Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

JBB16 mar 2020, 10:58

 439  Uma
Om dit een beetje af te ronden: op deze afbeelding zien we de voorkant van de doos (op de vorige foto's in dit topic zagen we de achterkant), en hier zijn al die kleine vierkantjes op de doos wel ingevuld...
Afbeelding

En die kandelaar (letter psi???) staat daar ook weer 'als versiering' langs... ik begin spoken te zien 😂
Gebruikersavatar

Mer2816 mar 2020, 11:04

 302
Wat mij nu opviel waren de iets zwartere kruisjes, maar waarschijnlijk zoek ik het te ver.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2020, 11:31

 8153
JBB schreef:En die kandelaar (letter psi???) staat daar ook weer 'als versiering' langs... ik begin spoken te zien 😂
Ja, da's raar. Waarom slepen ze overal die kandelaar bij? (En ze steken niet eens de kaarsen aan)
Gebruikersavatar

elkemol16 mar 2020, 16:38

 654
JBB schreef:Dit topic begint echt een beetje richting 'verborgen hints' te gaan, nee? :p

Gilles DC heeft vandaag dit op instagram gezet:
https://www.instagram.com/p/B9wJgXXFCeo/

en de mol instagram, rarara, de kist!
https://www.instagram.com/p/B9wrZKLAWAh/[newline][/newline]Mogelijke denkpiste: ik ben de die afbeelding van heel dichtbij aan het bekijken. Dat is een mooie tekening, subiet zit de naam van de mol in het design van deze doos? 😂


Afbeelding

Afbeelding

achteraf is het gemakkelijk om te zien natuurlijk...maar nu valt het me op. We hadden dat 'geheime' vak wel kunnen zien...
Gebruikersavatar

JBB18 mar 2020, 10:45

 439  Uma
net een pakketje van dhl gekregen, iets dat ik besteld had

mijn gedachtegang: mag ik dat nu opendoen, of is dat ook een doos van pandora met een virus erin? 😲 😂
Gebruikersavatar

Torremolinos18 mar 2020, 11:23

 264
De vraag is: ‘kan je pakketje wel open voor 4u vannacht?’ 😂
chicawah.janssen schreef:Ja, da's raar. Waarom slepen ze overal die kandelaar bij? (En ze steken niet eens de kaarsen aan)
Vind ik ook vreemd. Op een foto van de kist zag ik bovenaan het deksel nog een soort sleuf. Nu heb ik al wel eens op youtube zo’n speciale puzzeldozen opgelost zien worden en af en toe moet er wel eens een object in een sleuf geduwd worden (ok, klinkt raar :? ) om een geheim vak te openen. Kan ergens een stukje van die kandelaar af om zo te dienen als een sleutel voor een geheim compartiment?
Misschien gaat dit nu wel ver, maar we moeten wat doen in coronatijden om ons bezig te houden. 😃 In ieder geval, als de doos ooit terugkeert in verdere afleveringen, dan wordt het zeker interessant!


Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric18 mar 2020, 12:15

 2834  Uma
Ergens wel een beetje jammer dat die doos niet langer blijft meegaan en slechts 1 aflevering aan bod zal zijn gekomen.
Was leuk geweest als het 2-3 afleveringen was geweest, zoals destijds in seizoen 3 met de tubes.
Gebruikersavatar

ex-molinator18 mar 2020, 12:20

 3483  Uma
Torremolinos schreef: Vind ik ook vreemd. Op een foto van de kist zag ik bovenaan het deksel nog een soort sleuf. Nu heb ik al wel eens op youtube zo’n speciale puzzeldozen opgelost zien worden en af en toe moet er wel eens een object in een sleuf geduwd worden (ok, klinkt raar :? ) om een geheim vak te openen. Kan ergens een stukje van die kandelaar af om zo te dienen als een sleutel voor een geheim compartiment?
Dergelijke dozen zijn te koop, ofwel standaard maar ook aangepast aan de wensen van de koper. In veel gevallen zijn er ook meerdere verborgen vakken. Die mogelijkheid had ik ook half en half overwogen maar ik was zo afgeleid door het verloop dat ik toch spontaan begon te lachen toen GDC ineens een zijkant eraf haalde.
Bij De Mol is het gewoon onmogelijk om aan alles te denken: meestal is het ook meerlagig. Dat is dan ook het voordeel van een forum (dit): we zijn met velen die andere zaken opmerken.
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 mar 2020, 12:28

 2354  Uma
Cedric schreef:Ergens wel een beetje jammer dat die doos niet langer blijft meegaan en slechts 1 aflevering aan bod zal zijn gekomen.
Was leuk geweest als het 2-3 afleveringen was geweest, zoals destijds in seizoen 3 met de tubes.
Bij mij exact hetzelfde. Ik moest ook terugdenken aan de tubes, maar ook aan Robin die in de molboekjes ging kijken. Het zou me niks verbazen als de doos nog terugkomt over een paar afleveringen.
Gebruikersavatar

Frolva18 mar 2020, 12:42

 2204
Vermoljoen schreef: Het zou me niks verbazen als de doos nog terugkomt over een paar afleveringen.
ex-molinator schreef:In veel gevallen zijn er ook meerdere verborgen vakken.

De doos komt terug, maar de naam zit in een ander verborgen vak.
Akkoord? :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2020, 12:45

 8153
Als ze dan eindelijk ergens een geheim vakje open gekregen hebben, vinden ze een briefje
"dit is maar een lol
van de Frol
en hij is niet de mol"
:mrgreen:
Gebruikersavatar

Torremolinos18 mar 2020, 13:33

 264
Frolva schreef:De doos komt terug, maar de naam zit in een ander verborgen vak.
Akkoord? :mrgreen:
Ik hoop en denk ook dat ze terugkomt. Ze lijkt me te speciaal voor de zwakke rol die ze nu maar heeft gespeeld.
Wie weet kunnen ze naar het einde van het seizoen toe wel minuten alleen bij de kist verdienen. Logischerwijs gaan ze dan het gekende geheime vakje openmaken, maar zit de naam of tips dan in een ander vak verstopt?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11