Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

marc.roose27 mar 2020, 14:37

 193  Sven
annie.delen schreef:Rovertou Galli 37, Athina 117 41, Griekenland

Weer een spiegeling.

WC

Bordje hangt er niet bij streetview.
Ik denk dat bij selfi's ( camera vooraan) het altijd gespiegeld is .
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2020, 14:50

 8153
Hangt af van je toestel. Bij mijn telefoon is een selfie geen spiegelbeeld en bij mijn vorig toestel was dat ook zo. De telefoons van mijn kinderen daarentegen geven wel een spiegelbeeld selfie.
En dat heeft niets te maken met duur of goedkoop. Het toestel van mijn zoon is duurder en nieuwer dan het mijne.
Gebruikersavatar

Klaartje28 mar 2020, 15:04

 2245  Uma
Als je goed kijkt, is alles wat er gefilmd wordt in spiegelbeeld.

Dat kan je ondermeer zien aan het gezicht van Alina. Let er maar eens op: zij heeft een 'tache de beauté' (zo'n klein bruin vlekje) op haar kin en dat staat rechts van het midden van haar kin, ik bedoel daarmee: iets meer aan de rechterzijde van haar gezicht. Dus als wij naar haar kijken, staat die tache de beauté op haar kin voor ons links. Op de beelden in dit filmpje zie je dat dat vlekje nu vanuit ons standpunt gezien rechts staat, dus op "de verkeerde plaats", dus gespiegeld.

Je ziet het ook aan de hand van Bart: hij draagt zijn trouwring normaliter aan zijn linkerhand, op deze beelden draagt hij hem plots aan zijn rechterhand.

Je ziet het ook aan de Griekse letters op de bussen die daar achter in beeld staan. Daarop staat 'Dionysos', maar alle letters staan in spiegelbeeld.

Dus alles is gespiegeld: Alina staat in feite links van Bart en Christian wanneer ze deze beelden maakt met de gsm.

Niks vreemds aan, maar wel goed gespot van Annie hierboven!
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2020, 16:54

 3423  Yens
masterveecee schreef:sinds wanneer kunnen kandidaten met een smarthphone filmpkes maken? of zou dat niet die van hun zijn?

Afbeelding
MVC bedoelt hier toch mee, dat het vreemd is dat de kandidaten hun smartphone mogen gebruiken tijdens de opnames? Als het hun eigen smartphone is, is het risico toch heel groot dat hun locatie kan bepaald worden?
Gebruikersavatar

Frolva29 mar 2020, 10:34

 2204
Alleen de mol mag een smartphone gebruiken. Staat zo in het reglement. :mrgreen:
Gebruikersavatar

marc.roose29 mar 2020, 14:49

 193  Sven
chicawah.janssen schreef:Hangt af van je toestel. Bij mijn telefoon is een selfie geen spiegelbeeld en bij mijn vorig toestel was dat ook zo. De telefoons van mijn kinderen daarentegen geven wel een spiegelbeeld selfie.
En dat heeft niets te maken met duur of goedkoop. Het toestel van mijn zoon is duurder en nieuwer dan het mijne.
Bij mijn toestel zijn de opnames normaal gespiegeld, maar ik kan mijn toestel instellen dat het niet gespiegeld wordt.
Gebruikersavatar

Davy29 mar 2020, 22:10

Site Admin  1167  Uma
Hilarisch! Bart krijgt een handleiding voor wanneer Christian te hard snurkt
https://www.wieisdemol.be/video/50/bart ... ard-snurkt

Wie zal een shot drinken?
https://www.wieisdemol.be/video/51/wie- ... ot-drinken

Christian staat voor een moeilijke opgave: "One shot. Komaan!"
https://www.wieisdemol.be/video/53/chri ... jke-opgave

Christian, Alina & Salim zijn uitzinnig na het winnen van de fitness opdracht
https://www.wieisdemol.be/video/52/chri ... s-opdracht
Gebruikersavatar

elkemol29 mar 2020, 22:59

 654
Ik vind Christian geweldig. Zou me niet verwonderen moest hij binnenkort (mja, na de cornoacrisis) op vele Vlaamse zenders te zien zal zijn.
Gebruikersavatar

Cedric29 mar 2020, 23:10

 2834  Uma
Bart en Christian is inderdaad een leuke bromance.
Alina en Jolien worden ook besties volgens mij.

Of de groep in zijn geheel goed aaneen hangt, dat weet ik wel nog niet, maar die 2 vriendschappen zijn wel heel duidelijk.
Gebruikersavatar

ellen.couliez30 mar 2020, 00:05

 1
Afbeelding

Iedereen kijkt geschrokken naar het vuurwerk behalve Salim 😉
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7