Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

JBB09 mar 2020, 11:36

 439  Uma
ik moet ook toegeven: als ik de mol was, dan was dit ook het soort grapje dat ik wel zou durven uithalen...


Je hebt voorkennis en weet dat er een dwerg voor je staat, en dan heel onschuldig zeggen: ah gij klinkt als ne lange...
lichtjes psychopathisch wel :twisted:
Gebruikersavatar

jochen.vanasch09 mar 2020, 11:47

 2
Ik vond Bart over de gehele aflevering redelijk boers en onbeleefd overkomen. Zijn manier van doen doet me denken aan Thibault uit het eerste seizoen...
Gebruikersavatar

elkemol09 mar 2020, 11:58

 654
JBB schreef:ik moet ook toegeven: als ik de mol was, dan was dit ook het soort grapje dat ik wel zou durven uithalen...


Je hebt voorkennis en weet dat er een dwerg voor je staat, en dan heel onschuldig zeggen: ah gij klinkt als ne lange...
lichtjes psychopathisch wel :twisted:
dat heb ik inderdaad ook wel gedacht.
Gebruikersavatar

woeterman_9409 mar 2020, 14:19

 2  Toon
Ik denk dat Bart effectief niet geïnteresseerd is in het geld en wilt dat het spel gespeeld wordt om te winnen. (Dat of het geld is op bij vier...)
Gebruikersavatar

elkemol09 mar 2020, 14:21

 654
Ik denk dat Bart geld genoeg heeft om het voor het geld te doen. En winnen wil hij zeker. Ofwel door de mol te ontmaskeren. Ofwel door als mol zoveel mogelijk uit de pot te halen.
Gebruikersavatar

bietje09 mar 2020, 20:21

 13  Uma
chicawah.janssen schreef:Had het zelf gisterenavond al ergens geschreven en was van plan om het vandaag in mijn molboekje op te nemen.
Het is mij opgevallen dat Christian zeer scherp waarneemt. Bij discussies schieten zijn ogen van de een naar de ander.
Wat dat betreft: Christian sprak uit dat hij veel ervaring heeft met eerste indrukken op zijn dwerg-zijn. En dat het van iemand de tweede keer was en hij daar zijn conclusies uit trekt. Hoe is de keuze eigenlijk weer tot stand gekomen dat hij met Dorien mee ging? Had de indruk dat hij haar testte met de Pilates vraag...

Edit: Christian stelt zich eerst kandidaat en daarna Dorien
Gebruikersavatar

magda.marechal11 mar 2020, 00:29

 21
chicawah.janssen schreef:Had het zelf gisterenavond al ergens geschreven en was van plan om het vandaag in mijn molboekje op te nemen.
Het is mij opgevallen dat Christian zeer scherp waarneemt. Bij discussies schieten zijn ogen van de een naar de ander.
Daarom dat er dit jaar geen laserproef bijzit. 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee11 mar 2020, 12:40

 3547  Sven
Damn damn damn, goe topic dit!! 👍🏻
Tunnelvisie begint zich te vormen...
Gebruikersavatar

joachim.morrens12 mar 2020, 11:24

 200  Yens
Bart is idd soms redelijk boers, maar persoonlijk vind ik hem een geweldig figuur voor in de mol. Voor mij behoort hij een beetje tot het groepje van "moeilijkere" spelers... (Robin, Joke, vorig jaar in veel mindere mate mss Bas) en een klein beetje conflict is soms wel leuk toch?

De uitspraak van Christian (dat iemand hem precies nog al eens gezien had) vond ik misschien wel het meest interessante moment van de eerste aflevering. Als je naar het verleden kijkt zie je toch vaak (niet altijd, bvb. vorig jaar) dat de uiteindelijke winnaar/finalisten al ergens heel vroeg iets hebben opgemerkt bij de mol... Zien we Christian terug in de finale? 😃 Ik hoop het wel, vind het een zalige kerel!
(Ik ben ook nog van plan om de beelden te herbekijken... als in: Over wie zou Christian het kunnen gehad hebben? Maar ik vrees dat dat zo subtiel is dat we dit nooit echt op tv als kijker gaan kunnen zien en dat je echt daar op dat moment vanuit de ogen van Christian moet hebben gekeken)
Gebruikersavatar

sara.pantoja12 mar 2020, 11:41

 100
Doordat Christian die uitspraak heeft gedaan, zijn veel mensen op zoek naar wie de persoon zou kunnen zijn waar hij het over heeft. Hierdoor sluiten veel mensen Christian dus al deels uit als mol ?
Stel dat Christian de mol zou zijn, dan slaat deze opmerking eigenlijk nergens op en wil hij er op deze manier voor zorgen dat hij minder verdacht is/wordt ?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2020, 11:42

 8153
joachim.morrens schreef:Bart is idd soms redelijk boers, maar persoonlijk vind ik hem een geweldig figuur voor in de mol. Voor mij behoort hij een beetje tot het groepje van "moeilijkere" spelers... (Robin, Joke, vorig jaar in veel mindere mate mss Bas) en een klein beetje conflict is soms wel leuk toch?

De uitspraak van Christian (dat iemand hem precies nog al eens gezien had) vond ik misschien wel het meest interessante moment van de eerste aflevering. Als je naar het verleden kijkt zie je toch vaak (niet altijd, bvb. vorig jaar) dat de uiteindelijke winnaar/finalisten al ergens heel vroeg iets hebben opgemerkt bij de mol... Zien we Christian terug in de finale? 😃 Ik hoop het wel, vind het een zalige kerel!
(Ik ben ook nog van plan om de beelden te herbekijken... als in: Over wie zou Christian het kunnen gehad hebben? Maar ik vrees dat dat zo subtiel is dat we dit nooit echt op tv als kijker gaan kunnen zien en dat je echt daar op dat moment vanuit de ogen van Christian moet hebben gekeken)
Volmondig met je eens Joachim!

sara.pantoja schreef:Doordat Christian die uitspraak heeft gedaan, zijn veel mensen op zoek naar wie de persoon zou kunnen zijn waar hij het over heeft. Hierdoor sluiten veel mensen Christian dus al deels uit als mol ?
Stel dat Christian de mol zou zijn, dan slaat deze opmerking eigenlijk nergens op en wil hij er op deze manier voor zorgen dat hij minder verdacht is/wordt ?
Goed opgemerkt!
Gebruikersavatar

Cedric12 mar 2020, 11:44

 2834  Uma
joachim.morrens schreef:De uitspraak van Christian (dat iemand hem precies nog al eens gezien had) vond ik misschien wel het meest interessante moment van de eerste aflevering. (...) Over wie zou Christian het kunnen gehad hebben? (...)
Ik denk dat het bijna uitsluitend kan gaan over een van de mensen die bij hem stonden (Els of Bart dus). Anderen konden hem al zien van op andere rotsen, althans herkennen dat hij wat kleiner is. Zo ook Gilles die naar hen liep en dus al van op afstand kon zien naar wie hij ging.
Ik bedoel maar dat de gestalte van Christian al van ver kon worden opgemerkt, terwijl Christian zelf de gelaatsuitdrukkingen pas kon zien eens anderen dichter bij hem stonden om hem te groeten/ontmoeten. Eigenlijk is het slechts van Els en Bart dat hij écht de eerste reactie kon zien. Van de anderen kan je dit niet echt zeggen gezien die hem al konden zien van ver en dus minder zouden 'schrikken' dat hij wat kleiner is.