Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2020, 10:12

 8153
JBB schreef:"Als je dat googelt" was het dus 😂 Mijn excuses.

Dit topic hoort al bijna thuis onder Verborgen Hints, nee?

Die ontbrekende kruisjes: ok, maar als daar écht een tip achter zit zijn de programmamakers wel heel ver gegaan in het verbergen ervan 😲 Dan hebben ze echt zelf die kist gemaakt? Ik geloof er niet helemaal in precies :p
Het is helemaal niet nodig zelf een kist te maken. Je kan op een bestaande kust gerust wat kruisen "weg retoucheren".
Gebruikersavatar

JBB13 mar 2020, 10:36

 439  Uma
Ook waar...

Qua beeldspraak zou het uiteraard wel top zijn, letterlijk: "In deze doos zit de naam van de mol" --> niet alleen gericht aan de kandidaten, maar ook aan ons, de kijkers/speurders 😛
Gebruikersavatar

laurens.seigers13 mar 2020, 19:57

 3
Torremolinos schreef:Nee, we zien de achterkant niet in de trailer. En ook in de aflevering heeft de voorkant (en het deel van de bovenkant dat ik kon zien) geen missende kleine vierkantjes. Dan is het toch wel vreemd dat de achterkant daarvan afwijkt.
Waardoor ik nog meer ga vermoeden dat het patroon op de doos zelf misschien de sleutel bevat om één of ander kruiswoordraadsel in de doos te kunnen ontcijferen. Als de kandidaten midden in de nacht die kist gaan open doen, dan is de kans dat ze de achterkant gaan bestuderen zeer klein.

Afbeelding
Op dit beeld zie ik in de kandelaar ook de Griekse letter psi.
Gebruikersavatar

elkemol13 mar 2020, 20:22

 654
laurens.seigers schreef:
Afbeelding

Op dit beeld zie ik in de kandelaar ook de Griekse letter psi.
Vanuit dit perspectief klopt dit toch niet meer...
Afbeelding
Gebruikersavatar

Paraceta14 mar 2020, 13:15

 717  Sven
Het enige waar ik deze ontbrekende vierkantjes nog mee zou linken, is eventueel de 'hint' (?) in de app van De Slimste Mens: viewtopic.php?p=98618#p98618
Misschien moet er weer vanalles over elkaar gelegd/verschoven worden (zoals destijds in Zuid-Afrika) om tot iets te komen. Nu ja, dit lijkt wel echt te ver gezocht.
Gebruikersavatar

JBB15 mar 2020, 17:27

 439  Uma
Dit topic begint echt een beetje richting 'verborgen hints' te gaan, nee? :p

Gilles DC heeft vandaag dit op instagram gezet:
https://www.instagram.com/p/B9wJgXXFCeo/

en de mol instagram, rarara, de kist!
https://www.instagram.com/p/B9wrZKLAWAh/[newline][/newline]Mogelijke denkpiste: ik ben de die afbeelding van heel dichtbij aan het bekijken. Dat is een mooie tekening, subiet zit de naam van de mol in het design van deze doos? 😂


Afbeelding
Gebruikersavatar

Nickname200115 mar 2020, 18:30

 13  Uma
Misschien zijn er vandaag wel andere vierkantjes ingekleurd en kunnen we zo een vervolg breien aan "Ik heb het".

Alleszins iets om in het oog te houden...
Gebruikersavatar

molondope15 mar 2020, 19:23

 48  Uma
Denk toch aan een bewakingsopdracht.In filmpje met GDC komt don't go to war,....
Het ergste is dat iemand de doos opent en de naam van de mol hierdoor kent,hoe gaat de rest reageren wantrouwen,mollegedrag (don't go to war) behalve als het de mol zelf is en dit gebeurt voor het spel op een hoger niveau te brengen
Gebruikersavatar

Jay-Lo15 mar 2020, 19:36

 1690  Sven
JBB schreef:Dit topic begint echt een beetje richting 'verborgen hints' te gaan, nee? :p

Gilles DC heeft vandaag dit op instagram gezet:
https://www.instagram.com/p/B9wJgXXFCeo/

en de mol instagram, rarara, de kist!
https://www.instagram.com/p/B9wrZKLAWAh/[newline][/newline]Mogelijke denkpiste: ik ben de die afbeelding van heel dichtbij aan het bekijken. Dat is een mooie tekening, subiet zit de naam van de mol in het design van deze doos? 😂


Afbeelding
Dat zijn toch dezelfde kruisjes op die borden en op de kist? Zou er iets zitten in beide?
De borden vormen een verhaal, dat dacht ik vorige week al, na het eerste bord met alpha komt het bord met de doos van Pandora, wat vandaag het thema zal zijn. Op de instagram zie je dat erna weer een bord volgt (met thema van volgende week); Het laatste bord zal dan omega zijn.
Gebruikersavatar

Torremolinos15 mar 2020, 19:44

 264
Ja, het zijn dezelfde kruisjes, wat ook lijkt te bevestigen dat die doos niet zomaar een scharminkel van op de rommelmarkt is, maar waarschijnlijk speciaal gemaakt. Ik heb al eens geprobeerd het patroon van de borden te combineren met het patroon van de doos, maar voorlopig zonder veel succes.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mar 2020, 19:47

 8153
Scharminkel 😂
Gebruikersavatar

JBB15 mar 2020, 19:55

 439  Uma
Ik vind de tekening op het bord vooral interessant. Die doos is best gek getekend, nee? Ofwel gewoon artistiek, kan ook natuurlijk 😉
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11