Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

shanna.saey09 mar 2020, 01:27

 2
Afbeelding
Afbeelding

Weet niet of mijn verbeelding op hol slaat... Bij de eerste opdracht waar ze nog geblinddoekt zijn en elkaar dus nog niet hebben gezien vond ik het eerst bizar van Bart dat hij net tegen Christian zei dat hij er groot uit klonk.

Daarna dacht ik mss echoot die stem door de hoogte en locatie waar ze staan en viel mij op dat terwijl hij dat zegt Els gelijk toch wat naar beneden haar hoofd richt naar Christian, nog steeds geblinddoekt, ook vind ze het zeer grappig als hij antwoord nr Bart dat hij gaat verschieten als die blinddoek afgaat.

Christian vernoemde de eerste indruk die hij meestal bij mensen ziet als ze hem voor het eerst ontmoeten en dat er 1 persoon was die hem precies vr de tweede keer ontmoette. Els reageert totaal niet op Christian als de blinddoeken afgingen... Hmmm :roll: Of toch wat ver gezocht... Ze is wel de underdog dus zou wel kunnen!??

En we zijn vertrokken voor de komende 2 maand 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

Jona09 mar 2020, 01:30

 2
Ligt het aan mij of ‘schrok’ Els er niet van toen ze Christian zag nadat Bart al zei dat hij dacht dat Christiaan een groot persoon was? Als ik er bij had gestaan had ik hier wel mee gelachen omdat het wel zeer toevallig is dat hij dan net zo klein is (no offense to Christian, lijkt me een topkerel)? Ook omdat Christian zei: ‘Het leek of iemand me al voor de 2de keer zag’ refereerde ik het naar dat moment 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2020, 07:34

 8153
Had het zelf gisterenavond al ergens geschreven en was van plan om het vandaag in mijn molboekje op te nemen.
Het is mij opgevallen dat Christian zeer scherp waarneemt. Bij discussies schieten zijn ogen van de een naar de ander.
Gebruikersavatar

stef.vermeiren09 mar 2020, 07:49

 79  Uma
Els is leerkracht dus op zich kan dat gewoon uit macht der gewoonte zijn dat ze naar beneden kijkt - ze staat immers elke dag tussen mensen die wsl kleiner zijn dan haar. Ook veronderstel ik dat ze wel weet om te gaan met zo'n eerste reacties op bvb mensen met dwerggroei. Door het stukje van Christian die expliciet de reactie van 1 persoon vermeldt te tonen, lijkt het me dan weer overduidelijk van de kant van de makers. Mss moeten we eerder kijken naar welke reacties minder in beeld komen, of zoals die van Els, de meer temperamentloze reacties?
Gebruikersavatar

Jansen09 mar 2020, 08:32

 3423  Yens
Volgens mij hadden Bart en Els wel door dat Christian klein was. Bart probeerde dat met een "kwinkslag" (die ik eerlijk gezegd niet zo geslaagd vond) om te draaien. Maar je ziet aan hun houding dat ze weten dat er iemand klein voor hun staat. Waarschijnlijk is dat omdat het toch duidelijk moet zijn dat de bron van het geluid van beneden komt.
Gebruikersavatar

BeaVer09 mar 2020, 08:52

 1293  Uma
Met een blinddoek die ook over de oren hangt, zou het ook kunnen zijn dat ze het niet zo goed kon horen.
En sommigen (mezelf inclusief) maken dan zo'n beweging met het hoofd, door je nek wat uit te strekken en weet ik niet allemaal (ik kan dit niet omschrijven). Maar het komt er op neer dat het lijkt alsof ze naar beneden kijkt, maar je ziet niet naar waar haar ogen gericht zijn door de blinddoek.
Maar het zou kunnen he dat ze naar Christian kijkt. Ik denk dat Els veel in haar petto heeft.
Gebruikersavatar

Jansen09 mar 2020, 09:00

 3423  Yens
BeaVer schreef:Ik denk dat Els veel in haar petto heeft.
Absoluut, 100% mee akkoord. Voor mij is ze kandidaat 1 om de mol te zijn, niet omwille van dit maar om andere redenen (volgens mij) 🙂.
Gebruikersavatar

elkemol09 mar 2020, 09:10

 654
Ik denk ook dat wel Els zeker niet moeten onderschatten, Christian en Bruno ook niet.
Bij de andere kandidaten heb ik een naïever gevoel.
Gebruikersavatar

Jona09 mar 2020, 09:56

 2
Volledig mee eens, ook de reactie dat ze zo lacht als Christian zegt ‘dan ga je nog schrikken als de blinddoek afgaat denk ik.’ Maar dat kan uiteraard een natuurlijke reactie zijn...

Ik moet er gewoon voor zorgen dat ik niet in de tunnelvisie sukkel, help 😃
Gebruikersavatar

JBB09 mar 2020, 11:02

 439  Uma
Dan vind ik wat Bart zegt toch veel vreemder.

"Ben jij een lange?"
Is dat nu echt iets dat ge geblinddoekt zegt tegen iemand die ge nog niet kent?
Gebruikersavatar

Jansen09 mar 2020, 11:27

 3423  Yens
JBB schreef:Dan vind ik wat Bart zegt toch veel vreemder.

"Ben jij een lange?"
Is dat nu echt iets dat ge geblinddoekt zegt tegen iemand die ge nog niet kent?
Ik vond die uitspraak boers en onbeleefd, en dus ook niet echt een uitspraak die je verwacht van een mol...
Gebruikersavatar

astridm09 mar 2020, 11:34

 287
Inderdaad JBB, een heel rare vraag. Hoe klinkt 'een lange' dan? En 'een korte'? Een stem wordt niet bepaald door je lengte.