Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee23 mar 2020, 08:35

 3547  Sven
salb schreef:De crew kwam vaak in beeld voor De Mol normen. Verder een mooie aflevering zoals altijd.
ook gedacht. maar ja, het zal vaak heel lastig zijn om je altijd te kunnen wegsteken. als mis je het momentum
Gebruikersavatar

Vermoljoen23 mar 2020, 09:53

 2354  Uma
Hoe doen ze dat toch om van die geweldige opdrachten te blijven verzinnen? Fantastische opdrachten tot nu toe!
Gebruikersavatar

salb29 mar 2020, 21:49

 352  Sven
Wat een fantastische aflevering 4!
Vooral die eet/fitness opdracht was geniaal. Ik heb mij kapot gelachen en zeker toen Bart dacht dat ze zoveel mogelijk moesten eten . 😂
Gebruikersavatar

Cedric29 mar 2020, 21:56

 2834  Uma
Dit seizoen is een aaneenschakeling van geniale opdrachten en mindfucks.
Ik geniet.
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 mar 2020, 22:04

 2354  Uma
Bart is zo'n toffe kandidaat! Hij is zelfs hard op weg om in mijn top 5 te komen, want iemand die het spel begrijpt en zo tactisch speelt én ook nog eens tof/grappig is, kan niet ontbreken!

Aflevering 4 was geweldig! Fantastisch!
Gebruikersavatar

Jansen30 mar 2020, 00:02

 3423  Yens
Vind ik ook 🙂. Vandaag was een superaflevering en voor Bart neem ik met een diepe buiging mijn "klak" af: wat een slimme man en nog sympathiek ook!
Gebruikersavatar

Mola Lisa30 mar 2020, 12:48

 328  Uma
Een schitterende aflevering. Chapeau !

En voor de tweede keer dit seizoen zetten ze ons molloten een hak.

In de eerste aflevering maken ze het ons bijzonder moeilijk (onmogelijk ?) om de FTMT chart in te vullen.
Bij deze aflevering kunnen we niet nagaan waar de mol in welke proef zich al of niet zou manoeuvreren. De volksvertegenwoordigers zijn democratisch verkozen en we krijgen ook geen inzicht over wie op wie gestemd heeft.

Wat een fantastisch programma 👍🏻
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT05 apr 2020, 13:39

 767  Yens
Ik kom er misschien weer wat laat mee, maar ik wil hier toch ook even vermelden hoe fantastisch ik de laatste opdracht gemonteerd vond. De manier waarop je alles te weten kwam, de beelden die getoond werden, de hele setting en dan nog eens de prachtige achtergrondmuziek erbij die het helemaal afmaakt. 'De Mol' lukt het elk jaar weer om mij bij bepaalde opdrachten en gebeurtenissen echt kippenvel te geven. Wat moet dat dan niet zijn als je zelf mee bent op die reis?
Gebruikersavatar

Cedric05 apr 2020, 21:06

 2834  Uma
Hoe geniaal is die eliminatie zeg!
2e megamindfuckaflevering op rij.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol05 apr 2020, 21:20

 287
😲 😲 😲 😲 😲 😲 😲 😲

Wat was dit zeg.

En ik zit weeral eens op de verkeerde mol. 😂
Gebruikersavatar

Paraceta05 apr 2020, 21:23

 717  Sven
Extreem sterke aflevering weer. De eerste drie afleveringen had ik een "meh"-gevoeltje, maar wow, de laatste 2 afleveringen waren fenomenaal.
Gebruikersavatar

ex-molinator05 apr 2020, 21:29

 3483  Uma
Ik vond de eerste opdracht niets uitzonderlijk.

Maar de tweede, in 2 fasen dan nog was heel goed opgesteld (Maar Alina haar moeder zou ik niet als begeleider willen 😉 ).

En de derde: die "eerste" eliminatie: weer een meesterlijke psychologisch spelletje. Eentje in het rijtje van de kettingopdracht in Argentinië, de geldkoffer in de luchthaven in Mexico, en de pasvragen in deze reeks.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9