Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mer2823 apr 2020, 18:12

 302
En nu heb ik het ook helemaal gekeken. Zoals Vermoljoen zei vond ik het overgaan van het ene gesprek naar het andere heel mooi verlopen en was het eveneens goed gemonteerd door soms stukjes van opdrachten te laten zien en soms te scrollen door het forum.

Vond het ook leuk hoe er gepraat werd over verborgen hints en we zo hun visies op de hints te weten kwamen. Om uiteindelijk te weten te komen dat Thibaud indertijd een gsm-nummer heeft onthouden omdat hij dacht dat het een hint kon zijn, dat is wel leuk om te weten. :mrgreen: .

De argumenten van Elisabet doen me eveneens twijfelen (samen met het feit dat Robin Bart een zeer goede mol zou vinden). Maar ik zelf blijf uiteindelijk toch nog bij Alina.

Hopelijk doe je volgend jaar nog eens zoiets want dit was echt heel tof.
Gebruikersavatar

elkemol23 apr 2020, 18:17

 654
Super filmpje Davy, echt top, heel fijn initiatief !!!!

Ja, ik ben het uiteraard helemaal eens met Elisabet !
Robin, zalige man, ook hij hoopt dat Bart de mol is, maar twijfelt nog.
En Thibaut, sorry, hij komt niet overtuigend over voor mij.

Bart is de mol. Punt. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric23 apr 2020, 18:37

 2834  Uma
Vermoljoen schreef:Ik denk Alina
Ik hoop Bart
Ik vrees Jolien

:mrgreen:
Zoiets, inderdaad. Sluit ik me bij aan 😃
Gebruikersavatar

Jay-Lo23 apr 2020, 18:39

 1690  Sven
Lachen op 't einde, die rugbyproef. 😂 😂
Ik denk dat Elisabet gelijk heeft. Ik wilde het eerst ook niet zien, net omwille van de 10200 euro, maar het is toch Bart.
Dank je wel Davy. 👍🏻
Gebruikersavatar

Klaartje23 apr 2020, 19:12

 2245  Uma
Schoon gedaan, Davy!

Ik denk niet dat het Bart is, dus voor één keer gaat de dokter mij niet kunnen overtuigen, ondanks een paar steekhoudende argumenten, maar die zijn er ook voor de andere twee. Ik vond vooral het tweede dagboekfragment helemaal niet passen bij de persoonlijkheid van Bart, want daaruit klonk nogal wat onzekerheid. Dat was zo on-Barts, dat vond ik helemaal niet te rijmen met deze 43-jarige superslimme zelfverzekerde advocaat.

Dus is het een van de andere twee.

Alina was toch aanwezig in veel proeven die slaagden (de klok, de metro, die feta). Ook haar reacties waren overal naturel, haar lichaamstaal was zo natuurlijk in alle omstandigheden, dat het bijna onmogelijk is dat je dat allemaal kan acteren of faken. Vooral dat argument van Elisabet over die vlecht die ze herkende bij dat fetabeeld van haar, dat staat hier ook in fluo gemarkeerd op mijn blad, naast een aantal andere zaken.

Ik kies voor diegene van wie Bart het volgens mij weet sinds de Minotaurus-proef en op basis van wat we daarvan gezien en gehoord hebben, kan dat alleen maar Jolien zijn. Alina was daar veel minder in beeld, Jolien stond voortdurend bij die walkietalkie en Bart heeft daar toen dingen gemerkt bij Jolien die absoluut niet klopten. Barts mensenkennis heeft hem daar op het juiste spoor gezet. Hij zei het zelf: "Als ik hier seffens een rood scherm krijg, dan heb ik nul mensenkennis." In mijn ogen was Jolien ook de enige van de drie finalisten bij wie ik een aantal keer lichaamstaal heb opgemerkt die niet klopte bij de situatie. En ik blijf erbij: iemand die out of the blue komt aanzetten met de juiste oplossing van dat klokkenraadsel is zo slim dat je je in dat diner met de Mol in geen honderd jaar zo stom kan gedragen en zo'n domme beslissingen nemen.

Jolien is ook de Mol volgens Thibaut: is er een betere garantie om er naast te zitten dan hem te volgen? 😂
Gebruikersavatar

Elisabet Haesevoets23 apr 2020, 20:15

De Mol  52  Uma
Maar Bart was de enige die zeer geëmotioneerd was bij het bezoek 😉 denk aan het gb momentje dat em zegt... hij is een zeer gevoelig iemand dus dat dagboek past perfect bij hem.
Wie het ook mag zijn, ben heel benieuwd
Gebruikersavatar

masterveecee23 apr 2020, 20:41

 3547  Sven
Davy schreef:Geen extra video van VIER, maar eentje van mezelf dit keer 🙂
Voor wie in deze tijden geen genoeg kan krijgen van videocalls:

Afbeelding
https://www.wieisdemol.be/video/77/wie- ... art-jolien
Ik zocht enkele contacten op in mijn molboekje en vroeg hen net voor de finale wie De Mol 2020 is
de max !!!
leuk gedaan
Gebruikersavatar

Elrond23 apr 2020, 20:46

 84  Sven
Vind die quote ook wel bij Bart passen, maar evengoed bij Jolien of Alina.. :s
Die dagboekfragmenten zijn toch echt vree goed gevonden hé. Zaaien verwarring voor wie het nog niet goed weet en duwen de mensen die in een tunnelvisie zitten nog dieper die tunnel in 😉

Na de fitness proef bvb: "en toch lukt die proef, en dan moet je gelukkig zijn en lachen en doe ik echt mijn best..."
Dan zie je dat fragment na die proef en Alina en Jolien die super gelukkig zijn! Bart die er wat sullig staat alsof hij net gehoord heeft dat hij op medisch onderzoek moet.. Die uitspraak impliceert dus dat de mol het echt moeilijk heeft met enthousiast zijn nadat de groep geld wint, maar dat kan je er eig helemaal niet uit opmaken. Alle context valt weg bij die fragmenten en indien Jolien of Alina de mol is, dan is dat een perfect beeld om erna te tonen natuurlijk.

Super tof interview wel Davy! Sowieso voor herhaling vatbaar (:
Heb een aantal weddenschappen gesloten op Alina als mol, dus zit nu wel met de poepers door de argumenten van Elisabet
Gebruikersavatar

Vermoljoen23 apr 2020, 21:27

 2354  Uma
Als Alina de Mol is, verdien ik 20 euro 🙂
Gebruikersavatar

Davy24 apr 2020, 08:12

Site Admin  1167  Uma
Cedric schreef:Geen idee of de passage van GDC en Christian in GLN best hier staat (want interview dus pers) of in off-topic bij 'andere programma's' (want GLN en niet De Mol) of bij extra videos van VIER (want GLN is ook van Vier), maar soit, ik heb dan maar voor dit topic gekozen.
Het wordt soms ingewikkeld 😂

Voor wie het gemist heeft, ik heb het fragmentje uit GLN hier toegevoegd:

Afvaller Christian en Gilles De Coster te gast bij Gert Late Night
➡️ https://www.wieisdemol.be/video/78/chri ... late-night
Gebruikersavatar

Poirot24 apr 2020, 10:23

 299
Davy schreef:Geen extra video van VIER, maar eentje van mezelf dit keer 🙂
Voor wie in deze tijden geen genoeg kan krijgen van videocalls:

Afbeelding
https://www.wieisdemol.be/video/77/wie- ... art-jolien
Ik zocht enkele contacten op in mijn molboekje en vroeg hen net voor de finale wie De Mol 2020 is
Bedankt! Dit is GEWELDIG! Ik herken je nog van Café De Mol :mrgreen:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7