Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Nonline24 apr 2020, 11:20

Molerator  6547  Uma
Verdorie Elisabet, ik heb al sinds aflevering 2 met absolute zekerheid Bart geschrapt en nu zet jij die toch terug op mijn "mogelijke mollen". Ongelooflijk! Nu zit ik terug met 3 opties...

Maar no switching in the finals he: Alina is de mol!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 apr 2020, 17:40

 8153
Davy schreef:Geen extra video van VIER, maar eentje van mezelf dit keer 🙂
Voor wie in deze tijden geen genoeg kan krijgen van videocalls:

Afbeelding
https://www.wieisdemol.be/video/77/wie- ... art-jolien
Ik zocht enkele contacten op in mijn molboekje en vroeg hen net voor de finale wie De Mol 2020 is
Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig!!!
Merci Davy!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 apr 2020, 20:52

 8153
Ik snap nog altijd niet waarom iedereen die lelijk vindt. Ik zou ze niet bij mij thuis zetten maar ik vind ze wel heel charmant.
Gebruikersavatar

Mateo24 apr 2020, 21:45

 870
Fijne interviews, Davy, en leuk gemonteerd. Dank je wel!
Gebruikersavatar

BeaVer24 apr 2020, 21:49

 1293  Uma
chicawah.janssen schreef:Ik snap nog altijd niet waarom iedereen die lelijk vindt. Ik zou ze niet bij mij thuis zetten maar ik vind ze wel heel charmant.
Ze passen misschien beter bij jouw "jeugdigheid" :twisted:
Gebruikersavatar

masterveecee28 apr 2020, 07:12

 3547  Sven
masterveecee schreef:NU Alina en Jolien in gert late night
https://www.vier.be/video/gert-late-nig ... evering-13

Ja, ik was vergeten Tom Lenaerts te vermelden ook 😛
Was nog leuk om ze alle 3 samen te zien.

@Jolien: mocht je toch hier eens passeren, weet dat je een geweldig prachtige jonge dame bent, vol pit, en dat er daar niks mis me is 😉
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT28 apr 2020, 08:16

 767  Yens
Het was vooral heel leuk dat Alina daar gewoon een hele aflevering lang mocht zitten. Jolien was weer haar vrolijke enthousiaste zelf en ik kan niet anders dan vrolijk worden als ze op tv te zien is. Hele leuke aflevering!

chicawah.janssen schreef:Wel altijd jammer dat de andere (ik weiger te zeggen verliezende) finalist na de finale plots van geen tel meer is. Zó jammer dat we nergens Bart zijn zeg zullen zien doen. Ik zou die zeg nochtans heel graag horen.
Ik beken dat ik eigenlijk maar een klein hartje heb. Eentje dat altijd breekt en te doen heeft met net-niet-winnaars (na BAs en BAha had BArt eigenlijk al kunnen weten... :roll: ). Bart, Bas, Baha, Annelies en Hanne waren ook superkandidaten, maar ze haalden het (net) niet. Toch ook alle lof voor hen vind ik!
Volledige mee eens, maar ergens is het ook wel te begrijpen natuurlijk. Ik vind trouwens dat het, zeker de laatste jaren, nog meevalt. Na de finale mag de verliezend finalist ook altijd zijn zegje doen in interviews. Vorig jaar was Bas ook bij Gert Late Night na de finale, samen met Axel en Elisabet. Waarschijnlijk was dit nu niet het geval met heel het corona-gedoe. Nog meer mensen op de boot was misschien niet zo slim.
Gebruikersavatar

Jansen28 apr 2020, 09:41

 3423  Yens
masterveecee schreef:https://www.vier.be/video/gert-late-nig ... evering-13

Ja, ik was vergeten Tom Lenaerts te vermelden ook 😛
Was nog leuk om ze alle 3 samen te zien.

@Jolien: mocht je toch hier eens passeren, weet dat je een geweldig prachtige jonge dame bent, vol pit, en dat er daar niks mis me is 😉
Bedankt voor het posten van de link MVC ! Het was echt een topuitzending van Gert Late Night 🙂. Wat zijn die jonge meisjes van tegenwoordig, sterke en zelfbewuste dames. Amai, hoedje af voor beide 🙂.

P.S. Ik heb de indruk dat corona op veel programma's een goeie invloed heeft. Ik vond de volledige aflevering eigenlijk wel de moeite om te bekijken en James Cooke kan zowaar een ernstig interview houden (met de hoofdredactrice van Het Nieuwsblad). Top gasten, goed gedaan 😉 :!:
Gebruikersavatar

lucu28 apr 2020, 10:12

 551  Sven
masterveecee schreef:@Jolien: mocht je toch hier eens passeren, weet dat je een geweldig prachtige jonge dame bent, vol pit, en dat er daar niks mis me is 😉
Het geweldigst aan Jolien vind ik dat ze gans de reeks door helemaal zichzelf is gebleven zonder haar focus te verliezen.
Ze stapte bewust elke nieuwe opdracht binnen met een open blik, zoals ze het geloof ik zelf formuleerde in CDM.
Een toffe, spontane, kritische, gedreven kandidate die in extremis de mol te pakken had!
Hoedje af voor zo een sterke persoonlijkheid en oververdiende winnaar.
Al begrijp ik dat veel kijkers Bart als winnaar hadden verwacht.
Maar die hebben Joliens gedrevenheid enorm onderschat! 😉
En dat zorgde voor een memorabele ontknoping. :albino:
Prachtige televisie! Goed gedaan, Jolien! 👍🏻
Elrond schreef:Jolien, jow ge zijt uzelf gebleven!! De meeste mensen zouden dat niet kunnen hé
Ik keek héél graag naar u! Die overwinning is dubbel en dik verdiend! Uw vurig karakter trok mij enorm aan trouwens!!
Afbeelding
Gebruikersavatar

Poirot28 apr 2020, 20:31

 299
masterveecee schreef:https://www.vier.be/video/gert-late-nig ... evering-13

Ja, ik was vergeten Tom Lenaerts te vermelden ook 😛
Was nog leuk om ze alle 3 samen te zien.

@Jolien: mocht je toch hier eens passeren, weet dat je een geweldig prachtige jonge dame bent, vol pit, en dat er daar niks mis me is 😉
Da kan ik weer niet in Nederland zien e. Ik moet echt snel naar La Belgique verhuizen :mrgreen:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7