Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric09 mar 2020, 00:11

 2834  Uma
Gewoon even dit topic omdat ik zo nu en dan eens zin heb om te roepen van "wow, wat een coole opdracht!" of "damn, wat een mooie streek" of "miljaar, het programma zit toch echt wel briljant ineen".

Wie dergelijke zaken wil uitschreeuwen kan dat hier dus doen.

Ik vond het een topper qua eerste aflevering. Kreeg letterlijk kippenvel bij die eerste drone-beelden van Meteora. Wat een landschap. Dat abseilen leek me ook niet zo enorm hoog; zelfs ik zou dat nog gedaan hebben denk ik (zeg ik dan van aan mijn bureau hier).

Ook ben ik altijd al fan geweest van proeven waarin de groep onderverdeeld wordt in teams die mekaar beïnvloeden. Zoals in de derde opdracht waar het beantwoorden van vragen invloed had op de snelheid van de boot. Alleen zou ik het leuker gevonden hebben als de parasailers niet hadden geweten dat ze invloed hadden op die snelheid. Of dat er misschien meer was duidelijk gemaakt dat er ook tactisch gespeeld kon worden. (Bijvoorbeeld bewust fout antwoorden om sneller aan het eiland te raken versus juist antwoorden om meer mensen op het eiland te krijgen.)

Algemeen misschien iets te weinig tactisch overleg trouwens vond ik, al was dat nu ook niet meteen nodig bij deze opdrachten.

De allereerste confrontatie met de Mol had ik wel even anders verwacht. Toen de stemcomputer zei "kan ik met jou onderhandelen" of zoiets, dacht ik even dat de Mol een handlanger zocht voor het ganse programma (zijnde een 2e Mol..).

Leuke groep ook intussen. Al meteen enkele mensen waar je weer enkele andere indrukken van hebt dan bij de promo-filmpjes.

Verdikke toch, wat een goed programma..
Gebruikersavatar

Mer2809 mar 2020, 07:31

 302
Deze eerste aflevering was weer een schitterende aflevering door mijn ogen. Vooral het idee van een vrijstelling al voor de reis leek me interessant, en vond de montage bij dit stuk schitterend. Vooral ook hoe ik dacht door de montage dat Bruno het meeste geld had ingezet (ik kan toch niet de enigste zijn dat dit dacht). Daarnaast waren de proeven ook schitterend uitgevoerd.
Gebruikersavatar

Vermoljoen09 mar 2020, 07:36

 2354  Uma
Ik kan echt uren schrijven over hoe geweldig deze aflevering was! Dat zal ik jullie besparen, maar je merkt meteen een gigantisch verschil met WIDM Nederland. Zoals Cédric al zei, die opdrachten waar teams elkaar nodig hebben, vind ik ook geweldig en dan daar 2 van in één aflevering en dan ook nog die opening met dat aanbod!!

Ik denk dat dit een aflevering is die zeker in mijn top 10 of zelfs top 5 zal zitten van beste afleveringen.

Ik heb het al eens gezegd, maar toch nog eens: BEDANKT!
Gebruikersavatar

bietje09 mar 2020, 20:35

 13  Uma
Mer28 schreef:Deze eerste aflevering was weer een schitterende aflevering door mijn ogen. Vooral het idee van een vrijstelling al voor de reis leek me interessant, en vond de montage bij dit stuk schitterend. Vooral ook hoe ik dacht door de montage dat Bruno het meeste geld had ingezet (ik kan toch niet de enigste zijn dat dit dacht). Daarnaast waren de proeven ook schitterend uitgevoerd.
Ik dacht alleen ik heb er drie tekort die bieden :p
Gebruikersavatar

Mer2809 mar 2020, 20:39

 302
Ik wist dat Christian nog niet geweest was, maar Bruno en Gilles was ik uit het oog verloren, en toen kwamen hun bedragen opeens.
Gebruikersavatar

yevo15 mar 2020, 20:34

 281  Uma
Ik vind het beeldwerk dit seizoen precies anders dan andere seizoenen. Ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar het is anders.

Ik vind het wel, opnieuw, heel goed allemaal. En enorm indrukwekkend dat ze dit waarschijnlijk met niet zoveel tijd en geld kunnen klaarspelen. Respect voor de makers!
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 mar 2020, 20:52

 2354  Uma
Veel meer dronewerk, denk ik. Ik vind het wel heel cool!

Ook weer de opdrachten in de tweede opdracht. GE-WEL-DIG!
Gebruikersavatar

BeaVer15 mar 2020, 20:54

 1293  Uma
In het laatste artikel met GDC in het "in de pers"-topic, staat daar iets over.

Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee16 mar 2020, 11:33

 3547  Sven
Bedankt, beste drone cameraman(nen)/-vrouw(en) voor de fantastische beelden die gemaakt worden!
Prachtig om sommige zaken vanuit de lucht te zien, zeker bij natuurbeelden, of onder een hoek die je normaal niet ziet.

Het toppunt was gisteren, toen de drone DOOR de auto vloog:
Afbeelding
Zie online aflevering 2, vanaf 32'57"
De max gewoon! 👍🏻

Doe zo verder (voor de volgende seizoenen dan e) 🙂

Oja: en mocht dat shoot door de auto niet met een drone gemaakt zijn, toch prachtig gedaan 😃
(heb het trouwens proberen te capteren van de video, maar heb de tool niet staat voor het moment :mrgreen: )
Gebruikersavatar

Vermoljoen16 mar 2020, 11:41

 2354  Uma
Ik vond de dronebeelden in het begin van de eerste aflevering ook geweldig! En die muziek erbij maakt het altijd af (waar blijft trouwens de Spotify-afspeellijst?)
Gebruikersavatar

Mer2816 mar 2020, 11:44

 302
Vermoljoen schreef:Ik vond de dronebeelden in het begin van de eerste aflevering ook geweldig! En die muziek erbij maakt het altijd af (waar blijft trouwens de Spotify-afspeellijst?)
De muziek vond ik ook al prachtig gemonteerd, een van mijn favoriete stukjes muziek was de muziek dat speelde onder het bod van Bart, en ben ook aan het wachten op een Spotify-afspeellijst.
Gebruikersavatar

Vermoljoen16 mar 2020, 11:50

 2354  Uma
Ik vind de muziek in die afspeellijsten altijd zo mooi, er zijn er echt een paar waarvan ik ze eens helemaal wil beluisteren.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9