien wordt het goedgemaakt door een paar serieuze acties van de mol die al geweest zijn en door ons gemist of die nog moeten komen? Anders... :albino:
Gebruikersavatar

tom.kleine16 apr 2020, 13:32

 49
Ik heb zelf al veel genoten en gelachen dit seizoen (vooral door Bart en Christian). Het is op één na mijn favoriet seizoen van de mol. Het beste seizoen was voor mij zonder twijfel in Mexico met Pieter, Lloyd en Bahador.
Gebruikersavatar

stef.vermeiren16 apr 2020, 13:38

 79  Uma
Taupe077 schreef:Toch eerder teleurgesteld in dit seizoen. De opdrachten zijn soms wat minder gelukkig sommige echt top!
Echter de Mol valt of staat met de kandidaten en met alle respect voor de eigenheid van ieder individu ... is vind dit jaar een zwakke lichting.
Als ik een lijst moet maken van de beste kandidaten van de 5 seizoenen op 4 en ik moet komen op 10 dan is het meestal moeilijk kiezen om er maar 2 te pakken de vorige jaren en dit jaar kan ik er maar 2 pakken die gelukkig er nog in zitten: Bart en Christian... zonder hun :roll:
Als ik dan kijk naar WIDM 20 waar de opdrachten veel minder waren en ze geboycot werden door de Chinese autoriteiten zijn de kandidaten toch van een ander niveau... ok het zijn bekende koppen en dus meer ervaring maar als je zo'n Nathan of Buddy bezig ziet dat is gewoon "wow"!
Misschien wordt het goedgemaakt door een paar serieuze acties van de mol die al geweest zijn en door ons gemist of die nog moeten komen? Anders... :albino:
Ik vind de groep dit jaar juist fantastisch gekozen, seizoen 4 had een zure, competitieve groep, 5 had een ergerlijke groep, 6 een vergeetbare, 7 een saaie. Maar dat is in mijn ogen weliswaar, zo heb ik Jolien en Alina ook veel liever dan Christian of Bart.
Maarja, mijn top 10 kandidaten zouden een niet echt serieus te nemen groep zijn, moet ik zelf bekennen 😉
Gebruikersavatar

Mer2816 apr 2020, 13:38

 302
Ik vraag me af, is het niet fout om een heel seizoen nu al te beoordelen? Er komen nog 2 afleveringen (en als we de revealaflevering meetellen nog 3 afleveringen). In die afleveringen kunnen de meningen van veel personen nog veranderen denk ik. Daarbij komt dat ik momenteel dit seizoen al één van de betere vind, al ga ik wachten om mijn hele mening over dit seizoen te verkondigen totdat ik alle afleveringen gezien heb.
Gebruikersavatar

Anomolie16 apr 2020, 14:03

 64  Uma
elkemol schreef:noem eens iets dat wel aan je verwachtingen zou voldoen en dat veilig en haalbaar is?
Het punt is net dat er wel aan mijn verachtingen wordt voldaan... 😉
Gebruikersavatar

Vermoljoen16 apr 2020, 15:58

 2354  Uma
Mer28 schreef:Ik vraag me af, is het niet fout om een heel seizoen nu al te beoordelen? Er komen nog 2 afleveringen (en als we de revealaflevering meetellen nog 3 afleveringen). In die afleveringen kunnen de meningen van veel personen nog veranderen denk ik. Daarbij komt dat ik momenteel dit seizoen al één van de betere vind, al ga ik wachten om mijn hele mening over dit seizoen te verkondigen totdat ik alle afleveringen gezien heb.
Hier ben ik het helemaal mee eens :!:
Gebruikersavatar

ex-molinator16 apr 2020, 16:02

 3483  Uma
Mer28 schreef: Daarbij komt dat ik momenteel dit seizoen al één van de betere vind, al ga ik wachten om mijn hele mening over dit seizoen te verkondigen totdat ik alle afleveringen gezien heb.
Ik vind dit seizoen ook bij de top 5 horen van de nieuwe reeks.

Serieus, er waren 1 of 2 flauwe opdrachten (dat papieraso gedoe vond ik maar niks) maar in zn geheel ben ik er best tevreden over (zeker met die psychologische opdrachten).

Er was duideiljk nog inspiratie maar met de coronaire toestanden is dit misschien het goede moment om eens een jaartje over te slaan.
Gebruikersavatar

Addow16 apr 2020, 17:10

Molerator  377  Yens
Ik ben wel vooral nog benieuwd naar de "reünie" in de reveal-aflevering. Het was altijd zo leuk dat ze samen in de zetel naar de laatste aflevering keken. Dat magische momentje van de "reveal" gaat er nu wellicht niet zijn door de COVID-maatregelen. De makers waren hierover zelf ook al bezorgd. Laat ze ons dan maar verrassen.

Algemeen beschouwd vind ik het een sterk seizoen. In vergelijking met voorgaande edities heb ik 'extreem' gemolloot dit jaar, omdat ik het vooral extra boeiend vond, net zoals de editie met Gilles als mol (memories...de diamant-, de hoofdtelefoon- en de brommertjesproef). En ook COVID-tijd heeft mogelijks een duit in het zakje gedaan 😃
Gebruikersavatar

Taupe07716 apr 2020, 21:31

 767  Yens
ex-molinator schreef:Ik vind dit seizoen ook bij de top 5 horen van de nieuwe reeks.
Wel ik ook ... want is dit niet vijfde seizoen? :mrgreen:

Misschien dat ik na zien laatste aflevering en de tips en vooral de sabotages anders ga denken? Dat ik het dan wel beter vind? Time will tell.
Gebruikersavatar

happyfello16 apr 2020, 21:54

 326  Uma
Is het omwille van het Covid-19 gedoe, kweetet niet maar ik vind - de laatste 5 vergelijkend - dit seizoen top.... Ten eerste het is met een mindf*ck begonnen, ten vervolgentste er zijn echt wel proeven bij met een twist, misschien enkele flauwe maar vooral enkele topkandidaten, landschappen (weeral) top, afwisseling voorhanden,.... Ik voel echt géén het is tijd om eens te pauzeren-moment, ik apprecieer de afleveringen enorm... Goed bezig me dunkt, en wij ook
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9