Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

happyfello17 apr 2020, 22:19

 326  Uma
Lijkt me een schoenenuitwisselopdracht om naar boven te wandelen.... zeker tussen Bart en Jolien. In de trein, Christian zooooooo gefocused terwijl de dames bezig zijn....
Gebruikersavatar

Jay-Lo17 apr 2020, 22:24

 1690  Sven
Kijk er naar uit, en aan het eind van de aflevering nog meer vraagtekens. Haha 😃
Gebruikersavatar

IkBenDeMol18 apr 2020, 00:48

 287
Ik heb al iets interessants gezien waar ze zeker een verborgen hint kunnen geven 🙂
Gebruikersavatar

jan.dormelaers19 apr 2020, 23:54

 4
Vermoljoen schreef:De groep praat over hun eerste ontmoeting met De Mol.

https://www.vier.be/video/de-mol/de-gro ... aign=demol
Ik ben mijn hoofdverdachte al een paar weken kwijt en nu weet ik niet goed wie te kiezen.
Mijn vermoedens gingen uit naar Jolien of Alina, maar Bart was het voor mij niet. Tot ik vandaag de extra online filmpjes bekeek op de website van Vier.

Ik had ze zelf nog niet eerder bekeken maar in het filmpje waar de kandidaten over hun eerste ontmoeting met de Mol praten (https://www.vier.be/video/de-mol/de-gro ... met-de-mol), valt het me op hoe stil Bart eigenlijk is.

De andere kandidaten praten honderuit over hoe ze zich voelden toen Gilles de kamer binnenkomt en over hun reactie als ze de Mol voor de eerste keer zien. Bart zit daar vrij stoïcijns bij te kijken en te luisteren.

Als Bart de Mol is, kan hij natuurlijk ook niet meepraten over die ervaring want hij heeft die zelf niet meegemaakt.
De Mol wordt op voorhand gekozen en krijgt dat op een andere manier te horen. Hij wordt wel in dezelfde kamer gezet en de opname waarbij Gilles komt vertellen dat hij mag meedoen wordt ook wel gefilmd, maar de Mol wéét op dat moment wel al dat hij meegaat, dus hij/zij moet acteren op dat moment.

De anderen worden op dat moment wel overweldigd door het nieuws. Dus wanneer ze in de wagen zitten en allemaal hun ervaring delen over dat moment, kan de Mol daar niet over meepraten. En dat is exact wat Bart doet in dat filmpje.

Dus Bart is voor mij nu toch een beetje mijn hoofdverdachte geworden.
Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric23 apr 2020, 17:29

 2834  Uma
Zalig! Top, Davy!


EDIT/ Shit, Elisabet heeft de sterkste argumenten.. Robin en Thibaud lijken meer op gevoel te oordelen.
Laatst gewijzigd door Cedric op 23 apr 2020, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Mer2823 apr 2020, 17:33

 302
Heb het filmpje direct opgezet, bedankt Davy! 😃
Gebruikersavatar

Vermoljoen23 apr 2020, 17:59

 2354  Uma
Ondertussen heb ik het hele filmpje gezien. WAUW! Ik vond het overgaan van het ene gesprek na de andere heel mooi verlopen waardoor het écht interessant was om te zien! Als het van mij afhangt, is dit zeker voor herhaling vatbaar.

Davy, wat jij zei over Robin bij de proef met de dieren 😲 Blijkbaar zat ik in zo'n grote tunnel dat ik dat zo niet had gezien!
Elisabet, jij doet me nu gigantisch hard twijfelen! Wat jij allemaal zegt over Bart.... het zou echt nog wel eens kunnen kloppen.
Thibaud, jij bent zo zeker van Jolien, dat ze het gewoon niet kan zijn (sorry, maar deze kon ik niet laten :mrgreen: )
Robin, jij maakte vorig jaar hetzelfde mee als ik! Ik was ook heel erg overtuigd van Elisabet als Mol, maar toch veranderde ik een paar uur voor de finale naar Bas als Mol..

Het was heel fijn om Robin, Thibaud en Elisabet nog eens te horen en te zien! Nogmaals, dit is zeker voor herhaling vatbaar!
Gebruikersavatar

Cedric23 apr 2020, 18:04

 2834  Uma
Idem, ook net helemaal bekeken.

Damn you, Elisabet en jouw sterke argumenten :mrgreen:
Het argument over dat Alina heel makkelijk het geld van de ouzerie had kunnen verliezen, daar ga ik niet mee akkoord (in mijn ogen heeft ze daar perfect gemold), maar dat van die vlecht, miljaar, daar had ik blijkbaar over gekeken. Nu je het zegt, ik heb Alina ook nog nooit met een vlecht gezien, zelfs niet met een paardenstaart bijvoorbeeld.. Echt altijd dezelfde coupe. Dit is inderdaad echt opvallend. Tenzij we ergens iets niet gezien of gehoord hebben. Stel bijvoorbeeld dat ze ergens zou gezegd hebben dat ze normaal haar haar altijd in een vlecht draagt, maar dat wij dat niet te zien/horen hebben gekregen..

Soit. Hoe hard ik soms ook nog durf twijfelen aan Bart, ik weiger uit principe om nog te switchen. Ik blijf bij Alina als Mol.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7