Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

joachim.morrens16 mar 2020, 13:54

 200  Yens
Wat me opvalt... is dat deze groep het volgens mij * echt * goed met elkaar kan vinden. Het is al van Zuid-Afrika geleden dat ik nog zo een hoog vriendschapsgevoel heb gevoeld. Vorig jaar kwam ook in de buurt, maar bij de groep van Mexico had ik wat minder dat gevoel.

Topgroep! Die ha ha ha scene in de tent was ZALIG!! 😃
Gebruikersavatar

JBB16 mar 2020, 23:12

 439  Uma
een algemene reactie op de mol en vooral dit forum:

ik ben blij dat we hier allemaal over iets anders kunnen schrijven en lezen dan alleen maar dat virus 😃
de perfecte afleiding tijdens deze rare periode :|
Gebruikersavatar

Mateo16 mar 2020, 23:58

 870
Helemaal eens, JBB!
Gebruikersavatar

Cedric18 mar 2020, 00:43

 2834  Uma
masterveecee schreef:Het toppunt was gisteren, toen de drone DOOR de auto vloog:
Wilde ik ook net komen vermelden toen ik het zag. Wat een heerlijk shot was dat!
joachim.morrens schreef:Wat me opvalt... is dat deze groep het volgens mij * echt * goed met elkaar kan vinden. Het is al van Zuid-Afrika geleden dat ik nog zo een hoog vriendschapsgevoel heb gevoeld. Vorig jaar kwam ook in de buurt, maar bij de groep van Mexico had ik wat minder dat gevoel.

Topgroep! Die ha ha ha scene in de tent was ZALIG!! 😃
Vorig jaar hebben ze gewoon té lang gewacht om de ganse groep samen eens te laten doorzakken.
In Mexico was dat al de eerste avond denk ik, allen samen een terrasje gedaan.
Vorig jaar heeft het geduurd tot na de bootproef, op het strand (waarna de groep ook beter/leuker/losser werd).
Nu zijn ze er weer sneller bij door die nacht in de tent en dat werpt vruchten af.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2020, 22:40

 8153
Cédric, als ik het goed begrijp had Joachim net bij de Mexicogroep minder het gevoel dat ze goed aan elkaar hingen.
Nu, het doet er eigenlijk niet echt toe.
Gebruikersavatar

Funderbird21 mar 2020, 05:42

 36
masterveecee schreef:Bedankt, beste drone cameraman(nen)/-vrouw(en) voor de fantastische beelden die gemaakt worden!
Prachtig om sommige zaken vanuit de lucht te zien, zeker bij natuurbeelden, of onder een hoek die je normaal niet ziet.

Het toppunt was gisteren, toen de drone DOOR de auto vloog:
Afbeelding
Zie online aflevering 2, vanaf 32'57"
De max gewoon! 👍🏻

Doe zo verder (voor de volgende seizoenen dan e) 🙂
Idd, ik heb dat shot nog eens teruggespoeld meteen en mijn verwondering/bewondering aan mijn vrouw geuit. Wat ik me wel afvroeg is dat ze dan goed moeten briefen aan de kandidaten dat ze de deuren moesten laten openstaan van de wagen.
Ook de shot in de vallei als de camera/drone uitzoomt als ze aan het “balkon” verschijnen.
Knap inderdaad.
Gebruikersavatar

masterveecee21 mar 2020, 16:59

 3547  Sven
Funderbird schreef: Idd, ik heb dat shot nog eens teruggespoeld meteen en mijn verwondering/bewondering aan mijn vrouw geuit. Wat ik me wel afvroeg is dat ze dan goed moeten briefen aan de kandidaten dat ze de deuren moesten laten openstaan van de wagen.
Ook de shot in de vallei als de camera/drone uitzoomt als ze aan het “balkon” verschijnen.
Knap inderdaad.
Ha! Ook dus teruggespoeld 😃
Gebruikersavatar

Cedric22 mar 2020, 22:56

 2834  Uma
Hoe fucking heerlijk, al die geschiedenis, mythologie en zelfs archeologie! Helemaal mijn ding. Doet mijn hartje plezier.
Gebruikersavatar

BeaVer22 mar 2020, 23:01

 1293  Uma
Ook gewoon die setting. WAAAAUW! gewoon WAAAAUW.
Moest er geen corona woeden overal, ik boekte meteen een reis naar Griekenland.
Gebruikersavatar

Cedric22 mar 2020, 23:06

 2834  Uma
Herkenbaar. De reiskriebels zijn er hier ook weer. Schandalig dat ik nog nooit in Griekenland ben geweest. En zo zit ik al weer een beetje een roadtrip te plannen. Moet lukken in de komende jaren. Hopelijk.
Gebruikersavatar

salb23 mar 2020, 00:27

 352  Sven
De crew kwam vaak in beeld voor De Mol normen. Verder een mooie aflevering zoals altijd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9